Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen niin ujo. Että haluan kuolla.

Vierailija
11.12.2018 |

Vituttaa oikeesti olla niin ujo. Menetin kaikki mun kaverit ja ystävät koska he eivät jaksanu mua koska olin niin ujo. Mul ei ikinä tuu mitään sanottavaa ja oon ihan kamalan tylsä ihminen. Olen muutenkin huono koulussa, liikunnassa, olen köyhä, silmälasit, Ruma, lihava. Urghhhhh haluan kuolla!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen kuin "fiksuna" tokaiset takaisin, niin älykkyys voi jossain määrin olla myös tyhmyyttä ja siihen on älykönkin helppo tietyissä tilanteissa kaatua. Kukaan kun ei ole täydellinen. ;)

Vierailija
2/9 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen kuin "fiksuna" tokaiset takaisin, niin älykkyys voi jossain määrin olla myös tyhmyyttä ja siihen on älykönkin helppo tietyissä tilanteissa kaatua. Kukaan kun ei ole täydellinen. ;)

Toisaalta toiset onnistuvat elämässään paremmin kuin toiset. Ja minä kuulun niihin ensimmäisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä tekee tehtävänsä. Ennen sitä yritä olla ajattelematta mitä muut ajattelee

Vierailija
4/9 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä mitään tee. Se on vain pelkkä numero.

Vierailija
5/9 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on lähtöisin omasta halusta ja kyvykkyydestä muutoksiin.

Vierailija
6/9 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

I feel you

Vierailija
7/9 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

I feel you

Mitä se aistiharhainen siellä oikein höpöttelee taas kerran. Ihme sakkia täällä.

Vierailija
8/9 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap - itse olin myös hirveän ujo nuorena. Ääni värisi ja sydän hakkasi kun jännitti.

Mutta no hätä. Olen vieläkin ujo, mutta pystyn hyvin olemaan ihmisten kanssa.

Hakeudu samantyyppisten ihmisten seuraan. Jos näet jonkun hiljaisen niin mene juttelemaan. Jos ei onnistu niin koeta uudestaan. Löydät vielä helmesi.

Vierailija
9/9 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja vierailen ensimmäistä kertaa täällä. Olen täydellisen yllättynyt, miten julmia kommentteja ujon tuska täällä on herättänyt. Minun neuvoni on, että hae apua terapiasta. Ryhmäterapapia voisi olla ensimmäinen askel vaivan voittamiseksi. Siellä olisi vertaistukea, ja puhuminen olisi ehkä helpompaa, kun tietää muillakin olevan samankaltainen ongelma. Jos taas ryhmäterapia tuntuu liian ahdistavalta, niin on monenalaista yksilöterapioita, joista varmasti olisi apua. Minä kärsin nuorena jännittämisestä, ja tiedän miten tuskallista se voi olla. Toivotan sinulle voimia ja lisäksi uskallusta hakea apua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi seitsemän