Sovitaanko, että sanotaan jatkossa hampurilainen.. eikä burgeri.
Minua yököttää, kun kaiken maailman julkkiskokit puhuu burgereista ja nyt ympärilläkin kaikki käy burgerilla eikä hampurilaisella. Puhutaan jatkossakin suomea, ok?
Kommentit (27)
Vähän huvittaa aikuiset, jotka syövät lasten ruokaa eli burgereita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mistä ajattelet, että sana purilainen hampurilaisessa tulee? ei mulle niin väliä sanooko burgeri vai purilainen. moderni burger joista hampurin nimi on jätetty pois on jo aika laaja yleiskäsite hampurilaisille.
Tottakai tiedän mitä se tarkoittaa. Inhottaa vaan tämä someaika kun kaikki väännetään kuulostamaan vammaiselta kieleltä. Toinen sana, joka vituittaa ankarasti on HUIKEETA. Kaikki on HUIKEETA, jengi on HUIKEE, fiilis on HUIKEE. Saakelin saakeli sentään.
Kaikilla pitäisi olla oikea tahtotila jos ja kun syntyy hyvä pöhinä niin asiakkaalla on oikeus valita eikä tilanne ole liian hektinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mistä ajattelet, että sana purilainen hampurilaisessa tulee? ei mulle niin väliä sanooko burgeri vai purilainen. moderni burger joista hampurin nimi on jätetty pois on jo aika laaja yleiskäsite hampurilaisille.
Tottakai tiedän mitä se tarkoittaa. Inhottaa vaan tämä someaika kun kaikki väännetään kuulostamaan vammaiselta kieleltä. Toinen sana, joka vituittaa ankarasti on HUIKEETA. Kaikki on HUIKEETA, jengi on HUIKEE, fiilis on HUIKEE. Saakelin saakeli sentään.
Kaikilla pitäisi olla oikea tahtotila jos ja kun syntyy hyvä pöhinä niin asiakkaalla on oikeus valita eikä tilanne ole liian hektinen.
No siellä tuli lisää niitä.. :D Pöhinä..
AP
On se kauheeta, jos sanotaan "väärin".
Hirvittävän kammottavan JÄRKYTTÄVÄÄÄÄÄÄ!
Miten ihmiset voivat olla noin kaameita???!?!?!!!
Haukon helkeäni.
Minä sanon hampurilainen, mutta jos sinä sanot burgeri, en kuole ainakaan tuohon.
Mutta miksi hamburgerissa ei ole kinkkua vaikka chickenburgerissa on kanaa ja cheeseburgerissa on juustoa?
hamppari