Millaisista ihmisistä pidätte?
Millaisia piirteitä ihailemissanne tai pitämissänne ihmisissä on? Onko tuttavillanne yhdistäviä piirteitä joihin ihastutte? Mikä kiinnittää positiivisen huomion teissä erityisesti?
Kommentit (39)
Suora, rehellinen, huomioonottava, huumoristinen paikkan tullen. Ulospäinsuuntautunut ehdottomasti ja kohtelias.
Aidoista ihmisistä! Sellaisista, joista huokuu rehellisyys ja osaavat olla omia itsejään.
Ihmisistä joiden ei tarvitse jatkuvasti etsiä hyväksyntää muilta tai sosiaalisesta mediasta. Eli siis joka kahvikupista tai baari-illasta ei tarvitse ottaa kuvaa someen.
Ei valita koko ajan. On tekevä ja saa aikaiseksi asioita. Rehellinen hyvässä ja pahassa. Ei puhu muista pahaa niin tiedän ettei puhu minustakaan. Huumoria tiukoissakin paikoissa, ei jää tuleen makaamaan.
nöyristä mutta rohkeista. Koska se on musta vaikein laji ,arvostan harrastajia erittäin korkealle.
Pidän yli kaiken sisäänpäinkääntyneistä pohdiskelijoista. Olen sellainen itsekin. Ehkä juuri siitä syystä ympärilläni ei ole paljoa ihmisiä.
Pidän mukavista, iloisista, hyväntahtoisista ja huumorintajuisista ihmisistä.
Myönteinen, huumorintajuinen, hauska, on kiinnostunut työstään/perheestään, oivaltava, luotettava, tulee toimeen monenlaisten ihmisten kanssa, osaa käsitellä ristiriitoja, kykenee myöntämään virheensä.
Vierailija kirjoitti:
Pidän yli kaiken sisäänpäinkääntyneistä pohdiskelijoista. Olen sellainen itsekin. Ehkä juuri siitä syystä ympärilläni ei ole paljoa ihmisiä.
ihana olet. pidätkö Nuuskamuikkusesta?
Rennoista, huumorintajuisista, empaattisista, sosiaalisesti älykkäistä, uteliaista. Sen sijaan en pidä takakireistä nipottajista ja sääntöjen pikkutarkoista noudattajista, ylimielisistä ja sellaisista, joilla on jatkuva tarve lytätä muita ja korostaa sitä kautta omaa paremmuuttaan.
En persuista ja muista rasistisista tolloista. Niistä puuttuu ihmisyys.
En vaadi täydellisyyttä ihmiseltä, mutta täytyy olla edes perusystävällinen. Sellaisia on nykyään vaikea tavata, kun jokainen on näitä "minulla on oikeus näyttää tunteeni"-idiootteja, jotka ovat vihamielisiä ihan vaan kun oikea elämä ei ole yhtä kivaa kuin tv:ssä.
Rennot, positiiviset, empaattiset Ihmiset on mieleeni.
Vierailija kirjoitti:
Rennoista, huumorintajuisista, empaattisista, sosiaalisesti älykkäistä, uteliaista. Sen sijaan en pidä takakireistä nipottajista ja sääntöjen pikkutarkoista noudattajista, ylimielisistä ja sellaisista, joilla on jatkuva tarve lytätä muita ja korostaa sitä kautta omaa paremmuuttaan.
mitä jos kokee olevansa noita kaikkia? pidätkö? No perkele tuskin, kun enhän mä itsekään pidä noita vikoista piirteistä eikä kannatakaan! olen joutunut kamppailemaan hyvin paljon elämässäni, joten kilpailuvietti jäänyt siitä. ylpeä en siitä ole, päinvastoin.
Aidoista ja positiivisista. Elämä ei aina ole helppoa, mutta positiivinen ihminen ei valita, vaan löytää silti elämästä positiiviset puolet.
Mulla on yksi työkaveri, josta pidän älyttömästi. Olen ihan ihmetellyt välillä, että miten jossain henkilössä on kaikki ne piirteet joita arvostan. Hän on hillitty ja vaatimaton. Ei räiskähtele eikä tuo itseään ylenmäärin esille. Kuitenkin samalla todella pätevä kaikessa mitä tekee. Henkisesti kypsä, ei juorua vaan ymmärtää erilaisia tilanteita monista näkökulmista. On empaattinen ja puhuu hyvää muista. Todella hyvä keskustelukumppani, jonka kanssa jo lounastauolla päästään usein hyvin syvällisiin ja kiinnostaviin aiheisiin. Ihminen, jonka hyväntahtoisuuteen luotan sataprosenttisesti.
Sellaisista, jotka ovat minua kohtaan ystävällisiä ja avoimia, että tunnen oloni hyväksytyksi. Useimmiten he ovat muutenkin sosiaalisia ja jokseenkin ekstroverttejä...
Näistä ihmisistä valitettavan moni osoittautuu kyllä sitten myöhemmin jollain tapaa rasittavaksi, epäluotettavaksi tai muulla tavalla haitalliseksi, mutta onneksi nykyään osaan eritellä sellaiset pois.
Itse kun olen ujo ja estynyt, niin en oikein pysty tutustumaan muunlaisiin ihmisiin, vaikka todennäköisesti tarvitsisin enemmän juuri itsenikaltaista seuraa. Mutta kun minunkaltaiset hylkivät toisiaan, ja ne energiasyöpöt sosiaaliset perhoset imaisevat meidät sitten hoteisiinsa :D
Pidän erityisesti sellaisista ihmisistä, jotka pysyvät riittävän kaukana minusta. Arvostan kovasti.