Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No nyt oli kyllä vähän naurettavaa, Meghan!

Vierailija
11.12.2018 |

En tiedä, onko jo käsitelty täällä, ENKÄ ONNISTU linkkiä laittamaan, jos joku ystävällinen voi sen tähän tehdä, kiitos!

Siis British fashion awardsit, joissa Meghan teki yllätysvisiitin, kun hääpukunsa suunnittelija palkittiin.

Kaunis oli jne, mutta meni ihan pikkuisen yli lavalla vatsan pitely KAKSIN KÄSIN, katsokaa, olen raskaana, mulla on VATSA! Tätä nauraa nyt koko internetti.

Juuri tuollaiseen itsekorostukseen ei kuninkaallisen sovi alentua. Meghanin raskaus on joka tapauksessa lööppien ykköskamaa, tuollainen asian kaikin tavoin korostus on mautonta ja hölmöä.

Tulee ikävä Katen tyyliä, raskaus näkyi, mutta tyylikkäästi, eikä sitä pukeutumisella (tai Katen käytöksellä) alleviivattu mitenkään.

Ja ennen kuin joku syyttää mua joksikin Meghanin vainoajaksi, niin tämä on eka kerta kun henkilöstä kirjoitan. Tykkään kuninkaallisista, Meghan on ollut mulla vielä aika avoin tapaus, mutta nyt kyllä meni pisteet miinukselle.

Kommentit (500)

Vierailija
461/500 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meghan: Meille on tärkeää, mitä puemme päälle. Joskus se on todella henkilökohtaista, joskus se on tunteellista. Minulle se tarkoittaa naisten voimaannuttamista ja tukea, herttuatar totesi.

Hän unohti lisätä: Kuningatarkin on nainen, mutta hänen toiveistaan tai säännöistään en välitä vähääkään. 

Huomasitko tuon "henkilökohtaista" -kohdan? Ei kai Meghankaan Ellun kynsiä väkisin ole lakkaamassa tai hänen päälleen pukemassa mitään, mitä ellu ei tahdo.

Meghan kannattaa jokaisen naisen henkilökohtaista valinnanvapautta. Täällä ollaan kauhkoamassa jos anoppi yrittää edes neuvoa jossain, mutta Meghania kyllä jaksetaan haukkua kun ei jokaiseen anoppinsa täysin turhaan mielijohteeseen taivu.

Hei. se henkilökohtaisen vapauden on joskus syytä väistyä etiketin ja muista välittämisen sekä hyvän käytöksen tieltä. Ei hautajaisiinkaan naiset mene punainen mekko yllä, vaikka se olisikin tosi kaunis ja voimaannuttava hänelle itselleen.

Kerran yks tyttö meni häihin vieraana valkoinen mekko yllänsä, koska sanoi piupaut ohjeille. Nolasi itsensä ja kumppaninsa. Tosin en tiedä, noudateenko tätä sääntöä enää. Siis sitä, että valkoisiin pukeutuu vain morsian. Minun nuoruudessani se oli ihana juttu. Annettiin just sinä päivänä morsiamen erottua muista naisista. Tehdäänkö enää niin? Nyt ystäväni jo niin vanhoja, että jos häitä tulee, ne vihkimiset on maistraatissa useimmiten.

Tapojen uhmaaminen ei ole rohkeutta.

Nythän oli kohu kun Kate oli mennyt hyväilemään Williamin reittä KIRKOSSA. Vähän eriasia kun että vastanaineet kävelee käsikkäin.

Oho! Jestas! Kirkossa! 

Nyt kannattaa muistaa, että kähmittävänä on anglikaanisen kirkon tuleva päämies. Katella on pokkaa.

Nyt meni kahvit näppikselle!😂

Kate tosiaan päätti, ettei aio jäädä tämän räikeän näyttelijättären varjoon ja aiheutti seksiskandaalin yhdellä harkitulla kädenliikkeellä😂

How fabulously classy of her.

Vierailija
462/500 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Olen tänään erittäin raskaana”. Hahhah, onpas taas hauskaa. 🙈

https://www.is.fi/kuninkaalliset/art-2000005940010.html

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
463/500 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meghan: Meille on tärkeää, mitä puemme päälle. Joskus se on todella henkilökohtaista, joskus se on tunteellista. Minulle se tarkoittaa naisten voimaannuttamista ja tukea, herttuatar totesi.

Hän unohti lisätä: Kuningatarkin on nainen, mutta hänen toiveistaan tai säännöistään en välitä vähääkään. 

