Boikotoin Mehiläistä - Mukana?
En aio asiakkaaksi firmaan, joka pitää noin sairaan ajatusmaailman omaavaa psykiatria palkkalistoillaan. Viittaan Jyrki Joensuuhun kirjoituksineen: https://www.ess.fi/Mielipide/art2505441
Aion myös ilmaista asian Mehiläiselle asiakaspalautteen muodossa.
Kommentit (138)
Vierailija kirjoitti:
Tässä nyt ap sekoittaa kaksi asiaa. Mehiläisellä on lääkäreitä ympäri Suomen, miksi jokaisen heistä pitäisi tuntea nahoissaan yhden ihmisen törttöilyt. Aika vastuutonta lähteä agitoimaan tällaisellä jutulla. Jos haluat hyökätä, hyökkää tätä jutun kirjoittanutta lääkäriä vastaan! Muistuttaa vähän tuota ylen toimittajan juttua, jossa meni ottamaan yhteyttä jonkun kirjoittajan työpaikkaan ja vaatimaan ottaa työntekijä puhutteluun. Mikä nimensä nyt olikaan?
Vastasin tähän kommentissa 90/86. -Ap
Koska tuo mielipidekirjoitus on julkaistu? Tänäänkö? Ja olet jo Mehiläiseltä vastauksen saanut, eikö silloin ole reagoitu. Miksi korvalääkärin Oulussa pitäisi jäädä ilman potilaita tämän psykiatrin vuoksi?
Vierailija kirjoitti:
Koska tuo mielipidekirjoitus on julkaistu? Tänäänkö? Ja olet jo Mehiläiseltä vastauksen saanut, eikö silloin ole reagoitu. Miksi korvalääkärin Oulussa pitäisi jäädä ilman potilaita tämän psykiatrin vuoksi?
Uskoisin, että koska moka oli julkinen, niin Mehiläinen jossain vaiheessa tiedottaa julkisesti miten asia käytännössä eteni. Lupaus ottaa "sisäiseen käsittelyyn" voi tarkoittaa ihan mitä vain.
Hyvä Jyrki ! Mun mielestä asenne on kohdallaan aion todellakin asiakkaaksi terv potilas ortopedian puolelta :)
Vierailija kirjoitti:
Prototyyppi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ensi viikolla kardiologille aika, tuntee mun sydämen tilanteeni hyvin. Pitääkö mun nyt perua se aika, kun joku psykiatri omiin nimiinsä jotain höpäjää?
Tottakai sen mukaan, miten luotat kyseisen firman ammattitaitoon. Kannattaa mielummin tutkia itse, kuin kysyä täältä. -Ap
Sulla on nyt mennyt pahasti sekaisin yksittäisen henkilön seksistiset horinat ja Mehiläisen ammattitaito. Lääkäriasemalla työskentelevät lääkärit toimivat itsenäisinä ammatinharjoittajina, eivätkä varsinaisesti ole kenenkään alaisuudessa. Mehiläinen (kuten ei mikään muukaan työnantaja) ei voi mitenkään valvoa tai tietää etukäteen työntekijöidensä tai ammatinharjoittajien vapaa-ajalla tekemiä ja sanottuja asioita. Itse vaan äänestäisin jaloillani, jos olisin ko. lääkärin vastaanotolla käynyt.
Huomasitko, ettei hän kirjoittanut kirjoitustaan yksityishenkilönä, vaan lääkärintittelissä?
Mehiläinen kuitenkin ilmeisesti ottaa asian sisäiseen käsittelyyn. Katsotaan miten uskottavasti hoitaa asian. -Ap
Kyllä mutta ei Mehiläisen nimissä. Saattahan tällä lääkärillä muutenkin olla myös kunnallisella puolella töitä ja muuallakin yksityisellä kuin vain Mehiläisellä. Ällöttävä ukko kylläkin, jos minulta kysytään. En kuitenkaan lähtisi Mehiläistä asiasta syyttämään ja hyvä että puuttuvat talon sisällä tapaukseen.
Prototyyppi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Prototyyppi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ensi viikolla kardiologille aika, tuntee mun sydämen tilanteeni hyvin. Pitääkö mun nyt perua se aika, kun joku psykiatri omiin nimiinsä jotain höpäjää?
Tottakai sen mukaan, miten luotat kyseisen firman ammattitaitoon. Kannattaa mielummin tutkia itse, kuin kysyä täältä. -Ap
Sulla on nyt mennyt pahasti sekaisin yksittäisen henkilön seksistiset horinat ja Mehiläisen ammattitaito. Lääkäriasemalla työskentelevät lääkärit toimivat itsenäisinä ammatinharjoittajina, eivätkä varsinaisesti ole kenenkään alaisuudessa. Mehiläinen (kuten ei mikään muukaan työnantaja) ei voi mitenkään valvoa tai tietää etukäteen työntekijöidensä tai ammatinharjoittajien vapaa-ajalla tekemiä ja sanottuja asioita. Itse vaan äänestäisin jaloillani, jos olisin ko. lääkärin vastaanotolla käynyt.
Huomasitko, ettei hän kirjoittanut kirjoitustaan yksityishenkilönä, vaan lääkärintittelissä?
Mehiläinen kuitenkin ilmeisesti ottaa asian sisäiseen käsittelyyn. Katsotaan miten uskottavasti hoitaa asian. -Ap
Kyllä mutta ei Mehiläisen nimissä. Saattahan tällä lääkärillä muutenkin olla myös kunnallisella puolella töitä ja muuallakin yksityisellä kuin vain Mehiläisellä. Ällöttävä ukko kylläkin, jos minulta kysytään. En kuitenkaan lähtisi Mehiläistä asiasta syyttämään ja hyvä että puuttuvat talon sisällä tapaukseen.
