Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

naaG juo videollansa alkoholia

Vierailija
12.12.2018 |

Teinien suosiossa oleva naaG juo tämänpäiväisessä joulukalenteripostauksessaan alkoholia Uinon ja Valtterin kanssa. Pelaavat juomapeliä, jossa pitää vastata "totuuskysymykseen" tai vaihtoehtoisesti juoda shottilasillinen alkoholia.

Pääsääntöisesti minusta naaG on raikas ja reipas tubettaja, joka sopii avoimuutensa (mm. homoseksuaalisuus) vuoksi hyvin esikuvaksi nuorille. Tämä alkoholivideo ihmetyttääkin minua siksi.

Tämä tiedoksi niille, joiden nuoret seuraavat naaGia, ja samalla keskustelunavaukseksi. Pitäisikö nuorison suosiossa olevan tubettajan jättää tällaiset jutut julkaisematta?

Kommentit (105)

Vierailija
101/105 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee kyllä ikävä joka-aamuisia videoita :D

Vierailija
102/105 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla jäi vaivaamaan, osaako joku sanoa valmistuiko Aino parturi-kampaajaksi vai jäikö koulu kesken? Itse aloin seurailla Ainoa niihin aikoihin kun työskenteli bikbokissa.

Kyllä valmistui.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/105 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla jäi vaivaamaan, osaako joku sanoa valmistuiko Aino parturi-kampaajaksi vai jäikö koulu kesken? Itse aloin seurailla Ainoa niihin aikoihin kun työskenteli bikbokissa.

Kyllä valmistui.

Okei, kiitos! :) kaikilla muilla siis ammattitutkinto paitsi Valtterilla, toivottavasti hänkin saa opinnot pian valmiiksi. On puhunut jo niin kauan että haluaa valmistua, että toivon että kohta se päivä hänelle koittaa.

Vierailija
104/105 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.

Vierailija
105/105 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme