Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä tuote tai palvelu on mielestäsi kohtuuttoman hintainen

Vierailija
12.12.2018 |

jos vertaa itse tuotteeseen. Tuli tuosta joulupostimerkkikeskustelusta mieleen. Tuleeko mieleen muita?

Kommentit (1497)

Vierailija
1181/1497 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sushit ovat pitkälti käsityötä, Raaka-aineet oltava tosi hyviä, ei mitään eilistä riisiä.

Lohesta käy vain paras osa, seläke jne.

Vierailija
1182/1497 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hierojalla käyminen. Ennalta ehkäisisi monta tuki- ja liikuntaelinsairautta, jos pääsisi fyssarille taikka hierontaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1183/1497 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hierojalla käyminen. Ennalta ehkäisisi monta tuki- ja liikuntaelinsairautta, jos pääsisi fyssarille taikka hierontaan.

Hierojiakin on monen hintaisia. Kesällä kävin hiveltävän 80 e 50 min. silkkaa rahan tuhlausta, paikkoja ei saanut auki. Alkuviikolla kävin vakkarihierojallani 1,5 h 62 e ja selkeä ero aiempaan. Pidän tuota 62 euroa todella edullisena.

Dyson airwrap kiharrin, maksaa n. 500 e (ainakin viimeksi, kun tarkistin) siis kiharrin!

Vierailija
1184/1497 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajokortti

Vierailija
1185/1497 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneuskirurgia.

Vierailija
1186/1497 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhelinliittymät 

Vierailija
1187/1497 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käynti millä tahansa yksityisellä lääkärillä. Pelkkä vartin käynti poliklinikkamaksuineen on noin 120e. Kaikki tutkimukset ja toimenpiteet vielä siihen päälle, jos sellaiselle on tarvetta.

Vierailija
1188/1497 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dyson-pölynimurit.

Vierailija
1189/1497 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sushi.

Mikä siinä muka maksaa niin paljon?

Lähinnä riisiä ja kalaa.

Sushissa maksaa myös se aika, mikä menee niiden väkertämiseen kuluu. Onneksi voi ostaa, eikä tartte itse vääntää kymmentä sorttia.

Vierailija
1190/1497 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa kaikki. Ravintolat,kampaamot, kosmetologit, vaatteet.palvelut ihan kaikki. Siksi panostan ulkomaanreissuilla hoitoihin,kanpaamoihin, lääkkeisiin, ravintoloihin.

Vierailija
1191/1497 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilökohtaisesti monet kosmetologien palvelut tuntuvat ylihinnoitetuilta. Vai onko ne seerumit yms. oikeasti niin kalliita hankkia?

1192/1497 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tupakka nykyään, helpompi valistaa ja estää uusia aloittamasta, mutta sinänsä turhaa "rankaista" ikänsä polttaneita pienellä eläkkeellä eläviä. 

Mulla on ratkaisu, eläkekortilla 20% askista alennusta, tämä yhteiskunnnalle hyvä, koska pääsee nopeammin eroon tupakoivista eläkeläisistä joista pääasiassa pelkkää kulua valtiolle eli veronmaksajille.

1193/1497 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Henkilökohtaisesti monet kosmetologien palvelut tuntuvat ylihinnoitetuilta. Vai onko ne seerumit yms. oikeasti niin kalliita hankkia?

Koska kosmetologi palvelut ovat periaatteessa turhia tai ylimääräisiä siltä kantilta, että ilman niitä selviää todennäköisesti hengissä ihan hyvin niin niissä toimii puhtaasti kysynnän ja tarjonnan laki.

Semmoinen hinta on sopiva millä palvelun tuottaja saa suurimman voiton.

Vierailija
1194/1497 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Volyymiripset.

Karvat ripsissä kuukauden ajan saattaa maksaa 120e.

Mulla on siis itselläni ollut ripsienpidennykset vuosia, mutta 120e rumista katuharjoista silmissä on hulluutta.

1195/1497 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksoin teinipoikani hiustenleikkauksesta 42€ ja se on minusta 20 minuutin työstä liikaa.

Voin leikata kympillä, mulla kone tuossa lämpösenä kun juuri omaani siistin.

Kovinkaan ihmeellisiä malleja en kyllä hallitse.

Vierailija
1196/1497 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksityisautoilun hinta ja Suomen tieverkko. Noihin kerätään veroa paljon enemmän mitä niihin palautetaan.

Vierailija
1197/1497 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Applen tuotteet

Vierailija
1198/1497 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainahan voi tehdä itse

Vierailija
1199/1497 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palveluiden hintojen korkeus johtuu ihan kaikesta muusta, kuin tekijän rahanahneudesta. minulle jää siivoamisesta 13 euroa käteen tunnilta bruttona, mikä maksaa asiakkaalle veroineen ja muine sivukuluineen kaikkineen melkein 50 euroa - hieman alle. Arvatkaa onko minulla varaa mihinkään palveluihin? No ei ole. Työllistäisin itsekin mielelläni muita, mutta kun palvelun arvosta suurin osa menee muualle, kuin tekijöille, heikentää tämä vastavuoroisuutta palveluiden käytössä todella merkittävästi.

Sellainen ihminen, joka tienaa sen 50 euroa tunnilta nettona, voi ostaa minulta tunnin tätä palvelua, mutta minun täytyisi työskennellä yli 16 tuntia saadakseni yhden tunnin tämän ihmisen palvelua. Vaihdantasuhde on siis aivan retuperällä, kuten yksi tuolla alussa jo mainitsikin. Tämä käytännössä tarkoittaa sitä, että raha virtaa voimakkaasti vain yhteen suuntaan: ylöspäin. Jotain tulisi tehdä ja pian, mutta mitä?

1200/1497 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Putki- tai sähkömiehen tilaaminen kotiin. Lakimiehen palkkiot.

Sulla ei taida olla hajuakaan, mitä vaatii sähkäri(yrittäjän) toiminnan mahdollistava koulutus+byrokratia? Se ei todellakaan ole ilmaista, eikä sähkötarvikkeet ole ilmaisia. Työ on luvanvaraista hommaa, joten ei sitä ilmaiseksi kuulukaan tehdä. Tervemenoa vaan kokeilemaan.

Hellan asennus maksoi enemmän kuin itse hella! Mitä tarvikkeita tarvittiin? Ruuvimeisseli.

Ostin uuden sähkökiukaan, joka maksoi 180 euroa (kerrostalossa). Huoltoyhtiö hoiti asennuksen, jostain kumman syystä siihen työhön oli lähtetty 2 miestä. Lasku asennuksesta eli töpselin seinään laitosta oli 350 euroa. Minä ladoin itse kiukaaseen kivet. En käytä enää koskaan huoltoyhtiön sähkäreitä, eiköhän jostain löydy halvempikin ja 1 mies siihen töpselin kytkentään riittää oikein hyvin.

Ei ole minulla vielä tullut yhtään kiuasta vastaan missä olisi töpseli, kyllä ne kaikki asennetaan kiinteästi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän neljä