Huomasitko tuon "henkilökohtaista" -kohdan? Ei kai Meghankaan Ellun kynsiä väkisin ole lakkaamassa tai hänen päälleen pukemassa mitään, mitä ellu ei tahdo.

Meghan kannattaa jokaisen naisen henkilökohtaista valinnanvapautta. Täällä ollaan kauhkoamassa jos anoppi yrittää edes neuvoa jossain, mutta Meghania kyllä jaksetaan haukkua kun ei jokaiseen anoppinsa täysin turhaan mielijohteeseen taivu.

Hei. se henkilökohtaisen vapauden on joskus syytä väistyä etiketin ja muista välittämisen sekä hyvän käytöksen tieltä. Ei hautajaisiinkaan naiset mene punainen mekko yllä, vaikka se olisikin tosi kaunis ja voimaannuttava hänelle itselleen.

Kerran yks tyttö meni häihin vieraana valkoinen mekko yllänsä, koska sanoi piupaut ohjeille. Nolasi itsensä ja kumppaninsa. Tosin en tiedä, noudateenko tätä sääntöä enää. Siis sitä, että valkoisiin pukeutuu vain morsian. Minun nuoruudessani se oli ihana juttu. Annettiin just sinä päivänä morsiamen erottua muista naisista. Tehdäänkö enää niin? Nyt ystäväni jo niin vanhoja, että jos häitä tulee, ne vihkimiset on maistraatissa useimmiten.

Tapojen uhmaaminen ei ole rohkeutta.

Nythän oli kohu kun Kate oli mennyt hyväilemään Williamin reittä KIRKOSSA. Vähän eriasia kun että vastanaineet kävelee käsikkäin.

Oho! Jestas! Kirkossa! 

Nyt kannattaa muistaa, että kähmittävänä on anglikaanisen kirkon tuleva päämies. Katella on pokkaa.

Nyt meni kahvit näppikselle!😂

Kate tosiaan päätti, ettei aio jäädä tämän räikeän näyttelijättären varjoon ja aiheutti seksiskandaalin yhdellä harkitulla kädenliikkeellä😂

How fabulously classy of her.

Tuosta ei Meghan enää paremmaksi voi pistää - ellei purista niitä kuuluisia paavin p*lleja.

Vierailija
464/500 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meghan hipelöi ja roikkuu koko ajan.

Tuo vanhainkotireissu oli kyllä kaikkien aikojen pohjat. Eikö sillä ole lainkaan stylistiä? Nyt näytti perheenemännältä joka rempan seasta vetäissyt ensimmäisen navettatakin niskaan ja sukkiksetkin hajonneet.

Vierailija
465/500 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meghan vetäisi taas pohjat: tuo 3 numeroa liian pieni kesämekko keskellä talvea.

Selkäläskit pursuaa ja leninki on niin tiukka että soi.

Tämä mimmi kuluttaa kasakaupalla kansan rahaa kledjuihinsa, ja tuollainen tulos.

Vierailija
466/500 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo vanhainkotireissu oli kyllä kaikkien aikojen pohjat. Eikö sillä ole lainkaan stylistiä? Nyt näytti perheenemännältä joka rempan seasta vetäissyt ensimmäisen navettatakin niskaan ja sukkiksetkin hajonneet.

Ymmärrän kyllä, että sinun mielestäsi hänen pitäisi näyttää vanhainkodissakin samalta kuin punaisella matolla. Mutta minä luulen, että vanhuksille hän on kelvannut hyvin tuollaisenaan.

Vierailija
467/500 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän kyllä, että sinun mielestäsi hänen pitäisi näyttää vanhainkodissakin samalta kuin punaisella matolla. Mutta minä luulen, että vanhuksille hän on kelvannut hyvin tuollaisenaan.

Ei vaan sinne vanhainkotiinkin olisi pitänyt pukeutua tilannetajulla. Kuten esim Camilla joka just vieraili siellä.

Camillalla oli puolihame, kaunis villajakku ja mokkasaapikkaat.

Arkipäivähän se tuolla oli. Ei sinne tarivtse mennä tonnin juhlakoltussa.

Vierailija
468/500 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meghan vetäisi taas pohjat: tuo 3 numeroa liian pieni kesämekko keskellä talvea.

Selkäläskit pursuaa ja leninki on niin tiukka että soi.

Tämä mimmi kuluttaa kasakaupalla kansan rahaa kledjuihinsa, ja tuollainen tulos.

Kuulostat aika pinnalliselta.

Vierailija
469/500 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se vanhainkoti on esittävien taiteilijoiden vanhainkoti. Siellä jos missä on väkeä, jotka tietää miten pukeudutaan. Ei vanhuksetkaan nyt sentään mitä tahansa siedä.

