Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poistatteko kasvokarvanne?

Vierailija
12.12.2018 |

Miten? Itse en ole ennen tohtinut, kun olen pelännyt, että kasvavat innokkaammin takaisin. Nyt sheivasin untuvat poskista ja kävin muutenkin koko naaman läpi. Ihana sileys ja kuulaus tuli.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus sheivaan, joskus nypin.

Vierailija
2/15 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka aamu poistan näkyvät karvat, mutta niin ne vaan taas aamulla ovat esillä. Onkohan muilla miehillä sama ongelma?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt reilut puolisen vuotta sheivannut ehkä noin kerran kuussa. Eivät ole ruvenneet kasvamaan sen kummemmin. Kysehän on lähes näkymättömistä haituvista mutta iho on tosiaan sileämpi. Ja näkyväthän ne haituvatkin valoa vasten. Isommat karvat poistan nyppimällä. 

Vierailija
4/15 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En poista. Olen joskus poistanut "viikset", mutta niiden karvojen tilallehan tuli niin kipeitä punaisia pieniä patteja että sen jälkeen olen vain antanut olla.

Vierailija
5/15 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistatan lankaamalla. 

Vierailija
6/15 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En poista.

Vierailija
7/15 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietinkin koska tämä muotijuttu tulee tänne ja naikkoset lähtevät sheivaamaan naamojansa... :D Ihan rauhassa sheivatkaa vaan, minä en.

Vierailija
8/15 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä - joka aamu!

M38

Vierailija
9/15 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietinkin koska tämä muotijuttu tulee tänne ja naikkoset lähtevät sheivaamaan naamojansa... :D Ihan rauhassa sheivatkaa vaan, minä en.

Entä sitten kun sulla kasvaa 3 sentisiä karvoja naamassa?

Vierailija
10/15 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten? Itse en ole ennen tohtinut, kun olen pelännyt, että kasvavat innokkaammin takaisin. Nyt sheivasin untuvat poskista ja kävin muutenkin koko naaman läpi. Ihana sileys ja kuulaus tuli.

Minkälainen risuparta sinulla naishyvä sitten oli? Mitä ihmettä syöt tai mitä lääkkeitä käytät, jos naamaasi tarvitsee sheivata? Sinuna menisin lääkärille mielummin.

Vierailija
11/15 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä sitten kun sulla kasvaa 3 sentisiä karvoja naamassa?

Koska ne alkavat kasvamaan? Vielä ei ole näkynyt ja olen yli nelikymppinen. Mitä hormoneja syötte ja käytätte, jos teillä kerran naama kasvaa?

Vierailija
12/15 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkälainen risuparta sinulla naishyvä sitten oli? Mitä ihmettä syöt tai mitä lääkkeitä käytät, jos naamaasi tarvitsee sheivata? Sinuna menisin lääkärille mielummin.

Joka väliin te tungette lääkärin! Mitä se lääkäri sille enää voi, ei mitään.

Vierailija
13/15 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

PMS.

Vierailija
14/15 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ne alkavat kasvamaan? Vielä ei ole näkynyt ja olen yli nelikymppinen. Mitä hormoneja syötte ja käytätte, jos teillä kerran naama kasvaa?

Ei tarvi mitään syödä, kun luoja on antanut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kaksi