Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten suhtaudut seksiin varatun kanssa tai varattuna?

Vierailija
11.12.2018 |

Miten ootte suhtautuneet kun olet tapaillut uutta mukavaa tyyppiä ja kun olet kuullut että tämä on suhteessa tai jopa naimisissa? Täällä usein lukee naisten tarinoita siitä että on pokannut varatun miehen tai päätynyt sänkyyn varatun kanssa niin haittaako se teitä vai ei vai kiihottaako varattu enemmän? Miten itse varattuna olet kertonut suhteestasi toiselle jos haluat vierasta ?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin suhtaudun. Seksi on yleensä parempaa varatun kanssa ja varattuna. Kumpikin tietää mitä haluaa ja osaa kertoa sen. Eikä odotella mitään sen kummempaa suhdetta. Suosittelen muillekin!

Vierailija
2/24 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En harrasta varattuja paitsi liian humalassa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä harrastan seksiä vain varatun kanssa.

Siis oman vaimoni kanssa.

Vierailija
4/24 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhtaudun niin, että jokainen ihmisuhde on monen tekijän ainutkertainen summa eikä siinä ole keskeisintä se onko varattu vai ei. Suhtaudun myös muiden ihmissuhteisiin niin, että ei kuulu mulle mitä kukakin kenenkin kanssa tekee ja mistä syistä. Aikuiset ihmiset ovat vastuussa omista toimistaan ja niihin voi vaikuttaa, vaikka tunteisiin ei voi.

Vierailija
5/24 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhdyin seurustelemaan varatun kanssa. Alkuun en tiennyt asian laitaa ja sitten kun asia selvisi minulle, ajattelin ettei hänen edeltävä suhde kuulu minulle. Ihan omasta halustaan hankkiutui muijasta eroon. Mentiin naimisiin ja ollaan elelty happily everafter. Jos hänellä olisi edellisessä suhteessa ollut lapsia asia olisi tietty ollut aivan toinen.

Vierailija
6/24 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just joo. kaikki on parempaa kun teke salaa ja satuttaa muita salaa!!! Nykyaika ilman Jumalaa:(

Vierailija
7/24 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suhtaudun niin, että jokainen ihmisuhde on monen tekijän ainutkertainen summa eikä siinä ole keskeisintä se onko varattu vai ei. Suhtaudun myös muiden ihmissuhteisiin niin, että ei kuulu mulle mitä kukakin kenenkin kanssa tekee ja mistä syistä. Aikuiset ihmiset ovat vastuussa omista toimistaan ja niihin voi vaikuttaa, vaikka tunteisiin ei voi.

Olen samaa mieltä siitä, että jokainen on vastuussa omista toimistaan. Siinä olen erimieltä etteikö voisi tunteisiinsa vaikuttaa. Kyllä voi. Ei ihminen ole tunteitensa johdateltavissa mikäli ei halua ja niin päätä.

Vierailija
8/24 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdoton ei varatulle, tilaisuuksia olisi ollut, mutta kuvottaa niin paljon varattu naimisissa oleva perheenisä ettei pysty ja itse varattuna en kykene olemaan niin julma, että pettäisin mieheni luottamuksen. Oma status paistaa muille kilometrin päähän kun löytyy sormus sormesta.

Vierailija
9/24 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen samaa mieltä siitä, että jokainen on vastuussa omista toimistaan. Siinä olen erimieltä etteikö voisi tunteisiinsa vaikuttaa. Kyllä voi. Ei ihminen ole tunteitensa johdateltavissa mikäli ei halua ja niin päätä.

Ehkä kaikki eivät ole tunteiden johdateltavissa, mutta tässä on kyllä yksilöllisiä eroja. Varatun kanssa on odotettavissa aina sydänsuruja, näin ainakin omalla kohdallani. Siksi varatusta kiinnostuminen ei ole todellakaan mikään valinta, niin vain joskus käy. Ja ilman kiinnostusta & tunteita ei ole seksiäkään.

Vierailija
10/24 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan empatiakykyinen ihminen ei ala varatun kanssa. Siitä voi hyvin päätellä, jos seksi vie ja taksi tuo että ei suhde juurikaan perustu kuin seksiin. Pahimpia ne, jotka rikkovat perheen tietäen.

