Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi Meghan ei olisi saanut pidellä vatsaansa?

Vierailija
11.12.2018 |

Kertoo teistä kommentoijista itsestään miten tulkitsette KAIKEN negatiivisesti ja huomionhakuiauutena. Ette itse luonnollisesti hyväilee vauvavatsaanne, niin ette osaa nähdä siinä sitä mitä muut näkevät. Meghan vaikuttaa luonnonlapselta, joka varmasti harjoittelee kovin sopiakseen kuninkaalliseen muottiin, mutta ihana vain että luonnonlapseus saa vähän säilyä ja näkyä. Se on hänessä piirre johon Harry on varmaan ihastunut, eikä hänkään halua sen katoavan. Kulisseissa Meghan voi stressata kovin imagostaan, ja Harry käskee olla välittämättä ja olla just sellainen kuin haluaa.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palsta on mennyt pilalle näistä kaikista mt-tapauksista.

Vierailija
22/29 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ihme tuo että joku jaksaa vihata ihmistä jota ei oikeasti tunne. Meghanin mahaa saattaa kiristää tosi ikävästi tuo pallo ja ehkä siksi pitää käsiänsä siinä päällä. Itsekin olin kädet koko ajan mahalla ekassa raskaudessa jos piti seistä. Monet sanoi hymyillen että olen niin äidillinen kun hieron tuolla tapaa mahaani. Mä taas ajattelin mielessäni että loppuisi jo tuo kipu ja kiristys että mun kädet saisi välillä levätä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta hänhän on näyttelijä.

Vierailija
24/29 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palsta on käynyt kieltämättä todella raskaaksi, kun pelkkää Meghan-juttua koko ajan. Ketä kiinnostaa! Toinen rassukka on se uutiskaveri, joka postailee pelkkiä uutuslinkkejä tauotta. Joo, me osataan kyllä lukea uutissivustot itsekin. 

Itsekin postailen tänne niitä uutislinkkejä, mutta tuskin olen se henkilä kenestä puhut.

Ja niinhän jokainen osaa, mutta idea onkin varmaan se, että niistä puhuttaisiin myös.

Vierailija
25/29 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palsta on mennyt pilalle näistä kaikista mt-tapauksista.

Niin mutta kun mulla seisoo niin kivan kovin paljoa tuolle jugurtti purkille hei.

Vierailija
26/29 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa että on onnellinen raskaudestaan, mutta sanoisin kuitenkin, että on hyvä osata olla melko neutraalisti silloin kun ei ole tilaisuudessa se, jota juhlitaan. Siksi tuntuu hieman yliampuvalta lavalla korostaa itseään.

Ehkä noin mutta ainakin itselläni se vatsan koskettaminen oli vaistomaista. En siis tiedostanut tekeväni niin. Ehkä noin on myös Meghanin kohdalla.

Vierailija
27/29 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis jäänyt menemättä jos niin kiristää

Vierailija
28/29 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän on kaikkea muuta kuin luonnonlapsi. Kontrollifriikki joka ei tee mitään suunnittelematta.

Hei kiva, tänne on joku Meghanin läheinen ystävä eksynyt! Mistä tunnette? Tuskin sukua olette, vai onko hänellä täällä päin juuret?

Sinä olet katkera yh, joka haukkuu muita vauva-palstalla, koska oma elämäsi on niin surkeaa. Todennäköisesti olet vielä ruma ja lihava.

Eikö ole helppoa olettaa asioita vieraista?

Vierailija
29/29 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenköhän todennäköistä on että höntti luonnonlapsi menestyisi kivikovassa viihdebisneksessä tai yleensä onnistuisi tapaamaan prinssin?