Mitä olette hankkineet joululahjaksi
amk-taustaisille läheisille? Tai jos olet itse amk-taustainen, mitä haluaisit? Eräs läheiseni on röntgenhoitaja ja ajateltiin miehen (lääketieteellisen tekniikan DI) kanssa yksityisopetusta laitteisiin liittyen, kun niiden toimintaperiaatteita ja fysiikkaa ei oikein käsitellä hoitajakoulussa. Olisiko kiva lahja? Ainakin persoonallinen eikä mitään krääsää. Tradenomiserkulle mietittiin jotain avoimen yliopiston kesäkurssia, jos saisi siitä inspiksen opiskeluun
Kertokaa ideoita!
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Ääliö.
Miksi pitää mollata? Eivät lahja-asiat ole kaikille itsestään selviä
ap
Niin, kyllä minäkin olen tarkkana että joululahjat annetaan koulutuksen mukaan. Ex-aviomieheni oli asentaja, joten annoin hänelle moottoriöljyyn tahratut haalarit ja jakoavaimen. Paras ystäväni sen sijaan on psykologian tohtori, hänelle annoin Sigmund Freudin signeeratun potretin. Minä kun taas puolestani olen logistiikka-alalla, niin toivon joululahjaksi täysperävaunurekkaa.
Kyllä me olemme ammattimme emmekä mitään muuta!
Aloittajalle ostaisin psykologian perusopinnot, jotta hän oppisi tuntemaan ne negatiivisten ajatustensa lähteet, jotka häntä piinaavat: onko kysymys keljusta pomosta (ainahan se pomossa on vika :D), karmeasta lapsuudesta, sisarkateudesta, narsismista vai mistä.
Selvä narsisti on, ilman psykologian perusopintojakin sen näkee. Voi pientä!
doh, tietenkin mitä hän on minulta toivonut, niin sellaisia mieluisia lahjoja on hankittu. eikö tämä ole jo lapselle selvä asia, että kerrotaan toiveita ja sitten Joulupukki tuo jos on ollut kiltti.
mutta hyviä lahjoja ovat vaikka hyvät kylpypyyhkeet, vuodevaatteet, ruokalahjat, kosmetiikka naiselle tai miehelle, joku kiva kirja, edullisemmista vaikka kaunis pöytäkynttilä (soija mieluiten). ja jos ei mitään keksi niin selvittää missä lahjan saaja käy ostoksilla ja sinne lahjakortti. edullienn on myös ostaa arpa toiselle vaikka kaksiosaisen joulukortin sisällä. ja toivoa parasta!
Vierailija kirjoitti:
doh, tietenkin mitä hän on minulta toivonut, niin sellaisia mieluisia lahjoja on hankittu. eikö tämä ole jo lapselle selvä asia, että kerrotaan toiveita ja sitten Joulupukki tuo jos on ollut kiltti.
mutta hyviä lahjoja ovat vaikka hyvät kylpypyyhkeet, vuodevaatteet, ruokalahjat, kosmetiikka naiselle tai miehelle, joku kiva kirja, edullisemmista vaikka kaunis pöytäkynttilä (soija mieluiten). ja jos ei mitään keksi niin selvittää missä lahjan saaja käy ostoksilla ja sinne lahjakortti. edullienn on myös ostaa arpa toiselle vaikka kaksiosaisen joulukortin sisällä. ja toivoa parasta!
Kylpypyyhe voisi kyllä olla ihan kiva
ap
Vierailija kirjoitti:
Aloittajalle ostaisin psykologian perusopinnot, jotta hän oppisi tuntemaan ne negatiivisten ajatustensa lähteet, jotka häntä piinaavat: onko kysymys keljusta pomosta (ainahan se pomossa on vika :D), karmeasta lapsuudesta, sisarkateudesta, narsismista vai mistä.
Ovatkohan nämä kovin työläät?
Ääliö.