Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

naaG juo videollansa alkoholia

Vierailija
12.12.2018 |

Teinien suosiossa oleva naaG juo tämänpäiväisessä joulukalenteripostauksessaan alkoholia Uinon ja Valtterin kanssa. Pelaavat juomapeliä, jossa pitää vastata "totuuskysymykseen" tai vaihtoehtoisesti juoda shottilasillinen alkoholia.

Pääsääntöisesti minusta naaG on raikas ja reipas tubettaja, joka sopii avoimuutensa (mm. homoseksuaalisuus) vuoksi hyvin esikuvaksi nuorille. Tämä alkoholivideo ihmetyttääkin minua siksi.

Tämä tiedoksi niille, joiden nuoret seuraavat naaGia, ja samalla keskustelunavaukseksi. Pitäisikö nuorison suosiossa olevan tubettajan jättää tällaiset jutut julkaisematta?

Kommentit (105)

Vierailija
81/105 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kuvasuodinta on käytetty? https://www.instagram.com/p/Brny5LmhKOx/

Tai tässä https://www.instagram.com/p/BrNy0aiB7Gn/

Kun eihän ne edes oikeesti tolta näytä =D

Vierailija
82/105 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ompas isot huulet... Sekä tällä naagilla että tuolla tytöllä.. Näitäkö Suomen nuoriso ihannoi?

ne ei ole omat, näyttävät siltä että täytettä laitettu 3-4 milliä kumpaankin nakkiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/105 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän noiden videoita pysty katsoa kun puhe mennyt videoilla sössöttämiseksi täyttöainehuulten takia! Ihan kuin joutuisi kuunnella radiota joka kiedottu maton sisään!

Ihmettelen miksi etuoikeutetut valkoiset ihmiset teettää kehitysmaaa-asukkaiden näköisiä huulia? Antaisivat mieluummin niitä ilmaiseksi saamiaan vaatteita, kenkiä, meikkejä ja muuta kamaa hyväntekeväisyyteen, kuten vähävaraisille nuorille. Törkeän ahnetta kerätä kaikki itselleen ja myydä ne sitten faneille kirppareilla ylihintaan.

Terv: Eräs joka keräsi monen tonnin arvosta vaatteita tuttavapiiristä ja vei hyväntekeväisyysjärjestölle jotta vähävaraiset nuoret saisivat kivaa päällepantavaa kouluun ja harrastuksiin. Omat bloggaavat tuttuni eivät antaneet mitään, kaikki muut antoivat. Jopa lapset ja teinit lahjoittivat omistaan!

noiden = naaG?

Jannen huulet on lapsesta saakka ollut yhtä muhkeat. Että epäilen, ettet edes tiedä kenestä puhut.

Hyvin saa äänistä selvää, kunhan selvinpäin kuuntelee.

Tarkoitat häntä? Ihan normaalin näköiset, siistin malliset aidot huulet on ollut alunperin! En voi käsittää miksi on antanut pilata ne sen näköisiksi etteivät enää sovi kasvojen muotoon ja kokoon

https://crop.kaleva.fi/0bzQ7g3M9BZUV7MxJ25qZPL1w9o=/894x0/smart/http%3A…

Vierailija
84/105 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi noilla ´roikkuu´ täytetyt huulet samalla tavalla kuin Tukiaisella? Tullut jokin hermovaurio?

Vierailija
85/105 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtteri on noista ainoa oikeesti älykäs, ja muutenkin ihana! Valtteri ja Janne yhdessä on okei, tasapainottavat toisiansa kaiketi.

Mutta Uino ja Ananasraaste... ei kiitos.

Uino ei todellakaan ole se penaalin terävin kynä.. toivottavasti raasteella on terotin messissä.

Vierailija
86/105 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottamatta kauneusoperaatioihin kantaa niin itse katson mielelläni Naagin videoita vaikka olenkin vähän yli-ikäinen kohdeyleisöksi :D 

Mielestäni Naakka on taitava siinä mitä tekee. Videot on kuvattu ja editoitu tosi upeasti. Tykkään myös hänen höppänästä luonteestaan ja hauskoista jutuista, ei kaikkea tarvitse aina ottaa niin vakavasti! :)

Vierailija
87/105 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, Jannella on visuaalusta silmää.