Ei toki niin, mutta itse henkilökohtaisesti pidän silmällä, miten Mehiläinen tähän reagoi. Toivottavasti järkevästi. Heidän tehtävänsä on kuitenkin seurata ettei listoillaan ole kuin ammattistandardien täyttäviä henkilöitä. Jos en henk.koht. vakuutu, en itse uskalla käyttää firman palveluja.
-Ap
Vierailija kirjoitti:
Hyvä Jyrki ! Mun mielestä asenne on kohdallaan aion todellakin asiakkaaksi terv potilas ortopedian puolelta :)
Hienoa. Toivotaan nyt ettet pety ja että Jyrki koskee pyllyysi kun on näin innokas psyykenpotilas tarjolla.
Mehiläisessä muitakin erikoisia lääkäreitä.. ja yrittäkäähän soittaa ajanvaraukseen maanantaina niin saatte jonottaa pidempään kuin kunnalliseen terveyskeskukseen.
Vierailija kirjoitti:
Prototyyppi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Prototyyppi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei toki niin, mutta itse henkilökohtaisesti pidän silmällä, miten Mehiläinen tähän reagoi. Toivottavasti järkevästi. Heidän tehtävänsä on kuitenkin seurata ettei listoillaan ole kuin ammattistandardien täyttäviä henkilöitä. Jos en henk.koht. vakuutu, en itse uskalla käyttää firman palveluja.
-Ap
Mistä Mehiläinen voi tietää etukäteen kenenkään lääkärin kieroutuneista mielipiteistä, jos ne eivät ole tulleet aiemmin missään ilmi? Ihan yhtä hyvin voit törmätä kamalaan lääkäriin julkisella tai missä tahansa muualla. Kuka voi sanoa 100 % varmuudella, ovatko esim. kaikki Terveystalon lääkärit täyspäisiä ja standardit täyttäviä? Entä sairaalalääkäri, joka puristelee hoitajan takamusta? Kyllä, näitäkin on tapahtunut. Pitääkö boikotoida sairaalaakin?
Prototyyppi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Prototyyppi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Prototyyppi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ApMistä Mehiläinen voi tietää etukäteen kenenkään lääkärin kieroutuneista mielipiteistä, jos ne eivät ole tulleet aiemmin missään ilmi? Ihan yhtä hyvin voit törmätä kamalaan lääkäriin julkisella tai missä tahansa muualla. Kuka voi sanoa 100 % varmuudella, ovatko esim. kaikki Terveystalon lääkärit täyspäisiä ja standardit täyttäviä? Entä sairaalalääkäri, joka puristelee hoitajan takamusta? Kyllä, näitäkin on tapahtunut. Pitääkö boikotoida sairaalaakin?
Ymmärsit kenties väärin. Jään siis seuraamaan, miten Mehiläinen reagoi ja teen sen perusteella päätelmiä. -Ap
Oletteko jo googlettaneet jyrkin?
Olipas muuten irstas kirjoitus ja luultavasti vielä vähän märillä päiväunilla höystettynä. Luottamusta herättävää.
Vierailija kirjoitti:
En ole. Miksi niin? -Ap
Hei ukko on varmaan seitsemänkymppinen. Kyllä siinä vaiheessa muistelee tissinläimäisyjä kaiholla. Mies on aikansa lapsi, kuten jokainen meistä.Älkää ottako niin tosissaan, täähän oli itse metoo kohde.
Vierailija kirjoitti:
Hei ukko on varmaan seitsemänkymppinen. Kyllä siinä vaiheessa muistelee tissinläimäisyjä kaiholla. Mies on aikansa lapsi, kuten jokainen meistä.Älkää ottako niin tosissaan, täähän oli itse metoo kohde.
Aikamme lapsia olemme. Se on kuitenkin eri asia muistella asioita kaiholla kiikkustuolista, kuin kirjoittaa lääkärin ammatin takaa, tavallaan ylhäältä ja auktoriteettiasemassa, tälläisiä julkisesti. -Ap
Vierailija kirjoitti:
Joo, keväältä löytyy tuore kuva jossa melko huonossa hapessa olevan näköinen. Onhan tuolla jo ikää muttei silti kauheen terveen oloinen. Hieman luulen että tarinakin on mielikuvituksen tuotetta.
Olen boikotoinut jo pitkään, tosin eri syystä.
Vierailija kirjoitti:
Välttelen veroparatiisifirmoja aina kun vaan pystyn.
Hei vinkatkaapa muuten hyvä vaihtoehto Mehiläiselle joka ei käytä veroparatiiseja pliis! Olen ollut Mehiläisen asiakas mutta haluan nyt vaihtaa vastuullisempaan. Kiitos!
Näyttäis tissit olevan vielä mielessä ikäihmisellä ja peppujakin pitäisi päästä läpsimään. Ei luoja.
Tässä nyt ap sekoittaa kaksi asiaa. Mehiläisellä on lääkäreitä ympäri Suomen, miksi jokaisen heistä pitäisi tuntea nahoissaan yhden ihmisen törttöilyt. Aika vastuutonta lähteä agitoimaan tällaisellä jutulla. Jos haluat hyökätä, hyökkää tätä jutun kirjoittanutta lääkäriä vastaan! Muistuttaa vähän tuota ylen toimittajan juttua, jossa meni ottamaan yhteyttä jonkun kirjoittajan työpaikkaan ja vaatimaan ottaa työntekijä puhutteluun. Mikä nimensä nyt olikaan?