Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten suhtaudut seksiin varatun kanssa tai varattuna?

Vierailija
11.12.2018 |

Miten ootte suhtautuneet kun olet tapaillut uutta mukavaa tyyppiä ja kun olet kuullut että tämä on suhteessa tai jopa naimisissa? Täällä usein lukee naisten tarinoita siitä että on pokannut varatun miehen tai päätynyt sänkyyn varatun kanssa niin haittaako se teitä vai ei vai kiihottaako varattu enemmän? Miten itse varattuna olet kertonut suhteestasi toiselle jos haluat vierasta ?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin näkee taas mikä on moraalin taso ihmisillä. Ei tosin yllättänyt yhtään, eikä myöskään ihmetytä miten nykyään on niin vähän kestäviä suhteita. Ja kyllä, olen monta kertaa itse kieltäytynyt varatun naisen ehdotuksesta yhteisestä yöstä. Yksinkin kertoi vasta kotiovella, että on menossa naimisiin seuraavalla viikolla. Kerran taas yksi nainen paljasti asian vasta aamulla, kun ilmoitti että minun on pian lähdettävä koska hänen poikaystävänsä on tulossa tekemään aamiasta.. 

Itseäni on petetty parisuhteessa ja en haluaisi olla missään tekemisissä pettämisen tai pettäjien kanssa. Todella yleistä tuo kuitenkin omien kokemusteni mukaan tuntuu olevan.

Vierailija
22/24 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ei kertoa. Minä vaan rakastaa naista hjyvä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin näkee taas mikä on moraalin taso ihmisillä. Ei tosin yllättänyt yhtään, eikä myöskään ihmetytä miten nykyään on niin vähän kestäviä suhteita. Ja kyllä, olen monta kertaa itse kieltäytynyt varatun naisen ehdotuksesta yhteisestä yöstä. Yksinkin kertoi vasta kotiovella, että on menossa naimisiin seuraavalla viikolla. Kerran taas yksi nainen paljasti asian vasta aamulla, kun ilmoitti että minun on pian lähdettävä koska hänen poikaystävänsä on tulossa tekemään aamiasta.. 

Itseäni on petetty parisuhteessa ja en haluaisi olla missään tekemisissä pettämisen tai pettäjien kanssa. Todella yleistä tuo kuitenkin omien kokemusteni mukaan tuntuu olevan.

Ihan mielenkiinnosta, osaatko lukea "iloisen naisen" ja iloisen naisen eroa? Vai ovatko nämä olleet kovin fiksuja, vai oletko ollut tosi päissäsi?

Vierailija
24/24 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikaisemmin sinkkuna ollessa ei ollut mitään väliä oliko mies vapaa vai varattu, kaikki kävi. Nykyään kun itse olen varattu (naimisissa 20v), ei tulisi pieneen mieleenkään harrastaa seksiä jonkun muun kuin oman puolison kanssa. Ajatuskin tuntuu oudolta ja pelottavalta sekä vastenmieliseltä.

Miltä tuntuisi jos miehesi pettäisi Sinua jonkun sinkun kanssa, jota ei kiinnosta on miehesi varattu vai ei.

Olisin tietenkin surullinen ja loukkaantunut. Olen kuitenkin samaa mieltä tuolla yllä kirjoittaneiden kanssa siitä että jokainen vastaa itse omista tekemisistään. Varattu ihminenhän se on joka on ”väärillä teillä” jos eksyy sänkyyn jonkun muun kuin oman puolisonsa kanssa. Jos mieheni pettäisi minua, se olisi yksiselitteisesti hän joka vastaisi tekosistaan minulle. Eikä silläkään olisi väliä, pettäisikö sinkun tai vaikka varatun kanssa. Hän on aikuinen joka valitsee itse pettääkö vai ei. Pettämisen toinen osapuoli sitten tekee valinnat omalta osaltaan, ei se kuulu minulle. Minun mieheni mahdollinen pettäminen on täysin minun ja mieheni välinen juttu.