Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miks salkkareissa osa II

Vierailija
11.12.2018 |

Uusi ketju poistetun tilalle.

Kommentit (45476)

Vierailija
9461/45476 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Kallea ei olla kirjoittamassa ulos, niin veikkaan Larin palaavan myöhemmin keväällä. Lari ja Sami on ainoat ihmiset joiden takia Kalle on yrittänyt päästä viinasta pois. Mulla on ihan ikävä sitä Samin asennetta ongelmaan. Kalle pystyi kertomaan jos repsahti. Sami aina kiitti rehellisyydestä ja auttoi tsemppaamaan eteenpäin eikä koskaan mitään putkea muodostunut.

Vierailija
9462/45476 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Camilla ja Aki voisivat palata yhteen, kun heidän välillään selvästi on vielä kipinää jäljellä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9463/45476 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Camilla ja Aki voisivat palata yhteen, kun heidän välillään selvästi on vielä kipinää jäljellä. 

Toivottavasti ei.

Vierailija
9464/45476 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin vasta äsken eilisen jakson. Ollen entistä vakuuttuneempi ettei huumejengin pääjehu ole Noel eikä Ingvar, sikariin kiinnitettiin liikaa huomiota.

Vierailija
9465/45476 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin huvittavaa, että yksi myrsky saa Helsingin sekaisin. Ilmeisesti sähköt oli poissa laajemmin, kun kaikki linjat oli tukossa. Jokainen ulkoa tullut oli märkä hiuksistaan. Kellään ei ollut mitään suojaa? 

Vierailija
9466/45476 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenköhän Monica reagoi uutisiin? Ja ilmeisesti Irina oli ulkomailla samaan aikaan, kun juhliakin kuvattiin. Rempan ajaksi voi tulla Helsinkiin, mutta ei tärkeiden perheasioiden vuoksi.

Vierailija
9467/45476 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko helppo päästä statistiksi Mooseen/Amandaan? Mulla on hyvä kasvomuisti ja olen huomannut, että Salkkareissa sekä Rantabaarissa on paljon samoja avustajia. Joitakin olen saattanut nähdä vuosia sitten jo mukana. Onko hakijoita niin vähän vai kierrättävätkö vanhoja avustajia, jotka mielellään tulee ja pääsee helposti paikalle? Tekisi mieli itse lähettää hakemusta menemään.

Vierailija
9468/45476 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ismo, Kalle, Lasse, Jutta -kuvion voisi vaan poistaa jaksoista. Melkein toivoisin, että Kallesta kuoriutuisi sen verran miestä, että jäisi sairaslomalle, menisi hoitoon ja samalla kertoisi ihan koko jutun Ismolle. Itsestään ja Lassesta & Jutasta

Vierailija
9469/45476 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä luulen, että huumepomo tulee yllättämään kaikki myöhemmin. Toi ettei paljasta Karille helpolla kasvoja kertoa myös siitä, että kyseessä on Karille tuttu hahmo. Pelkää joutuvansa suurempiin ongelmiin. Yksi mikä mulla tuli mieleen, itseasiassa näyttelijän Instagramista, eli Romeo Aro. Olisko peräti ollut viime viikolla, kun jossakin Q&A-storyssa vastasi sarjaan liittyvään kysymykseen. Laittoi itsestään kuvan puvussa ja käsiase mukanaan. Kuva on jo vanhempi, mutta tekstissä oli, että jos Romeo tekis paluun, vaatisin että sillä on aina nämä vaatteet päällä. Tuli vaan heti mieleen tämä pomokuvio. Joku yllättävä vanha hahmo sopisi.

Vierailija
9470/45476 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perjantain jaksosta:

Sabrina on kyllä todella epävarma ihminen, se paistaa kaikesta läpi. Elää miesten eli Noelin huomiosta.

