Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miks salkkareissa osa II

Vierailija
11.12.2018 |

Uusi ketju poistetun tilalle.

Kommentit (45476)

Vierailija
20861/45476 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viestien poistopolitiikkaa ihmettelen. Miksi asiallisesti spoiler-merkityt viestit poistetaan aina perjantaisin, mutta sen jälkeen heti viikonloppuna on ok puhua ennakkojaksoista jopa ilman spoiler-merkintöjäkin. En vaan ymmärrä. Onko poistattaja sellainen, joka katsoo ennakkojaksot itse vasta perjantaina töiden jälkeen eikä kestä, että aiheesta on viestejä jo päivällä? Muuta syytä en keksi.

Joo. Täällä on nytkin pari ennakkojaksojen tapahtumia käsittelevää viestiä ilman juonipaljastusmerkintää. Ne pysyy, mutta merkityt viestit ei. Logiikka? 🤪

Jos asiasta näkee mitään positiivista, spoiler-merkityt viestit pysyvät/näkyvät lainatussa muodossa

Vierailija
20862/45476 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti joissakin C Moren tilauksissa ennakot tulevat vasta maanantaina. Joillakin näkyvät television kautta aina maanantaisin, mutta koneella perjantaina. Enempää en osaa auttaa, mutta kummalline syteemi. Jostain luin kanssa, että tietyt tilaukset saattavat näyttää maanantaina. Tietenkään ei mainita missään etukäteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20863/45476 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teillä on CMore tv niin jaksot tulee vasta maanantaina näkyviin. Jos on tilannut sen normi paketin niin tulee perjantaisin

Vierailija
20864/45476 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen päätynyt siihen johtopäätökseen, että kun viestien poistamisesta mainitaan, trollit yms. innostuvat ilmiantamaan kaikenlaisia viestejä.

Vierailija
20865/45476 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan taas tilanteessa, jossa Laitelat ovat kahdestaan vaikka Ressu vain lähti pois. 

Vierailija
20866/45476 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Lauri aiheutti kopteriturman, miksi hän ei ottanut kuvia muistoksi?

Käsittääkseni mikään ei poissulje sitä, että valokuvia olisi? Selvästi tässä muutenkin pidetään Lauri & Kalle erossa tästä Sabrinan vainoamisesta. Ei silti tarkoita, etteikö voisi paljastua, että Kalle on vaan hyötymielessä. 

Vierailija
20867/45476 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kirjoittiko Ressukin oman "Rakkaudella Jiri" kirjeensä Nellalle. Mähän arvasin, Nellasta tulee yh. ja enää puuttuisi vaan muutto Jakomäkeen ja TE-keskuksen "miten haen töitä" kurssi 9e pv.

Vierailija
20868/45476 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos Lauri aiheutti kopteriturman, miksi hän ei ottanut kuvia muistoksi?

Käsittääkseni mikään ei poissulje sitä, että valokuvia olisi? Selvästi tässä muutenkin pidetään Lauri & Kalle erossa tästä Sabrinan vainoamisesta. Ei silti tarkoita, etteikö voisi paljastua, että Kalle on vaan hyötymielessä. 

Eikö Lauri ollut Sabrinan luona samaan aikaan, kun kopteri putosi Pihlajakadulle?

Jos raportti pitää paikkaansa, niin kopterissa on varmasti ollut sellainen vika joka on aktivoitunut lennon aikana. Sabrina kohtasi Laurin muistaakseni muutamaa jaksoa etukäteen. Mene ja tiedä miten aikajana kulkee.

Vierailija
20869/45476 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laurin ja Kallen kohtauksissa pitää jatkuvasti korostaa vainoajan puolta. Ikään kuin katsojat unohtaisivat muutamassa jaksossa kaiken. Laurin suusta kuullaan ainakin nämä lausahdukset ensi viikolla; "Joo mä tiedän, että tuntemattoman kanssa saattaa epäilyttää lähtee yhtään mihinkään, mut mä takaan, että mä oon vaarallinen vaan hammasporan kanssa. Niin ja tietysti varastelen (kahvia) välillä, mut muuten mä oon kiltti." ja "Pieni vaikoilu piristää vaan päivää". Päälle vielä Ismon epäilykset, kun Gunnarille puhui asiasta kaupalla. 

Vierailija
20870/45476 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laurin ja Kallen kohtauksissa pitää jatkuvasti korostaa vainoajan puolta. Ikään kuin katsojat unohtaisivat muutamassa jaksossa kaiken. Laurin suusta kuullaan ainakin nämä lausahdukset ensi viikolla; "Joo mä tiedän, että tuntemattoman kanssa saattaa epäilyttää lähtee yhtään mihinkään, mut mä takaan, että mä oon vaarallinen vaan hammasporan kanssa. Niin ja tietysti varastelen (kahvia) välillä, mut muuten mä oon kiltti." ja "Pieni vaikoilu piristää vaan päivää". Päälle vielä Ismon epäilykset, kun Gunnarille puhui asiasta kaupalla. 

Evakin korostaa syyttömyyttään, vaikka katsojat tietävät sen.

Ja siksi on häiritsevää jos jotakin ylikorostetaan kokoajan.

