Meghan odottaa vatsan muodosta päätellen poikaa
Vatsa on eteenpäin pysty. Lisäksi hän on raskauden aikana kaunistunut entisestään
Kommentit (17)
Kannattaisi erota vielä kun pystyy.
Mahtaa Harry kihistä raivosta tämän ihmisjahdin keskellä hänen ihanaa ja rakasta vaimoaan kohtaa. Muutenkin jo äitinsä takia herkillä lehdistön suhteen ja nyt hänen vaimonsakkin.
Reps, vieläkö näitä hihh uleita löytyy xD
Vierailija kirjoitti:
Siis Harrysta? Miten se ero nyt olis sen helpompi kun myöhemminkään? Vai mitä toi "pystyy" tarkotti?
Ja lapsi syntynee helmikuun puolessa välissä.
Vierailija kirjoitti:
Vatsa on eteenpäin pysty. Lisäksi hän on raskauden aikana kaunistunut entisestään
Ihan vaan tiedoksi että samalta näyttää sukupuolesta huolimatta...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis Harrysta? Miten se ero nyt olis sen helpompi kun myöhemminkään? Vai mitä toi "pystyy" tarkotti?
Harryn Meghanista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harryn Meghanista.
Miksi ihmeessä eroaisi? Just menivät naimisiin. Vauvakin tulossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harryn Meghanista.
Ihan vaan meghanhullun mieliks vissiin? Mutta ei taida Harryn maailma pyöriä hullun vaan vaimonsa ja lapsensa ympärillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harryn Meghanista.
Rakastumisen huumassa järki ei toimi. Merkit on selvät, ihmisiä lähtee oikealta että vasemmalta, ehkä Meghan ei ehkä olekaan niin ihana ihminen kuin Harry uskoo hänen olevan? Lapsen tuleminen on vain naula arkkuun.
Mun äiti sanoi samaa. Sinänsä hauska koska hän on ollut koko uransa kätilönä, ennen kuin pari vuotta sitten jäi eläkkeelle. Minä aina kuvittelin ettei kätilöt usko noihin juttuihin, kun tietävät että vatsan muoto riippuu esim. naisen luuston anatomiasta jne eikä sikiön sukupuolesta.
Harry sanoi Australiassa, että toivoo tyttöä. Joku huusi yleisöstä, että toivoo vauvan olevan tyttö, johon Harry vastasi että niin hänkin toivoo.
Miksi niin monet saavat nykyään poikia? Toivottavasti saan itse edes tyttölapsen sitten joskus...
Vatsan vaihtelevan koon ja muodon perusteella hän odottaa superlontyynyä.
Hehku on purkista.
Vierailija kirjoitti:
Mun äiti sanoi samaa. Sinänsä hauska koska hän on ollut koko uransa kätilönä, ennen kuin pari vuotta sitten jäi eläkkeelle. Minä aina kuvittelin ettei kätilöt usko noihin juttuihin, kun tietävät että vatsan muoto riippuu esim. naisen luuston anatomiasta jne eikä sikiön sukupuolesta.
Arvaamalla on 50% mahis osua oikeaan. Jos tuohon leikkiin lähtee ja pari kertaa lykästää niin osa alkaa uskoa omiin "yliluonnollisiin kykyihin".
Näin on.