Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko mielestäsi liikaa, jos teini saa yhteensä noin 20 lahjaa?

Vierailija
11.12.2018 |

Ostan lahjaksi pari pyjamaa, suklaata, leffoja, pelin, pari kirjaa, kosmetiikkaa, hupparin, urheiluvaatteita, kuulokkeet, sukat ja lahjakortin. Sukulaisilta tulee 3-4 pakettia. Tuossa on siis ihan perusvaatteita, joita muutenkin ostaisin, mutta laitan nyt joulupaperiin, että saa availla lahjoja. Onko mielestäsi liikaa?

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai sillä lukumäärällä ole väliä vaan sillä, että tulee tarpeeseen. Joku  voi saada 20 lahjaa sataselle ja joku toinen 20 lahjaa 10 000 eurolla.

Vierailija
2/51 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjoita vitonen joulupataan, niin saat helpottuneen olotilan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä lahjoitan myös rahaa, mutta mietin vaan, kun tuntuu, että moni ajattelee teinien pärjäävän yhdellä lahjalla. Minusta on ihana katsoa, kun lapseni availee lahjojaan, vaikka onkin jo iso.

Vierailija
4/51 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a, ehkäpä vähän. Tosin mulla on joulu ihan vaiheessa, en ole vielä yhtään lahjaa ostanut tai edes suunnitellut mitä ostaisin.

Vierailija
5/51 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun piti pysyä kohtuudessa noissa lahjoissa, mutta taas tässä kävi näin. :D

Vierailija
6/51 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole liikaa. Vaikuttaa ihan tavalliselta teinin joululahjalistalta. Eri asia, jos kaikki lahjat olisivat jotain kallista elektroniikkaa, mutta nuo ovat ihan hyvät. 

Vierailija
7/51 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole.

Vierailija
8/51 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan tuo 20 paljon, tulee aika lellitty kakara mieleen. Opettaisit lapsesi olemaan tyytyväinen edes viiteen lahjaan, eikä huoneelliseen uusia lahjuksia.

Vierailija
9/51 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun teinit ei saa ensimmäistäkään vaatelahjaa. Ei ne mitään lahjoja oo.

Vierailija
10/51 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se teini vaadi mitään, älä huoli. Minä vain tykkään antaa lahjoja. :) Minusta vaatteet ovat hyviä lahjoja.

Vierailija
11/51 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostan lahjaksi pari pyjamaa, suklaata, leffoja, pelin, pari kirjaa, kosmetiikkaa, hupparin, urheiluvaatteita, kuulokkeet, sukat ja lahjakortin. Sukulaisilta tulee 3-4 pakettia. Tuossa on siis ihan perusvaatteita, joita muutenkin ostaisin, mutta laitan nyt joulupaperiin, että saa availla lahjoja. Onko mielestäsi liikaa?

Urheiluvaatteet ovat normaaleja juttuja, joten miettisin pistäisinkö pakettiin niitä vai antaisinko ne muuten. Sukkia en lahjaksi antaisi, vaan antaisin ne heti, ei niitä ole ainakaan kiva paketista aukoa.

Suklaa nyt kuuluu asiaan, sitä ei tarvitse pakettiin laittaa, mutta lahjaksi voi antaa tietenkin. Lahjaksi ja pakettiin tulisi tuossa tapauksessa siis yövaatteet + huppari, kirjat, kosmetiikka, peli ja kuulokkeet, leffat ja lahjakortti. Ihan ok määrä teinille.

Vierailija
12/51 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun teinit ei saa ensimmäistäkään vaatelahjaa. Ei ne mitään lahjoja oo.

Osin samaa mieltä. Meillä teini toivoi yövaatteita ja niitä saa, mutta muut vaatteet annan jos/kun löydän, enkä lahjaksi anna.

Vierailija
13/51 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo sukat ovat semmoiset erikoissukat, hassut!

Vierailija
14/51 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teini kyllä ymmärtää, että nuo lahjat eivät ole mitään överikalliita eikä siis mene mitenkään pilalle noin monesta lahjasta. Esim. vaatteet ovat sellaisia, joita pitää muutenkin hankkia.

Mun teinipoika ei kyllä edes ilahtuisi tuollaisista lahjoista.

Vierailija
15/51 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä luulet. Miks te lellitte nää tissiposkenne pilalle?

Vierailija
16/51 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teini kyllä ymmärtää, että nuo lahjat eivät ole mitään överikalliita eikä siis mene mitenkään pilalle noin monesta lahjasta. Esim. vaatteet ovat sellaisia, joita pitää muutenkin hankkia.

Korjaan: ilahtuisi toki leffoista, peleistä ja kuulokkeista, ehkä myös jostain siististä hupparista.

Vierailija
17/51 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun teini todellakin tykkäisi! Ilahtuisi ihan mistä vain. Kasvatuskysymys.

Vierailija
18/51 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

.

Kyllähän teinipojat pitävät yleensä eniten elektroniikasta, tosin meidän poika ilahtuu myös vaatteista, kuten myös siskonsa.

Vierailija
19/51 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole liikaa

Vierailija
20/51 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli lapsuuden jälkeen teininä periaate, että tuli yksi major lahja ja sitten sidereita. Sidereissa tuli just niitä ulkoiluhousuja ja lautapelejä. Major-lahja oli se mitä oli eniten toivottu. Niiden muiden lahjojen lukumäärä ei ollut oikeastaan millään tavalla olennainen.