Miks salkkareissa osa II
Kommentit (45476)
Sarjan nuoriso ei käy keikoilla tai kuuntele musiikkia koskaan
Tuskin helikopteriturmasta ees enää puhutaan. Lauri ei ole palaamassa sarjaan, niin turha sitä sysätä kenenkään toisen harteille. Ja eikä tollanen ole mikään pikkuhomma järjestettää yhtäkkiä vaan.
Sarjassa ihaillaan murhaajia Kiira Aaro
Lasse voisi viskata Elinan roskiin
Elina on Ruma Noelin naismaku on surkea
Tai miksi ei asu ketään ihmispelkoista olisi hyvä juonikuvio joutuisi viemään roskat öisin tai miten kauppareissu menisi
Viola laittoi kaverinsa viemään roskat. Nellahan kävi ilmeisesti kotona hakemassa takin ja repun ja vei roskat. Oliko pussi peräti mäkkärin pussi? Kiinnitin vaan huomiota asiaan.
Elina ja Noel eivät ansaitse Toivoa.
Kysely ällöttävin akka: Elina Kiira Susu Linda vai Salla kuka näistä
Vierailija kirjoitti:
Aki "voitti" Mustavaarat valtaamalla yhtiön itselleen. Silti antoi äitinsä pahoinpidellä itseään. Muita hyväksikäyttävä, vaikka Salme on haudattu. Menneisyys ei jätä rauhaan. Ei ihmekään, että petti vaimoaan mm. Sabrinan ja Susun kanssa. Oma syy, jos ero tulee.
Ällöttävää uhrin syyllistämistä. Haloo, Aki oli silloin lapsi. Vähän vanhempana joutui hankaluuksiin ja moniin eri lastenkoteihin ja sieltä nuorisokoteihin.
Ällöttävin ukko kysely: Kalle Jutta Henrik Sampo vai Noel
Päättyykö sarja siihen kun kaikki sarjan miehet yrittävät iskeä Juttaa ja lopulta kaikki muuttavat Jutan kanssa isoon omakotitaloon Elämään polyamoriseen suhteeseen
Suppo oli oikea Tyyne Puustisen murhaaja paljastuu sarjan lopussa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aki "voitti" Mustavaarat valtaamalla yhtiön itselleen. Silti antoi äitinsä pahoinpidellä itseään. Muita hyväksikäyttävä, vaikka Salme on haudattu. Menneisyys ei jätä rauhaan. Ei ihmekään, että petti vaimoaan mm. Sabrinan ja Susun kanssa. Oma syy, jos ero tulee.
Ällöttävää uhrin syyllistämistä. Haloo, Aki oli silloin lapsi. Vähän vanhempana joutui hankaluuksiin ja moniin eri lastenkoteihin ja sieltä nuorisokoteihin.
Minulle on sama, vaikka minua pidettäisiin ihmishirviönä. Yllätyin, kun ei nostettu "Ajatteletko samoin myös oikeista lapsista?" -korttia. En muuta mielipidettäni Akiin liittyen.
Ridge ja Eric Forrester saapuu syksyllä sarjaan yrittävät heti iskeä Jutan
Vierailija kirjoitti:
Viola laittoi kaverinsa viemään roskat. Nellahan kävi ilmeisesti kotona hakemassa takin ja repun ja vei roskat. Oliko pussi peräti mäkkärin pussi? Kiinnitin vaan huomiota asiaan.
Delismon paperipussi. En tiedä mitä tytöt osti Ismon putiikista mutta Viola paloitteli vain paprikaa ja Nella ruskisti niitä pannulla sanoen: kiva tehdä välillä vegee.
Näitä kommenteista tuli vaan mieleen, että tarvittaisi oikeasti vakavasti otettava tapaus siitä, että nainen raiskaa miehen. Moni mies vaikenee. Sebastian puolestaan ei koskana saanut tietää totuutta. Ja muutenkin tyhmästi kuitattiin sillä, että Sebu aamulla ihmetteli ihanan kevyttä oloa. Marianna kuitenkin myös huumasi hänet.
Vierailija kirjoitti:
Minulle on sama, vaikka minua pidettäisiin ihmishirviönä. Yllätyin, kun ei nostettu "Ajatteletko samoin myös oikeista lapsista?" -korttia. En muuta mielipidettäni Akiin liittyen.
Ranteisiin, arvon ihmishirviö :D
Aaron idea on kiva, mutta tuskin aikuisella käy kannustimena jokin tarra. Enemmänkin saan syödä herkkuja tai ostaa jonkun uuden vaatteet tai korun tms. Itse en ainakaan tarrasta innostuisi ollenkaan.