Paljonkohan kierrätyskeskuksessa maksetaan palkkaa?
https://www.kierratyskeskus.fi/tietoa_meista/toihin_kierratyskeskukseen…
Tuollainen haku käynnissä, onko jollain tietoa palkasta tai muuten minkälainen työnantaja kierrätyskeskus on?
Kommentit (33)
Palkattomia (työharjoittelu, työkokeilu, lievästi kehitysvammainen tms) tai palkkatuettuja.
Vain harva itse kaupassa on oikealla palkalla..
Maksetaanko siellä ihan palkkaa? :D
Vierailija kirjoitti:
Eikös noi yleensä ole noita kaupungin 9e/päivä paikkoja?
On juuri niitä. Kai siellä joku palkkaa saava esimies kuitenkin on.
Vierailija kirjoitti:
Keskimäärin 9 euroa päivässä.
Se ei ole edes palkkaa, vaan kulukorvausta.
Kyseessä ei ole työsuhde. Ei kerry lomaa, ei eläkettä, koska se ei ole palkkaa. Se on kulukorvaus, joka ei aina riitä edes kuluihin, joita ilmaistyöstä tulee.
Se ei kerrytä edes työssäoloehtoa, koska se ei ole työsuhde.
Ilmoituksen perusteella tuo vaikuttaisi ihan palkkatyöltä. Valitettavasti en osaa sanoa palkan suuruutta. En usko, että tuo on 9 € / päivä.
Olen ollut kierrätyskeskuksessa ja palkkani oli 9 euroa, mutta ei siinä ollut mitään tuollaisia vaatimuksia.
Kyllä taas niin kivasti kitetytyy palstan työttömien ajatukset. Ihan normaali työpaikka, tunnettu työnantaja, vastuullinen rooli ja voisin kuvitella siinä olevan ihan tehtävää hyvinkin vastaava palkka. Plussana työhön saa yrityksen arvot, jotka todellakin vastaavat tätä päivää.
Pelkkää naljailua 9e päiväkorvauksesta ja vähättelyä. Ihan oikeesti teistä on tullut niin äärimmäisen katkeria ja katkeroituneita, että jo se vaikuttaa työllistymismahdollisuuksiinne. Ihan oikeasti!
Ysillä varmaankin mennään.
T: Sipilä ja kumppanit
Tunnen erään joka on vastaavassa työssä ja tosiaankin ”palkka” on joku tyyliin tonni kuussa suurin piirtein. Ihan oikeasti, ei ole pasltatyöttömien keksimää.
4500€/kk+ bonukset. Ainakin mulla oli toi lähtö.
Itse sain kassalla/aspassa ollessa 1395€/kk
Työkokeilu ansiosidonnaisella 2000 €/kk
Tarkennuksena edelliseen kommenttiini: lähdin ansiosidonnaisella työllistymissuunnitelman mukaiseen työkokeiluun Kierrätyskeskukseen. Korotettu ansiosidonnainen + kulukorvaus (9€/pv) = 2000 € kuussa 6,5 h työpäivällä. Ihan jees, varsinkin kun noin mukava ja rento työ!!!
9 e päivä kulukorvaus. Pomot hengittää niskaan ja kellottaa sun wc käynnit.
Pomoilla hyvät palkat 2500 eurosta ylöspäin + bonukset. Työntekijät 9 e / pvä.
On varmasti niillä oikeilla palkatuilla vähintään kohtuullinen palkka, mutta 9e/pvä kun korotuksetkin otettiin pois, niin aika kohtuutonta minun mielestä, toki se 9e/pvä tulee verottomana ansiosidonnaisen päälle eikä kannata tehdä jos joutuu maksamaan jotain työkokeiluun menosta.
No ei todellakaan ole noin. Angry Birds!!
Eikös noi yleensä ole noita kaupungin 9e/päivä paikkoja?