Kuka aikuinen, itseään niin paljon parempana pitävä ihminen oikeasti sanoo kellekään näin: ”Ehkä mä vaan oon se seksikkäämpi ja kauniimpi serkku”? Epäkypsän ja uskomattoman säälittävän kuuloista :D

Vierailija
9471/45476 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuommoisia äänenmuuntimia ei taida olla olemassa ja vaikka olisi, niin Kari oli sen verran lähellä, että johtajan omakin ääni olisi pitänyt kuulua. Uskon myös soivalla puhelimella olleen oma merkityksensä. 

Aivan varmasti Kari tunnistaa sen puhelimen soittoäänen jollain tutulla vähän ajan päästä.

Vierailija
9472/45476 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perjantain jaksosta:

Sabrina on kyllä todella epävarma ihminen, se paistaa kaikesta läpi. Elää miesten eli Noelin huomiosta.

Kuka aikuinen, itseään niin paljon parempana pitävä ihminen oikeasti sanoo kellekään näin: ”Ehkä mä vaan oon se seksikkäämpi ja kauniimpi serkku”? Epäkypsän ja uskomattoman säälittävän kuuloista :D

Itseään täynnä oleva ihminen puhuu näin.

Vierailija
9473/45476 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

SPOILER

.

.

.

Pupu & Dahlia on kyllä loistavia. Yksinäni nauroin Pupun lyönnille "olen pahoillani" ja nyrkillä Lassen nenään. Nella ja Severi melkein suu auki, kun Majuri kaatuu sohvalle. Dahlia ja Pupu arvokkaina poistuu paikalta! 😂

Vierailija
9474/45476 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siltikään en ymmärrä miten Ulrikan itsemurha liittyy Gunnariin? Ulrika olisi voinut kertoa totuuden heti Ingvarille sekä Gunnarille. Olikohan Ulrikalla jotain mielenterveysongelmia? 

Vierailija
9475/45476 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rasauttaa kyllä tuon teinipossen ininä ja vinkuna Lasselle siitä, miten Aaro ei ole tehnyt mitään pahaa. Tätä luvassa taas ensi viikolla.

Lopeta!

Vierailija
9476/45476 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältää spoilereita:

Onkohan Aaron muisti palautunut? Kävi mielessä myös se, että ois palautunut Lassen lyönnin jälkeen. Sopivasti Aaro tuli paikalle kyselemään kenestä Evasta puhutte, kun Jiri kertoi Lindalle ja Nellalle Evan soittaneen ja kuulostaneen hätääntyneeltä. 

Vierailija
9477/45476 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pupua on näytetty viime aikoina enemmän, ilman kovin aktiivista roolia, paitsi ensi viikon alussa. Voisiko tämä Pupun olemassaolon muistuttelu pohjustaa sitä, että hän paljastuu pomoksi? Vai voisiko sekin olla vain harhautus.

Severiä ei ole nähty pariin viikkoon muuten kuin vilauksina. Toivottavasti pian alkaisi taas tapahtumaan jotain. Vieläkö Anna makoilee sairaalassa?

Vierailija
9478/45476 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä olisi muutama teoria Konsta Hietasen roolihahmosta Mikistä. Mitäs mieltä olette näistä?

1. Miki on Noelin veli Pauli joka lavasti kuolemansa kun pelkäsi Aaroa. Hän on myös tuon huumeliigan johtaja tai sitten ei.

2. Miki on toinen niistä veljeksistä jotka halusivat ostaa Mustavaara-yhtiön. Oliko nimi Wetterman? Mikael "Miki" Wetterman?

3. Miki on joku Annan sukulainen. Luovuttaa kenties luuydintä hänelle jos muut hoidot ei enää tehoa.

4. Miki on Miran veli joka häipyi maisemista vanhempien kuoleman jälkeen ja jätti siskonsa sossun armoille.

5. Ei mikään edellisistä vaan joku ihan muu.

Vierailija
9479/45476 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö Kallehullu vaikuttaa ketjussa?

Vierailija
9480/45476 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miki ja Susu kuulostaa siltä, että voisivat olla pariskunta, sisarukset tai ystävykset. 

Ketju on lukittu.