Asia joka pienirintaisuudessa ärsyttää eniten...
On se kun kun jatkuvasti saa kuulla isorintaisten kitinää siitä kuinka he ovat niin kateellisia ja minun pitäisi olla niin onnellinen kun on käynyt huipputuuri.
Kommentit (10)
Olisipa kotona odottamassa nainen jonka rintoja voisi hyväillä.😞
Minusta on jotenkin asiatonta alkaa puhumaan toisen tisseistä, vaikka positiivisesti puhuisikin. Varsinkin jos ei ole edes läheinen kaveri vaan joku puolituntematon. Jotkut silti ajattelevat sen olevan jotenkin mielettömän kohteliasta.
Mä voisin kaikin mokomin vaihtaa osia sun kanssa. Pääsisit perehtymään lähemmin termiin tissinalushiki. T. kokoa C - D kuppi.
Vierailija kirjoitti:
Mä voisin kaikin mokomin vaihtaa osia sun kanssa. Pääsisit perehtymään lähemmin termiin tissinalushiki. T. kokoa C - D kuppi.
Vastaako kassihikeä kun on päivän ajanut rekkaa?
En ole huomannut muuta ongelmaa kun sen, että Y-vartalotyyppi, pitkä ja kokoa 36 niin naisten paidat istuu vyötäröltä, lerpattaan rintojen kohdalta kun ei ole täytettä ja kinnaa hartioista.
Pienirintaisyydests on muuten pelkkää hyötyä, eipähän pomppi juostessa tai ole tiellä missään tilanteessa. Mahallaankin pystyy nukkumaan tai kuljeskelemaan ilman liivejä halutessaan. Perusrintsikoiden käytölle ainoa syy on mulle se, että nännit ei erotu ohuempien paitojen läpi.
Pienet tissit on just jees :)
Itse lapsen saamisen jälkeen en ole voinut juoksulenkkejä harrastaa muuten kuin kuromalla tissit ahdistaviin vaatteisiin.
Tissit hiessä ei ole myöskään kiva kulkea.
Nykyään kun pienet tissitki saa näyttämään suurilta oikealla vaatetuksella, isojen tissien kanssa on vaan huonoja puolia.
Laihduttanut olen, mutta sinäkin edessä joku päivä kohotusleikkaus.
Joudun myös treenaamaan tavallista enemmän, että saan ryhdin pidettyä ja selän kunnossa. Juoksunkin olen vaihtanut spinningiin.
Ainoa hyvä puoli että tulee syötyä terveellisemmin ja liikuttua monipuolisemmin.
Miestäkään ei tarvitse enää etsiä ja isot tissit houkuttelee vain idiootteja :(
Että sellaista isorintaisten mollausta tänään. Kumppanini eivät ole kärsineet isoista rinnoistani, päinvastoin, tietyt vaatteet, esim. kietaisupaidat ja korsetit näyttävät paljon paremmilta isorintaisten päällä. En haluaisi olla lattarintainen.
Eikö sulla sitten ole käynyt? Vai mitä haittaa pienistä rinnoista sulle on?