Voi kun olis vielä enemmän älyä; yleissivistystä. Se valitettavasti puuttuu. Mutta ei ole Janne ainoa. UinoAino täsmälleen sama.

Vierailija
88/105 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
89/105 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, Jannella on visuaalusta silmää.

Voi kun olis vielä enemmän älyä; yleissivistystä. Se valitettavasti puuttuu. Mutta ei ole Janne ainoa. UinoAino täsmälleen sama.

Niinpä. Jotenkin tulee sellainen lähes surullinen fiilis että tämä on jotain friikkiä wt-viihdettä wt-väelle.

Vierailija
90/105 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.quickmeme.com/img/a6/a6e4f102a418b62cbddca4f6eb26ebed7dbebc4…

Jotain nää noilla pistoksilla hakee, mitä se sitten lienee......??

Vierailija
91/105 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottamatta kauneusoperaatioihin kantaa niin itse katson mielelläni Naagin videoita vaikka olenkin vähän yli-ikäinen kohdeyleisöksi :D 

Mielestäni Naakka on taitava siinä mitä tekee. Videot on kuvattu ja editoitu tosi upeasti. Tykkään myös hänen höppänästä luonteestaan ja hauskoista jutuista, ei kaikkea tarvitse aina ottaa niin vakavasti! :)

Mä olen Jannea vuotta vanhempi ja katson kanssa. Olen samaa mieltä siitä, että on taitava siinä mitä tekee ja vaikuttaa hoitavansa työjuttunsa huolella.

Mitä Valtteriin tulee, hän vaikuttaa aivan ihanalta ihmiseltä ja he vaikuttavat Jannen kanssa hyvältä parilta. Toivon heille kaikkea hyvää :)

Vierailija
92/105 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällainen yksittäinen haaste mihin liittyy alkoholia ei mielestäni ole kovin paha juttu. Kaikki videoon osallistuneet ovat kuitenkin aikuisia eikä videon idea mielestäni ole korostaa sitä, että kunnon ryyppääminen se vasta on hauskaa tms. Koen siis, että olisi hieman eri asia, jos Janne kuvaisi jotain biletys- ja örvellysvideoita Youtubeen. Itseasiassa esimerkiksi Ainosta ja Sinistähän on tällaista kännimateriaalia videoilla nähty, yhden videon päätarkoituskin oli nimenomaan bilettäminen (get drunk with us tai joku sellainen oli videon nimi), ja sitä pidin jokseenkin kyseenalaisena. Itse en heidän asemassaan (enkä kyllä muutenkaan) missään nimessä toimisi samoin. Vaikka tottakai sekin on tosiasia, että pääasiassa vastuu on vanhemmilla. Vanhempien tehtävä on kasvattaa, ohjata ja neuvoa ja näyttää käytöksellään esimerkkiä omille lapsilleen. Ja tarvittaessa heidän täytyy rajoittaa sitä millaista somesisältöä heidän lapsensa saavat seurata. 

En ole mikään varsinainen naaG-fani, mutta vuosia olen seuraillut epäsäännöllisen säännöllisesti hänen blogiaan ja videoitaan ja seuraan edelleen, vaikka olen "jo" 26-vuotias. Janne on mielestäni monilta osin hauska, monipuolinen ja taitava siinä mitä tekee ja onhan hän antanut ihan oikeasti hyvää esimerkkiä/hyviä vaikutteita tietyillä asioilla, mm. seksuaalivähemmistöihin liittyen. Ja lopuksi pakko mainita, että Valtteri on mielestäni aivan ihanan oloinen persoona! Vaikuttaa juuri sellaiselta ihmiseltä, jonka kaveri olisin oikein mielelläni :)

Vierailija
93/105 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Jannen kunniaksi on myös sanottava se, että kävi tutkinnon loppuun. Ja Janne on monesti puhunutkin, että itse pitää tärkeänä että on joku tutkinto pohjalla eikä "vain" blogi.

Vierailija
94/105 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis, mitkä näiden oikeat työt ovat, se mihin ovat kenties kouluttautuneet? SoMen ulkopuolella siis?

Vierailija
95/105 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinillä on kosmetologin tutkinto ja Jannella vaatealan. Valtteri valmistuu kohta tradenomiksi. Ainosta en tiedä, kävikö parturi-kampaajakoulun loppuun vai ei?