Vierailija
20871/45476 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ismo varmaan yrittää itse etsiä Kallelle jonkun "hyvän miehen". 

Vierailija
20872/45476 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta, täällä tietyllä tavalla jatkuvasti jankataan samoja aiheita. Emme voi tietää mihin parin viikon päästä tulevat jaksot viittaavat tai kuka kopterin oikeasti pudotti. Joten turha ehkä liikaa alkaa toistamaan. Oletuksena on Lauri, koska vainoajan yhteyttä korostettiin kauden alussa. Muuten sitä ei ollakaan yhdistetty.

Ensi viikolla Aki palaa Pihlajakadulle asumaan ja nähdään muutama takauma kopterista. Harmi, ettei Sannia, Talea ja Iljaa mainittu ollenkaan. Ismo ja Kalle olivat juuri rapun edessä ja mainitsivat, että ihme että kukaan edes säilyi hengissä. Tähän olisi sopinut joku Nikkisen otan osaa Sannin puolesta. No, Ismo alotti heti vaahtoamaan, ettei Nikkisen muutosta seuraa hyvää ja Kallekin taisi todeta, että Aki ei ole asunut kohta 20 vuoteen talossa. Ihan kuin Kalle tietäisi sen, kun oli kymmenen vuotta pois :D Ismo soitti Ullalle Akista. Olispa vaan Ullan ääni kuulunut, niin olisi mukavasti piristänyt päivää ja kuluvaa kautta. Ikävä Ullaa ja Dahliaa <3

Vierailija
20873/45476 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Illan jaksossa huomaa hyvin miten Miralle on tullut kiloja tai pyöreyttä lisää, kuinka sen nyt näkee itse. Muodokas nainen. Ilo silmälle. Voisin olla Matin paikalla.

Vierailija
20874/45476 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan että Aki Nikkisen kohdalla asia menee seuraavasti: Amandan myynti Sallalle peruuntuu ja Aki ottaa vastuun Amandan omistuksesta vaikka Elina jatkaa siinä vastuuhenkilönä. Salla ilmeisesti saa sen Vinottaren tilat, vuokralle. Mutta voi käydä niinkin, että Salla poistuu Ressun myötä sarjasta. Toivottavasti Akilla on suunnitelmia Mustavaarojen osalle, siis yrityksen.

Vierailija
20875/45476 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän vaan tuntuu siltä, että Lauri on tosissaan Kallen kanssa ilman mitään takaa-ajatuksia. Tietysti kaikki voi paljastua myöhemmin teatteriksi, mutta tässä kohtaa ei tule sellaista fiilistä enää. Selkeästi Lauri on työpaikallaan avoimesti homona ja pettyi, kun Kalle valehteli Ismolle illallisen olevan vain palaveri. Tietysti Kalle korjasi asian Ismon lähdettyä. Olisi ollut mielenkiintoista kuulla mistä keskustelivat loppuillan aikana, mutta ymmärrän ettei yhtä juonikuviota voi pitkittää. Viimeistään Sabrinan vainoajaksi paljastuminen pilaa koko jutun, mutta ehkä Lauri sitten oikeasti yrittää anella anteeksi. Vähän toistoa, mutta tulevaisuus edelleen näyttää. Etenee hitaasti eteenpäin eikä koskaan voi tietää milloin on ns. ratkaiseva käänne.

Vierailija
20876/45476 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua miksi Akia pidetään edelleen vaarallisena, vaikka sehän tuli jo selväksi ettei Aki tappanut Tyyneä. Toki Aki on tehnyt paljon muuta hämärää, mutta moni Pihlajakatulainen on tehnyt paljon isompiakin rikoksia

Vierailija
20877/45476 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tajua miksi Akia pidetään edelleen vaarallisena, vaikka sehän tuli jo selväksi ettei Aki tappanut Tyyneä. Toki Aki on tehnyt paljon muuta hämärää, mutta moni Pihlajakatulainen on tehnyt paljon isompiakin rikoksia

Ilmeisesti Akilla on ikuinen Pihlajakadun murhamies leima ja Ismon epäilykset niskassa. 

Vierailija
20878/45476 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa lukea koko ketjua niin en tiedä onko jo ollut täällä. Varmaan kyllä koska oleellinen asia.

Mutta milloin "Eeva" on jäänyt äitiyslomalle? Mietin vaan onko Eeva nyt pitkään vankilassa ja Aaron oikea ampuja ei selviä pitkään aikaan?

Vierailija
20879/45476 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksa lukea koko ketjua niin en tiedä onko jo ollut täällä. Varmaan kyllä koska oleellinen asia.

Mutta milloin "Eeva" on jäänyt äitiyslomalle? Mietin vaan onko Eeva nyt pitkään vankilassa ja Aaron oikea ampuja ei selviä pitkään aikaan?

Taisi olla 16.10. viimeiset kuvaukset. Ollaan elokuun lopussa/syyskuun alussa nyt menossa jaksoissa.

Vierailija
20880/45476 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kallen olisi pitänyt tavata joku upea mies tuollaisen pahan sekopään sijaan.

Ketju on lukittu.