Tuntemattomat ihmiset ärsyttää
Mikähän mulla on, kun oikeasti pistää veren kiehumaan sekin että kadut on aina täynnä ihmisiä ja joka paikassa aina ruuhkaa? Sosiaalinen ahdistus? Vituttaa enemmän kuin ahdistaa, tekisi mieli vaan muuttaa jonnekin siperiaan kun en kestä olla täällä norsunveenaamojen maassa varsinkaan näin pimeään vuoden aikaan. Tulee itellekin vaan ärsyyntynyt olo.
Kommentit (12)
Mulla on sama fiilis. Ärsyttää kaikki ihmiset. Ei silleen että haluisin kellekkään mitään pahaa mutta esim työmatkat on yhtä tuskaa. Ihmiset mölisee ja kaikki on kii kännykässä kuin zombit.
Itselläni samoja fiiliksiä. Miten tuntuukin kuin joka paikassa olisi nykyään kertaluokkaa enemmän ihmisiä tungeskelemassa eteen? Kaupassa, julkisissa kulkuneuvoissa, kaupungilla, joka paikassa. Ihan kuin olisi joku jatkuva turistikausi menossa :o
Sanotaanhan Pelle Miljoonan biisissäkin: "Kadut ovat täynnä typeryksiä, säälittäviä häviäjiä, kyynisiä kirjanoppineita, löysiä kanoja ja kukkoja"
Ärsyttää! Joskus niinkin paljon, että tekisi mieli rääkyä ääneen. Mieluiten pysynkin kotona.
Se on tunne joka tulee joka talvi. Ja vastaantulijoiden naamasta voi päätellä etten ole ainoa.
Mulla on aina välillä samanlainen olo. Etenkin ruuhkabussissa, kun ihmiset pitävät laukkua viereisellä penkillä, jäävät jumittamaan käytävän keskiosaan vaikka etuosaan ei enää mahdu uusia matkustajia ja takaosa olisi vielä tyhjä, pahanhajuiset hengitykset tai vaatteet... Ajaudun ihan raivon partaalle 😂 Tunne menee ohi heti, kun jään pois bussista.
Sama juttu. Yks syy on myös tämä palsta. Tuntuu, että jokanen joka edes katsoo suhun päin niin on heti ajattelemassa susta jotain pahaa. Ehkä tän voisi laittaa harhaisuuden piikkiin, mutta kyllähän ne ihmiset joita tuolla julkisissa ja kaduilla näätte niin mahdollisesti haukkuu täällä näkemiänsä ihmisiä.
Mut nämä maskit pelastaa puoliks kun naamat on peitettynä, tarvi katella muitten nyrpeitä olevinaan naamoja.
Ei kaikki, mutta ne saa*anan tunarit jotka tunkee moottoritielle kolmion takaa eikä osaa väistää. Ja ne, jotka ajaa parkkiksella kävelijöiden päälle.
Ehkä tuo menee jo enemmän misantropian puolelle.