Vierailija
96/105 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinillä on kosmetologin tutkinto ja Jannella vaatealan. Valtteri valmistuu kohta tradenomiksi. Ainosta en tiedä, kävikö parturi-kampaajakoulun loppuun vai ei?

Ok, minä luulin että jotain elämänkoululaisia :D Hyvä vaan jos heillä on jotain muuta siltä varalta jos bloggaaminen ja tubettaminen loppuu.

Vierailija
97/105 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällainen yksittäinen haaste mihin liittyy alkoholia ei mielestäni ole kovin paha juttu. Kaikki videoon osallistuneet ovat kuitenkin aikuisia eikä videon idea mielestäni ole korostaa sitä, että kunnon ryyppääminen se vasta on hauskaa tms. Koen siis, että olisi hieman eri asia, jos Janne kuvaisi jotain biletys- ja örvellysvideoita Youtubeen. Itseasiassa esimerkiksi Ainosta ja Sinistähän on tällaista kännimateriaalia videoilla nähty, yhden videon päätarkoituskin oli nimenomaan bilettäminen (get drunk with us tai joku sellainen oli videon nimi), ja sitä pidin jokseenkin kyseenalaisena. Itse en heidän asemassaan (enkä kyllä muutenkaan) missään nimessä toimisi samoin. Vaikka tottakai sekin on tosiasia, että pääasiassa vastuu on vanhemmilla. Vanhempien tehtävä on kasvattaa, ohjata ja neuvoa ja näyttää käytöksellään esimerkkiä omille lapsilleen. Ja tarvittaessa heidän täytyy rajoittaa sitä millaista somesisältöä heidän lapsensa saavat seurata. 

En ole mikään varsinainen naaG-fani, mutta vuosia olen seuraillut epäsäännöllisen säännöllisesti hänen blogiaan ja videoitaan ja seuraan edelleen, vaikka olen "jo" 26-vuotias. Janne on mielestäni monilta osin hauska, monipuolinen ja taitava siinä mitä tekee ja onhan hän antanut ihan oikeasti hyvää esimerkkiä/hyviä vaikutteita tietyillä asioilla, mm. seksuaalivähemmistöihin liittyen. Ja lopuksi pakko mainita, että Valtteri on mielestäni aivan ihanan oloinen persoona! Vaikuttaa juuri sellaiselta ihmiseltä, jonka kaveri olisin oikein mielelläni :)

Valtteri on ihana! Itsehän katon Jannen videoista vaan ne joissa on Valtteri mukana :)

Vierailija
98/105 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan järkyttävän eri tavalla taas kohtelette miestä. Ainoa oikein riepottelitte siitä miten hän näyttää huonoa esimerkkiä pikkutytöille pelkällä ulkonäöllään. Mutta ei, miehessä mitään ei voi kritisoida.

Janne on muuten naisvihaaja ja käyttää monilla videoilla sanaa *mmä.

Vierailija
99/105 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla jäi vaivaamaan, osaako joku sanoa valmistuiko Aino parturi-kampaajaksi vai jäikö koulu kesken? Itse aloin seurailla Ainoa niihin aikoihin kun työskenteli bikbokissa.

Vierailija
100/105 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan lahjoittanut Jannen joulukalenterikeräykseen? Itse lahjoitin kympin.

Sitten katsoin eilen sen voileipäkakkuvideon ja olin vähän apua... Menin laskuista sekaisin, kuinka monta kertaa he käyttivät sanaa läski. Ehkä olen tälläinen 25v kukkahattutäti, mutta olisin toivonut vähän nätimpää kielenkäyttöä. Jannellakin on paljon nuoria seuraajia, niin en koe tuollaisen läskittelyn olevan oikein kivaa. Tosin Henry sitä sanaa eniten hoki, mutta silti. Jannehan on jossain vanhemmalla videollaan kertonut, että hänellä on ollut syömishäiriö, niin senkin takia tuo läskittely sai mulla pahoja viboja aikaan. Ja mulla itselläkin siis on syömishäiriötausta. Mutta kaiken kaikkiaan olen tykännyt videosta, tuo kakkuvideo vaan oli mulle aika iso ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kuusi