Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies, lapset ja isovanhemmat haluaa sukujoulun meillä, minä ainoana en

Vierailija
12.12.2018 |

Menin heikkona hetkenä suostumaan ja nyt ahdistaa enemmän ja enemmän ja tekisi mieli perua koko homma. Vieläkö voi? Tekisi vaan mieli sanoa miehelle, että jos hän raahaa sukulaiset meille, niin minä vietän jouluni yksin hotellissa.

Kommentit (694)

Vierailija
21/694 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä minä olen viimeisilläni raskaana ja mies haluaisi järjestää sukujoulun meillä. Hän ei millään ymmärrä etten jaksaisi passata ja siivota tänävuonna, kun ei minun kuulemma tarvitse tehdä mitään. Ei tarvitse siivota vieraita varten ja vieraat tuovat ruuat ja hoitavat siivoamisen!

Vierailija
22/694 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin miehelle, että hoitaa itse kaiken jos kerran haluaa sukulaiset kylään. "Niin mut siinähän on hirveesti tehtävää." Pikkuhomma se vielä aamulla miehen mielestä oli. Käskin miettiä mitä haluaa ja infota isovanhempia, saa nähdä mitä tapahtuu.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/694 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä minä olen viimeisilläni raskaana ja mies haluaisi järjestää sukujoulun meillä. Hän ei millään ymmärrä etten jaksaisi passata ja siivota tänävuonna, kun ei minun kuulemma tarvitse tehdä mitään. Ei tarvitse siivota vieraita varten ja vieraat tuovat ruuat ja hoitavat siivoamisen!

Pyydä ystäviäsi apuun siivoamaan jos mies ei suostu. Itsepä olet miehesi valinnut. Palkkaa apulainen jouluksi. Asioista ei tarvitse tehdä monimutkaisempia kuin ne ovatkaan.

Vierailija
24/694 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei siis meinannut edes siivota jouluksi eikä laittaa  mitään joulukoristeita?

Jouluruoissakaan ei ole mitään laittamista. Kinkku uuniin ja muut pakkauksista esille.

Mutta sekin on liika palstallamakaajille. 

Vierailija
25/694 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pyydä ystäviäsi apuun siivoamaan jos mies ei suostu. Itsepä olet miehesi valinnut. Palkkaa apulainen jouluksi. Asioista ei tarvitse tehdä monimutkaisempia kuin ne ovatkaan.

No en varmasti pyydä mitään ystäviä tänne siivoomaan siksi että mies haluaa muttei itse viitsi :,D juu ei ole monimutkaista kun en suostu mitään sukujoulua täällä järjestämään vaan lähden sukulaisille.

Vierailija
26/694 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap ei siis meinannut edes siivota jouluksi eikä laittaa  mitään joulukoristeita?

Jouluruoissakaan ei ole mitään laittamista. Kinkku uuniin ja muut pakkauksista esille.

Jos se on niin helppoa, niin kai mies selviää valmisteluista ilman vaimon apua, vai mitä?

Vierailija
27/694 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoin miehelle, että hoitaa itse kaiken jos kerran haluaa sukulaiset kylään. "Niin mut siinähän on hirveesti tehtävää." Pikkuhomma se vielä aamulla miehen mielestä oli. Käskin miettiä mitä haluaa ja infota isovanhempia, saa nähdä mitä tapahtuu.

ap

Onko pohjimmainen syy että kenties inhoat miehesi sukulaisia?

Silloinhan ongelma on sinun pääsi sisällä.

Sano hänelle suoraan, että inhoat heitä, etkä halua nähdä heitä.

Kaikkein reiluinta olisi, että kertoisit tämän heille jokaiselle suoraan.

Vierailija
28/694 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

"

Ei toi lopultakaan ole iso homma, jos jakaa tyyyliin : "jokaiselle jotain". Joku tuo joululaatikot, joku tekee kinkun tmv. Joku tuo joulukalat....

Sulle salaatit, leivät perunat tmv... Mitä teillä nyt tarjotaankaan, niin ronskisti tasajako.

Mies siivoaa ja kattaa pöydän. Eiköhän tuolla tavalla se yhden ihmisen raadanta saada purettua.

Vierailija
29/694 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enemmistö voittaa. Sori. Millä yksinoikeudella sinä saisit peruuttaa sovitut suunnitelmat joita muut odottavat innoissaan?

Minä en halua enkä jaksa ja silti minun pitäisi kantaa päävastuu järjestelyistä.

ap

Jos sinulla on päävastuu niin sitten johtajana delegoit homman. Paperille tehtävät jakoon. Sukulaisille voit pistää listan ruoista, jotka he tuovat mukanaan.

Vierailija
30/694 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en varmasti pyydä mitään ystäviä tänne siivoomaan siksi että mies haluaa muttei itse viitsi :,D juu ei ole monimutkaista kun en suostu mitään sukujoulua täällä järjestämään vaan lähden sukulaisille.

Hyvä idea. Tehkää niin!

Vierailija
31/694 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enemmistö voittaa. Sori. Millä yksinoikeudella sinä saisit peruuttaa sovitut suunnitelmat joita muut odottavat innoissaan?

Minä en halua enkä jaksa ja silti minun pitäisi kantaa päävastuu järjestelyistä.

ap

Tästä toki puhut miehesi kanssa.

Vierailija
32/694 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen minä näitä nuoria ja terveitä ihmisiä jotka muka eivät jaksa mitään.

Vierailija
33/694 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs ap lupasit? Niin makaa, kuin petaa..

Vierailija
34/694 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuohan nyt onnistuu palstan miehisiltä miehiltä ihan helposti, eikö niin :D

Vierailija
35/694 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Jos sinulla on päävastuu niin sitten johtajana delegoit homman. Paperille tehtävät jakoon. Sukulaisille voit pistää listan ruoista, jotka he tuovat mukanaan.

Delegoin jo kaiken miehelle. Jos hän kerran haluaa jouluvieraita, tehköön sitten jotain asian hyväksi. Mies voi itsekin laittaa listan tuotavista ruuista, miksi juuri minun se pitäisi tehdä. Ärsyttää tämä asenne, että naisen pitäisi organisoida kotitalousjutut ja mies sitten häärii pikku apulaisena käskyjä toteuttamassa.

ap

Vierailija
36/694 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta kai.

Vierailija
37/694 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos se on niin helppoa, niin kai mies selviää valmisteluista ilman vaimon apua, vai mitä?

Olen kasvanut perheessä jossa jokainen teki jotain, mutta tällä miesvihapalstalla tällaisia perheitä ei ilmeisestikään ole. 

Vierailija
38/694 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei onnistuisi.  Jos vaan haluaa.

Vierailija
39/694 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen minä näitä nuoria ja terveitä ihmisiä jotka muka eivät jaksa mitään.

Tällä palstalla täyspäiset ja toimintakuntoiset naiset ovat vähemmistönä.

Aika menee netissä surffaillessa ja nillittäessä

Vierailija
40/694 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Delegoin jo kaiken miehelle. Jos hän kerran haluaa jouluvieraita, tehköön sitten jotain asian hyväksi. Mies voi itsekin laittaa listan tuotavista ruuista, miksi juuri minun se pitäisi tehdä. Ärsyttää tämä asenne, että naisen pitäisi organisoida kotitalousjutut ja mies sitten häärii pikku apulaisena käskyjä toteuttamassa.

ap

Valivali. Älä ihmettele jos eräänä kauniina päivänä oletkin eronnut nainen. Johtuu asenteestasi. Se on todella masentava ja ikävä.