Lapsi ei halunnut että lähdetään joululomalla ulkomaille
Ja nyt joudutaan olemaan Suomessa. Yhtään ei ole ideaa mitä tekisi kun Suomi on niin kierretty ympäriinsä. Mitä sitä keksisi?
Kommentit (20)
Vierailija kirjoitti:
Jos vaikka olisitte kotona, oliskohan se juuri sitä mitä lapsikin halusi?
No ei. Sitten on hänestä tylsää jos ollaan vaan kotona. Ollaanhan me kotona muutenkin paljon.
Kuuntelisin lasta kun hän sanoo, ettei illalla huvita harjata hampaita. Toisaalta, lapsi oli vanhempaansa viisaampi kun kieltäytyi ulkomaan matkailusta nykyisillä metodeilla. Hampaat sentään on syytä pestä kiltisti!
Lapsiko teillä lomapaikat määrää? Kysy siltä lapselta mitä se haluaa että teette.
Vierailija kirjoitti:
Lapsiko teillä lomapaikat määrää? Kysy siltä lapselta mitä se haluaa että teette.
Ei mutta olisi päässyt ekaa kertaa ulkomaille.
Meillä sama. Hän tosin kieltäytyi, koska tarjolla ollut hotelli ei vastannut hänen laatuvaatimuksiaan. :)
Ja säkin olisit päässyt eka kertaa ulkomaille. :)
Onko lapsi assi tai sinnepäin? Toisaalta lapset ovat usein konservatiiveja ja pelkäävät uusia asioita.
Vierailija kirjoitti:
Ja nyt joudutaan olemaan Suomessa. Yhtään ei ole ideaa mitä tekisi kun Suomi on niin kierretty ympäriinsä. Mitä sitä keksisi?
Olette siis käyneet Suomessa "joka paikassa". Missä esimerkiksi? Kyllä Suomi on senverran laaja paikka,että ei ihan hetkessä kaikkea ole pystynyt kiertämään.
Viisas lapsi teillä. Viettäkää rauhallinen kotijoulu. Se on parasta.
Vierailija kirjoitti:
Olen käynyt ulkomailla.
Ei meilläkään. Jätän hänet sitten sukulaisille kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen käynyt ulkomailla.
Tuo kommentoija ei ehkä laskenut mukaan wikimatkoja...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen käynyt ulkomailla.
Tuo kommentoija ei ehkä laskenut mukaan wikimatkoja...
Olen käynyt 2007 karpathoksella häämatkalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei. Sitten on hänestä tylsää jos ollaan vaan kotona. Ollaanhan me kotona muutenkin paljon.
Miksi te ette vietä tavallista suomalaista joulua? Eikä teillä ole sukua, joiden riesaksi voisi lähteä jouluna?
Monista muista maista matkustetaan tänne jouluksi, mutta eräät suomalaiset haluavat täältä pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi te ette vietä tavallista suomalaista joulua? Eikä teillä ole sukua, joiden riesaksi voisi lähteä jouluna?
Monista muista maista matkustetaan tänne jouluksi, mutta eräät suomalaiset haluavat täältä pois.
Vietetään. Sukua ei ole mm lapsen isovanhemmat kuolleet.
Mun eläämässä suurim yllätys kosskaan on se että sanottiin mennään johonkin rautakauppaan, suljin slmät ja oltiinkin planet funfunisssa.
Jos ette ole ikinä käyneet ulkomailla, niin eihän mikään ihme ole jos lapsi arastelee lähteä. Meillä toinen lapsi on allergikko ja muutenkin melko nirso syöjä, joten aina vähän stressaa että löytyykö hänelle mieluista ruokaa reissusta. Häntäkin saa aina maanitella lähtemään, mutta tykkää kyllä aina kunhan ollaan kohteeseen päästy.