Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tykkäisitkö miehenä tällaisesta yllätyksestä ?

Vierailija
12.12.2018 |

Tuli varattua huone ja tarkoitus on mennä swinger- bileisiin. Miehelle en ole kertonut mitään. Pientä kiinnostusta on ollut miehellä kolmanteen pyörään ( n+n+m ), mutta eihän sitä tiedä miten siellä käy.

Olisiko mieluinen yllätys sinulle ?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
2/20 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollekin voisi olla mieluisa yllätys. Ainahan pääsee tilanteesta pois, jos siltä tuntuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan. On ihan eri asia puhua siitä fantasian tasolla kun että vaimo jo omin päin menee ja järjestää. Saisi jäädä sinne panokinkereihin keskenään ja pistäisi kyllä miettimään olisiko kukaties käynyt vastaavissa ilman minua jo useinkin. Jos joskus jotain tapahtuisi niin ilmanmuuta molempien pitää olla organisoimassa.

Vierailija
4/20 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei asiasta ole ollut aiemmin oikeasti puhetta ja yhdessä sovittu tuonne menosta, niin ei todellakaan ole miellyttävä yllätys. Voi roiskahtaa pahasti takaisinpäin.

Vierailija
5/20 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan. On ihan eri asia puhua siitä fantasian tasolla kun että vaimo jo omin päin menee ja järjestää. Saisi jäädä sinne panokinkereihin keskenään ja pistäisi kyllä miettimään olisiko kukaties käynyt vastaavissa ilman minua jo useinkin. Jos joskus jotain tapahtuisi niin ilmanmuuta molempien pitää olla organisoimassa.

Jos yhtään huomasit, että ap meinasi ottaa naisen kolmanneksi pyöräksi. Ei paha.

Vierailija
6/20 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Swingers pileet ei hyvä

Itseä häiritsisi tällöin ajatus siitä, että tyttöystävä olisi toisen kanssa. Ja ehkä eniten se, että voisi alkaa kehittyä tunteita muita kohtaan ja jäisin itse taka-alalle (merkkejä on IRL jo näkyvissä).

Fantasian tasolla kyllä.

Ja ehkä jopa käytännön tasolla, mikäli tämä kolmas henkilö olisi nainen ja hän olisi minulle mieluisa ja jopa haaveiden tasolla miellyttävä sekä tämä tapahtuisi esim. kotona vierailun yhteydessä,

Tässäkin olisi vaara, että tyttöystävä kiinnostuisi enemmän tästä toisesta. Ja pahinta ja tottakin olisi se, etten itse kyllä mitenkään pystyisi kahta naista tyydyttämään, kun en tätä yhtäkään. Voisi jäädä huono maku.

Vierailija
7/20 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässäkin olisi vaara, että tyttöystävä kiinnostuisi enemmän tästä toisesta. Ja pahinta ja tottakin olisi se, etten itse kyllä mitenkään pystyisi kahta naista tyydyttämään, kun en tätä yhtäkään. Voisi jäädä huono maku.

😳

Uskallatko yleensäkään tehdä mitään poikkeavaa ? Jos sinulla olisi kerrankin mahdollisuus, ihan luvan kanssa, niin jättäisit väliin ?

Itse ainakin voisin kokeilla. Sitten ainakin tietäisi, että oliko oma juttu vai ei.

Vierailija
8/20 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän bi nainen voi miehelle paras vaihtoehto olla

Vierailija
9/20 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka muuten voisikin lähteä mukaan, niin tällaista asiaa ei pitäisi toteuttaa yllätyksenä.

Olisi syytä olla varma, että se on toiselle ok. Yllätyksenä voi olla painostamista.

Vierailija
10/20 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä on swinger bileet? Mitä siellä tapahtuu ja kuka tuollaisia järjestää. Miten pitää pukeutua ja mistä saa kutsun tai ostaa lipun?

Vierailija
11/20 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Swingers pileet ei hyvä

Itseä häiritsisi tällöin ajatus siitä, että tyttöystävä olisi toisen kanssa. Ja ehkä eniten se, että voisi alkaa kehittyä tunteita muita kohtaan ja jäisin itse taka-alalle (merkkejä on IRL jo näkyvissä).

Fantasian tasolla kyllä.

Ja ehkä jopa käytännön tasolla, mikäli tämä kolmas henkilö olisi nainen ja hän olisi minulle mieluisa ja jopa haaveiden tasolla miellyttävä sekä tämä tapahtuisi esim. kotona vierailun yhteydessä,

Kolmen kimpan pitää aina olla kaksi heteromiestä ja yksi heteronainen. Muuten ei nainen saa.