Vierailija
470/500 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan sinne vanhainkotiinkin olisi pitänyt pukeutua tilannetajulla. Kuten esim Camilla joka just vieraili siellä.

Oliko se mekko siis sittenkin liian juhlallinen?

Vierailija
471/500 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut. Runttuinen ja liian pieni ja liian paljastava. Ja samalla kertaa silti ylihintainen. On melkoinnen saavutus näyttää tuolta tuolla hinnalla.

Vierailija
472/500 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja se vanhainkoti on esittävien taiteilijoiden vanhainkoti. Siellä jos missä on väkeä, jotka tietää miten pukeudutaan. Ei vanhuksetkaan nyt sentään mitä tahansa siedä.

Mun anoppini käy vapaaehtoistyössä vanhainkodissa. Jestas, välillä on mennyt sinne verkkareissa.

Vierailija
473/500 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut. Runttuinen ja liian pieni ja liian paljastava. Ja samalla kertaa silti ylihintainen. On melkoinnen saavutus näyttää tuolta tuolla hinnalla.

Se mekko on nyt siis ollut navettatakki, juhlamekko, liian pieni, liian paljastava, liian halvan näköinen ja liian kallis. Senhän on pakko olla ihan ok.

Vierailija
474/500 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä eilen kattelin sitä siellä vanhainkodissa ja väistämättä kävi mielessä että ei olis kyllä Harry voinut pätevämpää vaimoa saada. Enkä nyt puhu mistään mekosta tai kampauksesta tai nenänpäästä vaan kokonaisuudesta. Niin avoimen ystävällinen käytös vaikka paineet on varmasti valtavat ja painavat mieltä. Ja nättikin kun mikä mutta se nyt on sivuseikka. Jos heidän suhde tulee kestämään niin Harry sai kyllä jackpotin!

Ja minä en todellakaan mitenkään "fanita" Meghania tai tässä iässä enää ketään muutakaan mutta tällässiä ajatuksia herätti kun näin pätkän hänen vierailustaan.

Vierailija
475/500 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se mekko on nyt siis ollut navettatakki, juhlamekko, liian pieni, liian paljastava, liian halvan näköinen ja liian kallis. Senhän on pakko olla ihan ok.

Niin on ollut. Kamalan näköinen ilmestys.

Ei uskoisi kuninkaalliseksi.

Onneksi siinä tukassa oli siisti jämäkkä nuttura ilman niitä typeriä sivuhaivenia. On tainnut tulla ohjeet ylempää.

Vierailija
476/500 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveän ylistäviä kommentteja Meghan kerää youtubessa ja hirveitä määriä. Taitaa olla hyvinkin pidetty vaikka jokunen av- mamma ja lehdistö yrittää muuta väittää.

Vierailija
477/500 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se yli-imelä käytös on oma lukunsa... eilen se pusertu syvään kyykkyyn siinä ahtaassa puvussaan. Vaikka vieressä oli tuoli hänelle. Ei ole ihan Diana tämä kotikutoinen rinssessa.

Vierailija
478/500 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meghanilla on uskomaton karisma. Sinänsä ihan sama, mitä pukee päälleen.

Kyllä, fanitan. Sitä enemmän, mitä enemmän joku haukkuu.

Vierailija
479/500 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä eilen kattelin sitä siellä vanhainkodissa ja väistämättä kävi mielessä että ei olis kyllä Harry voinut pätevämpää vaimoa saada. Enkä nyt puhu mistään mekosta tai kampauksesta tai nenänpäästä vaan kokonaisuudesta. Niin avoimen ystävällinen käytös vaikka paineet on varmasti valtavat ja painavat mieltä. Ja nättikin kun mikä mutta se nyt on sivuseikka. Jos heidän suhde tulee kestämään niin Harry sai kyllä jackpotin!

Ja minä en todellakaan mitenkään "fanita" Meghania tai tässä iässä enää ketään muutakaan mutta tällässiä ajatuksia herätti kun näin pätkän hänen vierailustaan.

Kyllä! Ja tämä kaikki vielä raskaana. Ei oo varmasti helppoo vaikka Meghan saa sen siltä näyttämään.

Vierailija
480/500 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se yli-imelä käytös on oma lukunsa... eilen se pusertu syvään kyykkyyn siinä ahtaassa puvussaan. Vaikka vieressä oli tuoli hänelle. Ei ole ihan Diana tämä kotikutoinen rinssessa.

Älä vaan sano, että kehtasi vanhuksen vuoksi kyykkiä! Aivan sopimatonta vanhainkodissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kahdeksan