Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä muut vähävaraiset ovat ostaneet lapsilleen lahjaksi?

Vierailija
11.12.2018 |

Itse olen ostanut 3-vuotiaalle torista pikkuautoja, taisi olla 30kpl 4e, ison kuorma-auton 2e ja Black Fridayna selasin nettikauppoja ja löysin parkkihallin hintaan 30e toimituksineen (alkuperäinen hinta 79e).

Säästin vuoden aikana rahaa lapsen joululahjoihin, vaikka vähän tiukkaa tekikin. Olen todella tyytyväinen lapsen lahjoihin ja siihen, että pystyin hankkimaan hänelle upouuden lelun =)

Mitä te muut vähävaraiset perheet olette ostaneet lapsillenne?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

12v. saa kaksi pakettia legoja, ison kasan kalastustarvikkeita (mm. kalapappi, haavi erilaisia uistimia jne) sekä kuulokkeet.

8v. saa petsejä, kuulokkeet, yhden legopaketin, hyppynarun, pianon mikrofonilla (sellaisen pattereilla toimivan), taikurisetin sekä pokemonkortteja.

2v. saa ison muumipalapelin, Hevisaurus-dvd:n, nukenvaunut, muumilusikoita sekä keittiöleluja.

Vanhimmat saavat vielä yhteiseksi lahjaksi Operation-pelin. Kaikki lahjat lasten omia toiveita.

Vierailija
2/5 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

12v. saa kaksi pakettia legoja, ison kasan kalastustarvikkeita (mm. kalapappi, haavi erilaisia uistimia jne) sekä kuulokkeet.

8v. saa petsejä, kuulokkeet, yhden legopaketin, hyppynarun, pianon mikrofonilla (sellaisen pattereilla toimivan), taikurisetin sekä pokemonkortteja.

2v. saa ison muumipalapelin, Hevisaurus-dvd:n, nukenvaunut, muumilusikoita sekä keittiöleluja.

Vanhimmat saavat vielä yhteiseksi lahjaksi Operation-pelin. Kaikki lahjat lasten omia toiveita.

Hienot lahjat olet saanut hankittua lapsille! Menikö kauan säästää rahat noin moniin lahjoihin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi on 4-vuotias.

Ostin alesta vaatteita, niistä tuli 4-5 pakettia. Sitten saiturinpörssistä ostin askartelu juttuja, tarroja, kuvioteippiä, liimaa, vihkoja. Löytyi hieno pieni lasten sateenvarjo 5 e hintaan. Ensimmäinen oma kynsilakka lapselle maksoi 1 e. Minikimble maksoi 3 e. Kolme pantaa h&m:stä. Perjantain palkasta ostan vielä muutaman halvan lelun ja varmaan tehtävä/värityskirjan. 

Vierailija
4/5 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesälomarahoista pleikkari, black fridaysta ja aleista pelejä pleikkarin, lisäalella adduja, kantispäiviltä harrastusvälineitä. Kaikki toivottuja. Ilman lomarahoja olisi tarvinnut säästää 40€/kk 12kk

Vierailija
5/5 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

3v: pyjama, Duplo omakotitalo, Muumi kirjainpeli, lastenlaulu cd, housut, nuken syöttötuoli. (Yht. alle 60e)

1v: pyjama, Duplo dinotorni, lastenlaulu cd (n. 30e)

Vielä ajattelin ostaa aattoaamun lahjat, tulevat joulusukkiin. Jotain kirjaimellisesti pientä siis pitäisi keksiä. Tokmannilta voisi hakea molemmille vielä lumikolat. Lahjoja olen ostellut pitkin vuotta, kuopukselle haen ehkä joulun jälkeen jättipehmodinon jos halvalla saa :).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kolme