Vierailija
12/20 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka muuten voisikin lähteä mukaan, niin tällaista asiaa ei pitäisi toteuttaa yllätyksenä.

Olisi syytä olla varma, että se on toiselle ok. Yllätyksenä voi olla painostamista.

Ajattelinkin kirjoittaa paperille ja laittaa kuoreen. Siihen voi sitten lisätä, ettei tarvitse mennä, jos ei toinen halua. Jokunen aika sitten oli kiinnostunut asiasta. Sen takia tässä yritän järkkäillä.

Vierailija
13/20 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitkä on swinger bileet? Mitä siellä tapahtuu ja kuka tuollaisia järjestää. Miten pitää pukeutua ja mistä saa kutsun tai ostaa lipun?

Googleta vaikka parin vaihto.

Vierailija
14/20 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

😳

Uskallatko yleensäkään tehdä mitään poikkeavaa ? Jos sinulla olisi kerrankin mahdollisuus, ihan luvan kanssa, niin jättäisit väliin ?

Harvemmin uskallan, oikeassa olet.

Varovainen kyllä olen, sillä tämä toinen uskalsi kokeilla, mutta ei minun kanssani. Minulle vain unohdettiin kertoa. Miksipä kerran pettänyt, pitkässä sivu- ja salasuhteessa elänyt ei sitä toistekin tekisi? Mielestäni huoleni on ihan aito.

No suostuisinhan minä, jos nätisti pyydettäisiin.

Mutta vain jonkun tykkäämäni ja halua herättävän tutun naispuolisen henkilön ja tyttöystäväni kanssa. Ja vain mikäli tilanne olisi samalla hieman yllättävä, mutta ei kuitenkaan "liikaa".

Mutta olisihan se aivan käsittämättömän kuumottava ajatus, kun menisin  esim. juoksulenkin jälkeen kotona saunaan, tulisivat tyttöystäväni ja hänen vierailulla ollut kaverinsa kohta "yllättäen" perässä... :)

(No ei varmasti tule koskaan toteutumaan, joten siksi vain näin haaveen tasolla)

Vierailija
15/20 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😳

Harvemmin uskallan, oikeassa olet.

Varovainen kyllä olen, sillä tämä toinen uskalsi kokeilla, mutta ei minun kanssani. Minulle vain unohdettiin kertoa. Miksipä kerran pettänyt, pitkässä sivu- ja salasuhteessa elänyt ei sitä toistekin tekisi? Mielestäni huoleni on ihan aito.

Nyt en yhtään ihmettele huoltasi. Miksi ei sitä voi vinkata omista fantasioista ? Josko se toinen osapuoli sitten innostuu ja haluaa kokeilla. Ei toinen tiedä, jos ei asioista puhuta.

Vierailija
16/20 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos yhtään huomasit, että ap meinasi ottaa naisen kolmanneksi pyöräksi. Ei paha.

Raskaan työviikon jälkeen mies kertoo, että nyt pakkaat, vartin päästä lähtään hotelliin. Kun pääsette perille, niin huoneessa on joku Risto muna pystyssä odottamassa. Varmasti jokaisen naisen unelma :)

Vierailija
17/20 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se ajatuksena on mielenkiintoinen, mutta yllätyksenä se voi olla vähän liikaa, ellei asiassa ole ollut etukäteen jo harkintaa joskus aikaisemmin.

Jos on tarkoitus ,että kaksi naista nauttii seksistä ja mies katselee, se voi olla epämiellyttävää osalle.

Jos on tarkoitus, että mies panee kahta naista, voi olla se mukavaa, kun siihen on lupa. Mutta nopealle miehelle se voi olla huono vaihtoehto.

Kannattaisi kuitenkin keskustella ajoissa, jos tälläistä ajatusta on aikomus tehdä, kun siihen on hyväksyntä, ajoitus siihen voi tulla sitten yllätyksenä.

Vierailija
18/20 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi mahtavaa kaikissa muodoissaan. Saada itse olla kahden naisen huomion kohteena, katsella ja runkata kun vaimo on toisen naisen kanssa ja olla itse toisen naisen kanssa niin että vaimo katselee. -M22

Vierailija
19/20 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Swingers pileet ei hyvä

Fantasian tasolla kyllä.

Kolmen kimpan pitää aina olla kaksi heteromiestä ja yksi heteronainen. Muuten ei nainen saa.

Liian homoa.

Vierailija
20/20 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei olisi, mutta enpä ole ikinä ilmaissut kiinnostusta siihen suuntaan.

2n+m voisi olla hieno kokemus, mutta vain sinkkuna. Suhteeseen en todellakaan haluaisi ulkopuolisia. Edes toista naista. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän seitsemän