Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauvan kasvoille roiskahti Voltaren emulgel kipurasvaa, nyt poski ja silmän vierusta turvoksissa ja punainen, lääkäriin?

Vierailija
12.12.2018 |

On itkenyt tauotta siitä saakka n. 30 min, eikä ole nälkä/kiukkuitkua vaan erilaista. Päivystykseen vai ei?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten kävi? Onko tietoa vielä?

Vierailija
22/25 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tosiaan tarvitse lääkäriin viedä, jos vauvan poskelle mennyt pikkuisen geeliä. Naurettavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Voltaren geeliä on roiskahtanut vauvan poskelle (ei silmiin) hieman ja se on heti otettu pois ja vielä huuhdeltu vedellä, ihokohta saattaa hetken punoittaa ja vauva saattaa itkeä em käsittelyn vuoksi, lisäksi geeli on saattanut tuntua viileältä. Miten tässä kävi? Kuulisin ihan mielenkiinnosta?

Vierailija
24/25 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lääkäri ja tulen mielenkiinnolla seuraamaan mitä kollega päivystyksessä tuohon keksi. Mä varmaan käskisin laittaa tänään ja huomenna jotain 0,5% hydrokortisonia jos tilanne jotain hoitoa vaatisi. Omalleni en laittaisi mitään. Tietty pääasia että on kunnolla huuhdottu pois ihoa ärsyttämästä, sen vois vielä toistaa.

Vierailija
25/25 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä (vastaaja 22 ja 23) olen proviisori ja jos tosiaan jollain haluaa välttämättä vauvan poskea hoidella, niin mieto hydrokortisonivoide tai perusvoide riittää, mitään ei tarvitse laittaa. Kunhan tosiaan poistaa sen Voltaren emulgel rasvatahran.