Vierailija
11/24 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai mä suhtaudun siihen ihan hyvin. Miksi en?

Vierailija
12/24 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri sitä tarkoitin, että ei tarvitse toimia tunteen mukaan, vaikka itse tunteeseen ei voikaan vaikuttaa. Siis voi tuntea vaikkapa voimakasta ihastusta, mutta ei sen tarvitse johtaa yhtään mihinkään toimintaan. Eikä yleensäkään kaikkia omia ajatuksia tai tunteita pidä ottaa todesta ja alkaa toimia niiden mukaisesti. Ne vaihtelevat tilanteiden ja mielialan mukaan. Tunteisiin voi kuitenkin suhtautua hyväksyvästi eikä niitä tarvitse kieltää.

Vierailija
13/24 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottoman positiivinen suhtautuminen! Kyllä varatutkin ansaitsevat kiihkeän suhteen ja tajunnan räjäyttävää seksiä!

Vierailija
14/24 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaisemmin sinkkuna ollessa ei ollut mitään väliä oliko mies vapaa vai varattu, kaikki kävi. Nykyään kun itse olen varattu (naimisissa 20v), ei tulisi pieneen mieleenkään harrastaa seksiä jonkun muun kuin oman puolison kanssa. Ajatuskin tuntuu oudolta ja pelottavalta sekä vastenmieliseltä.

Vierailija
15/24 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikaisemmin sinkkuna ollessa ei ollut mitään väliä oliko mies vapaa vai varattu, kaikki kävi. Nykyään kun itse olen varattu (naimisissa 20v), ei tulisi pieneen mieleenkään harrastaa seksiä jonkun muun kuin oman puolison kanssa. Ajatuskin tuntuu oudolta ja pelottavalta sekä vastenmieliseltä.

Miltä tuntuisi jos miehesi pettäisi Sinua jonkun sinkun kanssa, jota ei kiinnosta on miehesi varattu vai ei.

Vierailija
16/24 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdoton ei varatulle, tilaisuuksia olisi ollut, mutta kuvottaa niin paljon varattu naimisissa oleva perheenisä ettei pysty ja itse varattuna en kykene olemaan niin julma, että pettäisin mieheni luottamuksen. Oma status paistaa muille kilometrin päähän kun löytyy sormus sormesta.

Et siis harrasta seksiä edes miehesi kanssa, koska varattu on ehdoton ei?

Vierailija
17/24 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mene vieraisiin sänkyihin enkä halua muita meidän sänkyihin. Ällöttävää on, kun osa tahallaan piilottaa parisuhteensa.

Vierailija
18/24 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme kertaa elämässäni olen sekaantunut varattuun. Ajattelin juuri noin että"eihän se mulle kuulu, aikuinen ihminen tietää ja tekee itse päätöksensä" jne kun olivat niin vakuuttavan rakastuneita.

Noh. Yksi päätyi tekemään itsemurhan. Toinen pahoinpiteli henkisesti ja fyysisesti ja pokas lopuksi yhteisen kaverimme naisen.

Kolmas sitten halusikin takaisin eksänsä joka oli mua 20 v vanhempi.

Taidan uskoa karmaa ja pysyä erossa. Harvemmin niistä mitään hyvää seuraa.

Vierailija
19/24 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ollut ”suhde” varattuun jo 24 vuotta. Teininä tavattiin ensimmäisen kerran ja se oli menoa. Hän seurusteli jo silloin nykyisen vaimonsa kanssa.

Itselläni ollut neljä pidempää parisuhdetta, joista yksi oli aviomieheni. Silloin, kun minä olen suhteessa niin meillä ei varatun kanssa peitto heilu. Mutta hän on kyllä vakio sänkyni lämmittäjä sinkkuaikoina. Viime viikolla nähtiin viimeksi.

Enkä tunne huonoa omaatuntoa. Muuten varatut eivät kiinnosta.

Vierailija
20/24 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki käy pääsee kärkeä kastamaan.