Vihatut joululaulut - official
Mikä joululaulu saa sinut soutamaan keskelle järven selkää heittämään järveen koko radion?
Kommentit (207)
Heissan hopsan falleralleraa...
*heittää telkkarin mäkeen*
Ei itkeä saa... jne. Ja muutkin ylipirteät renkutukset, nissepolkat ja muut hilipatipippaat.
"Tään joulun kanssa viettää saan" tai jotain sinnepäin.
Kaikki ankeat virret.
Kaikki Katrihelenat.
Tulkoon joulu on oksettavan paatoksellinen. "Pääsköön vangit vankiloistaan"... Joo ei.
Vierailija kirjoitti:
Mikä tahansa Loirin laulama.
Hävetkää, Veskun "Tonttu" just paras!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tahansa Loirin laulama.
Hävetkää, Veskun "Tonttu" just paras!
Häpeä itse ja hanki parempaa kuunneltavaa
en halua kuulla mitään joululaulua vesku loirin suusta, tulee mieleen kraoula tai ripuli tai molemmat samaan aikaan ja hemkinen ahdistus päälle.
isäni soitti itsetuhossaan loiria usein kännissä, kun olin lapsi, jäi ikuiset traumat sen äänestä.
Vierailija kirjoitti:
Läääst kristmäs
Tämä on pahin!
Lääst krismäs ai keiv juu mai haart änd te veri nekst dei juu keiv it övei!
Yöööök..
Tulkoon joulu - eli se jossa rallatetaan "joulu on taas, riemuitkaa nyt" jne.
ja etenkin kohta:
"Tulkoon toivo kansoille maan, pääsköön vangit vankiloistaan."
Joo-o, pedarit ja muut sekopäät & sarjamurhaajat vaan vapaaksi kaduille rellestämään, kun onhan sentään JOULU!
Mikko Alatalon Hyasinttien aikaan ja Pekka Simojoen Pieni liekki.
Sydämeeni joulun teen ja MIELEEN hiljaiseen taas Jeesus-lapsi syntyy uudelleen...
Verkkokalvoille palaa kuva erään parodiajoulublogin toteutuksesta, jossa nukkevauva tungettiin Miele-merkkiseen pesukoneeseen. No, se on hauska mielikuva, sen sijaan laulu itsessään on ihan törkeän ärsyttävä vinkuvonku, etenkin Vesa-Matti Loirin laulamana.
Vierailija kirjoitti:
ja etenkin kohta:
Joo-o, pedarit ja muut sekopäät & sarjamurhaajat vaan vapaaksi kaduille rellestämään, kun onhan sentään JOULU!
Niin, siis tällähän tarkoitetaan mielen sisäisiä vankiloita. Pääskööt ihmiset ahdistuksistaan ja itse itselle luoduista vankiloista.
Vierailija kirjoitti:
Mikä joululaulu saa sinut soutamaan keskelle järven selkää heittämään järveen koko radion?
Ei se järvi soutamalla kulu.
Tuo Drummer boy tosiaan. Teennäinen rumputus.
Ahdistukseen auttaa M.A Nummisen Joulupukki puree ja lyö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ja etenkin kohta:
Niin, siis tällähän tarkoitetaan mielen sisäisiä vankiloita. Pääskööt ihmiset ahdistuksistaan ja itse itselle luoduista vankiloista.
Käsitän, mutta ällön paatoksellista silti...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ja etenkin kohta:
Paskat. Mitään symbolista ei noihin Simojoen sanoituksiin ikinä liity. Ihan vaan höpönlöpinää siitä kuinka ihmisten pitäisi jouluna halia myös sarjamurhaajia, raiskaajia ja pedareita.
Juulia Haverinen - Lumienkeleitä