Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks salkkareissa osa II

Vierailija
11.12.2018 |

Uusi ketju poistetun tilalle.

Kommentit (45476)

Vierailija
3761/45476 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toistaiseksi Samuli on ainoa uusi hahmo, joka on tulossa syksyllä. Sittenhän tuo tosiaan nähdään, tuleeko muita.

Vierailija
3762/45476 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä Kalle ja Samuli tutustuvat ensin muualla ja sitten Samuli tulee sairaalalle opiskelijana. Veikkaisin Samulin olevan homo. Jos Kallelle ja Samulille tulee sutinaa, tästä seuraa tietty kiusallisia tilanteita työpaikalla.

Samuli on Sannin uusi mies. Piste.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3763/45476 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miten kukaan voi pitää Akia hyvännäköisenä. Ei tosiaan ole.

Vierailija
3764/45476 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei tietääkö joku milloin on syyspressi?

Todennäköisesti 12.-15.8. aikavälillä tai paluupäivänä 19.8.

Rantabaarilla on oma tilaisuutensa 8.8. mutta en osaa sanoa näytetäänkö sitä missään suorana.

Vierailija
3765/45476 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainos lyhykäisyydessään:

Ismo sanoo kirkossa "ootko sä todella mun poika?"

Severi kysyy Jiriltä Evan kirjeen luettuaan "onks Eva lähteny? onks tää joku vitsi?"

Jutta Taalasmaiden sohvalla hääpuvussa "mua ei oo koskaan nöyryytetty näin pahasti"

Nella Moosessa Jirille "säkin kuulemma tiesit siitä! Miks sä valehtelit mulle?"

Salla Amadassa ilmeisesti Ressulle "mä vaan uskon tosirakkauden ihmeelliseen voimaan"

Jutta Ismolle kotona vielä häävaatteissa sanoo "mä muutan pois täältä"

Nella itkee Jiriä vasten "mitä jos mä en nää sitä enää ikinä"

Vierailija
3766/45476 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mainos lyhykäisyydessään:

Ismo sanoo kirkossa "ootko sä todella mun poika?"

Severi kysyy Jiriltä Evan kirjeen luettuaan "onks Eva lähteny? onks tää joku vitsi?"

Jutta Taalasmaiden sohvalla hääpuvussa "mua ei oo koskaan nöyryytetty näin pahasti"

Nella Moosessa Jirille "säkin kuulemma tiesit siitä! Miks sä valehtelit mulle?"

Salla Amadassa ilmeisesti Ressulle "mä vaan uskon tosirakkauden ihmeelliseen voimaan"

Jutta Ismolle kotona vielä häävaatteissa sanoo "mä muutan pois täältä"

Nella itkee Jiriä vasten "mitä jos mä en nää sitä enää ikinä"

Mä en ymmärrä miksi Jutta muuttaisi pois tommosen takia? Eikai se nyt Ismon vika ole, ettei ex-vaimo tulee häihin vannomaan rakkautta ja kertomaan pojasta, josta kukaan ei tiennyt. 

Vierailija
3767/45476 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ig ssä oli tilillä @pihlajakatu toi mainos, mutta täällähän se on jo hyvin kuvailtu.

Vierailija
3768/45476 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, jos Kallelle tulee juttua jonkun omalla alalla olevan kanssa kun olen toivonut Kallelle jo pitkään bi-kirurgia. Kaiken tapahtuneen jälkeen tuo ei  nyt vain olisi uskottavaa. Valitettavasti vain suhde Larin kanssa olisi tässä vaiheessa ollut uskottavaa ja sitä ei halunnut, koska ei ollut valmis siihen. Edelleenkin vaikeaa nähdä Kallea suhteessa jonkun uuden kanssa.

Vierailija
3769/45476 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän juurikin Lasse ole toi kenelle Aaro aukaisee oven. Mielenkiintoista nähdä Aaro ja Lasse pitkästä aikaa yhdessä. Todennäköisesti Lasse aikoo häätää Aaron tai pitää todella tiukasti silmällä. Viola ja Linda saa varmaan jäädä asuntoon. Elleivät muuta sinne yläkertaa Sebastianin asuntoon tilapäisesti.

