Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mummoäitini tarvitsisi sisarukselleni hoitajaa, kun on töissä.

Vierailija
19.07.2008 |

Suuttui minulle, kun pyysin rahaa viidestä päivästä jolloin lapsi olisi luonani.

Olenko kohtuuton vai äitini?

Tällä hetkellä olen työtön ja haen koko ajan töitä huonolla menestyksellä.

Ehdotin 70€ tai kassillinen ruokaa ja 40€ palkaksi. Meillä on kaksi lasta ja miehelläni lomaa vielä pari viikkoa jäljellä.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
20.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ei sisarukset ole sitä varten että hoitavat sisaruksiaan.

En kyllä kehtaisi rahaa pyytää, mutta äitinäsi kyllä tarjoaisin rahaa sisaruksen hoidosta.

Vierailija
2/14 |
19.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
19.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

oma taloudellinen tilanne. Mun mielestä tuo on ihan kohtuullista, jos äidilläsi tilanne on parempi kuin sinulla.

Ja niille jotka ihmetteli, aivan varmasti auttaisin ja autoinkin itse äitiäni, kun hän oli tiukilla... vaan sitten kävi niin, että äiti voitti lotossa : ) : ) : )

Vierailija
4/14 |
19.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsirakkaiksi, että ihan tappelevat kuka tuota pienintä ihanuutta saa hoitaa : )

Vierailija
5/14 |
19.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheessä autetaan puolin ja toisin sen mukaan, miten kukakin voi. Sinä hoidat lasta, kun sinulla on aikaa, äitisi antaa rahaa, jos hänellä sitä on.

Vierailija
6/14 |
19.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme miehen kanssa todella tiukilla.

Äidilläni ja miehellään on ihan hyvin rahaa (keskituloinen) ja ei ole yh.

ap

Vierailija
7/14 |
19.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsirakkaiksi, että ihan tappelevat kuka tuota pienintä ihanuutta saa hoitaa : )

Vierailija
8/14 |
19.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä hän on halunnut ottaa lapset luokseen ja viedä huvipuistoon. Silloin olen maksanut huvipuistosta mutta en muuta.

ap

Vierailija
9/14 |
19.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

40€.

ap

Vierailija
10/14 |
19.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos pikkusiskoni ollut meillä hoidossa aikanaan.

Samoin ei äitini ole pyytänyt rahaa, jos hoitanut lapsiamme - siis lastenlapsiaan.

Jos on rahasta tiukkaa, niin voi pyytää sitten apua / lainaa muuten.

Vierailija
11/14 |
19.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen aikoinaan hoitanut neljää sisarustani 2x9vrk kesän aikana (sisarukset ekana kesänä iältään 4,6,7½ ja 9v) ja lapset siis tulivat minun ja puolisoni kotiin tuoksi ajaksi.

Saimme rahaa 100mk ruokaa varten, muuten kustansimme itse loput ruuat ja jos jossain kävimme. Minä olin työtön (ilman päiväraha oikeutta) ja mies opiskelija/osa-aikatyössä.

Vanhempien epäsäännöllisen työn vuoksi hoidimme lapsia noin pitkään. En olisi ilennyt pyytää palkkaa!

Vierailija
12/14 |
19.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen aikoinaan hoitanut neljää sisarustani 2x9vrk kesän aikana (sisarukset ekana kesänä iältään 4,6,7½ ja 9v) ja lapset siis tulivat minun ja puolisoni kotiin tuoksi ajaksi.

Saimme rahaa 100mk ruokaa varten, muuten kustansimme itse loput ruuat ja jos jossain kävimme. Minä olin työtön (ilman päiväraha oikeutta) ja mies opiskelija/osa-aikatyössä.

Vanhempien epäsäännöllisen työn vuoksi hoidimme lapsia noin pitkään. En olisi ilennyt pyytää palkkaa!

Vierailija
13/14 |
19.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä kolmekymppinen.

ap

Vierailija
14/14 |
19.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kertoisin, että meillä on oikeasti nyt melkoisen tiukkaa taloudellisesti. Voisiko hän huomioida sen ruokakuluina tai muuten auttaa teitä rahallisesti (esim. antamalla korotonta lainaa)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kuusi