Vierailija
3770/45476 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti mulle tuli vaan mieleen se, että Kalle olisi jättämässä sarjan loppusyksystä. Alunperin sairaala tuli mukaan 2009, kun Miika Mäkelä muutti ulkomailta suomeen. Pian ex-vaimo Katariina palasi kuviohin ja yhdessä työskentelivät sairaalalla. Katariina jäi sairaalaan yksin töihin Miikan lähdettyä ja Kalle liittyi seuraan. Muutaman vuoden päästä Katariinakin häipyi ja Kalle on siitä asti pitänyt yksin paikkaa pystyssä. Jos Kalle lähtee niin sarjaan tarvinaan uusi "Helsingin ainoa lääkäri"

Vierailija
3771/45476 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienoa, jos Kallelle tulee juttua jonkun omalla alalla olevan kanssa kun olen toivonut Kallelle jo pitkään bi-kirurgia. Kaiken tapahtuneen jälkeen tuo ei  nyt vain olisi uskottavaa. Valitettavasti vain suhde Larin kanssa olisi tässä vaiheessa ollut uskottavaa ja sitä ei halunnut, koska ei ollut valmis siihen. Edelleenkin vaikeaa nähdä Kallea suhteessa jonkun uuden kanssa.

Aika menee eteenpäin ja mieli voi muuttua. Uusi rakkaus voi tulla eteen silloin, kun sitä vähiten odottaa. Tai sitten Samuli on hetero eikä heidän välille tule ystävyyttä kummempaa ja Lari tekee paluun loppusyksystä, jolloin vihdoin päätyvät yhteen. 

Vierailija
3772/45476 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika menee eteenpäin ja mieli voi muuttua. Uusi rakkaus voi tulla eteen silloin, kun sitä vähiten odottaa. Tai sitten Samuli on hetero eikä heidän välille tule ystävyyttä kummempaa ja Lari tekee paluun loppusyksystä, jolloin vihdoin päätyvät yhteen. 

Tietenkin Samuli on hetero, koska hän on Sannin uusi mies.

Vierailija
3773/45476 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti Janne muuttaa vuokralle Alissan asuntoon ja Samuli muuttaa kämppäkaveriksi. Samuli aloittaa kandina sairaalalla. Sen takia Kalle on mukana juhlimassa, kun sattuu asumaan samassa talossa ja tulee hyvin juttuun. Ihmiset bileissä saattaa olla muita kandeja, mutta heillä ei varsinaisesti ole kunnon roolia. 

Vierailija
3774/45476 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin Samuli on hetero, koska hän on Sannin uusi mies.

Miksi jankkaat jatkuvasti tätä? Pihlajakadulla on paljon muitakin miehiä. Toivon Sannin ja Akin pysyvän yhdessä pidempään ja Samulista ei oo niin väliä. Toivottavasti on mukava hahmo ja vaikka sitten ystävä Kallelle.

Vierailija
3775/45476 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rantabaari on aika tylsä nimi ohjelmalle ja tälläkin hetkellä pyörii eri kanavilla Rantavahdit ja Rantahotelli.

Vierailija
3776/45476 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin odotan syksyltä sitä tuodaanko Sallan reaktio Aaroa kohtaan esille. Salla ja Laura on serkuksia ja Aaron takia Laura sekosi. Osittain Salla oli paikalla myös todistamassa tapahtumia aikoinaan. 

Vierailija
3777/45476 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköjään huomenna tulee Avalta Pihlajasadun ekalta kaudelta pari jaksoa kasilta.

Vierailija
3778/45476 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusinnoissa on jo selkeästi nähtävillä Kallen alkoholiongelma, kun muutamana päivä putkeen juonut ja tölkkejä lojuu pitkin asuntoa. 

Vierailija
3779/45476 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan olisi ihan mukavaa jos sairaalalle tulisi kandeja. Näyttää koko paikka aina autiolta eikä potilaitakaan näy käytävillä, saati toisia lääkäreitä tai hoitajia. 

Vierailija
3780/45476 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa 3613: Aki ja Sanni näyttelevät nuorelle yleisölle = eivät ainakaan ole vielä tolloin eronneet. Jakso sisältää seksuaalista sisältöä, joten ehkä Ilja yllättää?

Ketju on lukittu.