Miks salkkareissa osa II
Uusi ketju poistetun tilalle.
Kommentit (45476)
Kaikilla näyttelijöillä pitäisi olla ulosanti kuin Karilla ja Jirillä. ÖöÖttely ei tiivistä tunnelmaa sitten yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla näyttelijöillä pitäisi olla ulosanti kuin Karilla ja Jirillä. ÖöÖttely ei tiivistä tunnelmaa sitten yhtään.
Onhan siellä muitakin, jotka puhuu hyvin ja selvästi ilman mitään ylimääräisiä.
Selkeästi ja hyvin artikuloidusti puhuu myös ainakin Dahlia, Ismo, Kalle, Miki, Susu, Sabrina, Linda, Sanni. Teininäyttelijöissä eniten puuroutuvasti puhuvia ja sanojen loppuja nielaisevia.
Ohis: Tunnen syvää kiitollisuutta ja helpotusta siitä, että Ikis on vihdoinkin saatu kuriin tai ainakin vähentämään viestejään. Mikä ikinä onkin siihen syy, kiitos.
Mua häiritsee Nellassa se, että on käytökseltään ja olemukseltaan jotenkin todella lapsenomainen eikä tunnu kuuluvan ollenkaan samaan maailmaan kavereidensa kanssa. En tietenkään tarkoita että jokaisen nuoren pitäisi kännirellestää kuten Benkun ja Severin, mutta kun Nella ei vaikuta edes lähelle täysi-ikäistä. :D Jos tosiaan tulee paksuksi niin toivon ettei pidä lasta, vaikea kuvitella äidiksi hahmoa joka on itsekin vielä noin lapsekas.
Haha nyt ku Akin ja Sergein roadtrip tuli kesäuusinnoissa nii tälle kyllä sai nauraa ja saa edelleen :D Ihan mahtava!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti ensi kesänä tulee sitten Kallen Pihlajasatu, jossa Kallella ei ole alkoholiongelmaa ja Sami Kosonen on elossa poliisina, koska on ollut kaikissa muissakin todellisuuksissa poliisi.
Kuitenkin tästä tehtäisi semmonen, että Kalle näkee itsensä naimisissa tyyliin Evan kanssa ja on kahden lapsen isä ja alkaa vieroksumaan Evaa törmättyään Samiin. Lopulta menettää taas kaiken.
Eva voisi hyvin olla Kallen puoliso. Jotenkin ajattelen, että tässä todellisuudessa Kalle olisi kyllä myös lääkäri, mutta pahimman luokan vässykkä, joka ei uskalla sanoa vastaan sairaalan hierarkiselle, sovinistiselle ja hyvä veli-verkkoja hyväksikäyttävälle ylilääkärille ja pomolleen Lasse Sieviselle. Eva olisi somevaikuttaja ja bloggari. Sami Kososen näkeminen laukaisisi Kallen ihme ahdistuksen, eikä heti tajuaisi sen syytä. Kun olisi vihdoin valmis myöntämään totuuden avioliitto olisi tietysti ohi, mutta näkisi myös Sami Kososen jonkun toisen kanssa ja alkaisi ryyppäämään. Jäisi tietysti sitten kiinni Lasse Sievisellekin ja menettäisi työnsäkin.
Vierailija kirjoitti:
Mua häiritsee Nellassa se, että on käytökseltään ja olemukseltaan jotenkin todella lapsenomainen eikä tunnu kuuluvan ollenkaan samaan maailmaan kavereidensa kanssa. En tietenkään tarkoita että jokaisen nuoren pitäisi kännirellestää kuten Benkun ja Severin, mutta kun Nella ei vaikuta edes lähelle täysi-ikäistä. :D Jos tosiaan tulee paksuksi niin toivon ettei pidä lasta, vaikea kuvitella äidiksi hahmoa joka on itsekin vielä noin lapsekas.
Toi alkoholi on ehkä vähän huono esimerkki, kun Nella ei edes saa juoda sydämensä takia.
Nella olisi varmasti myös hyvä äiti, mutta itse en ehkä ottaisi kolmatta pientä lasta sarjaan. Nadja ja Magnus on jo ihan riittäviä, vaikka Magnusta ei yhtä usein näy. Huvittavaa, että äidillä, isällä ja lapsella olisi alle 5v lapsi.
Kallella on jo uusintajaksoissa sama talvitakki, mitä edelleen käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi alkoholi on ehkä vähän huono esimerkki, kun Nella ei edes saa juoda sydämensä takia.
Nella olisi varmasti myös hyvä äiti, mutta itse en ehkä ottaisi kolmatta pientä lasta sarjaan. Nadja ja Magnus on jo ihan riittäviä, vaikka Magnusta ei yhtä usein näy. Huvittavaa, että äidillä, isällä ja lapsella olisi alle 5v lapsi.
Lasse ja Jirihän ovat olleet todella ankaria Nella kohtaan ja oikeastaan kaikki on ollut Nellalle kiellettyä. Samaan aikaan Severi on saanut puuhata ties mitä. Lasten suosikki on kyllä käynyt selväksi.
Tyhmä kysymys, mutta mitä tarvikkeita Samuli Moosesta haki? Eihän se ole siellä töissä enää.
Vierailija kirjoitti:
Mihinköhän sä ton väitteesi perustat?
Mun mielestä taas Nella on kaikkein kypsemmän oloinen noista nuorista. Käyttäytyy hyvin, on aina valmis auttamaan ja ihan kypsiä neuvoja antanut kavereilleen.
Vierailija kirjoitti:
Kallella on jo uusintajaksoissa sama talvitakki, mitä edelleen käyttää.
Se on kieltämättä aika kamala ja vuosien saatossa nukkaantunut. Toisin, kun Ismolla toi nahkatakki on kestänyt vuosia. Kallella oli joskus välillä tämä musta villakangastakki, mutta siitä on luovuttu jostain syystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihinköhän sä ton väitteesi perustat?
Mun mielestä taas Nella on kaikkein kypsemmän oloinen noista nuorista. Käyttäytyy hyvin, on aina valmis auttamaan ja ihan kypsiä neuvoja antanut kavereilleen.
Samaa mieltä tästä, mutta ehkä kyse ei niinkään ole hahmon käsikirjoituksesta vaan näyttelijän tyylistä olla ja puhua, jotka tekevät sen lapsekkaan vaikutelman. Samalla tavalla Benjamin on usein melko lapsekas, mutta se on osin myös käsikirjoituksen takia.
Välillä oikeesti unohdan, että nykyiset teinit on jo 18 vuotta sarjassa ja oikeessa elämässä. Paitsi Ressun näyttelijä, joka täysi-ikäistyy kesän aikana. Hän on porukan nuorin vaikka olevinaan sarjassa porukan vanhin.
Camilla on uusinnoissa paljon freesimpi punaisen huulipunansa ja kiharoiden kanssa.
Jos Nella on raskaana, niin kuitenkin isäehdokkaita on vähintään kaksi: Ressu ja Tale.
Toi Elinan ja Noelin stoori tuntuu jotenkin niin naivilta ja väkisin tehdyltä.
Salkkarit on ollu kyllä tosi sekavaa nyt viikon-kaks ainakin? Aki-Camilla kuvio meni tyyliin yhden jakson aikana yhdessä, ei yhdessä, taas yhdessä. Mira ja Viola sama juttu. Elina ja samuli on yhtä äkkiä ihan kunnon pari vaikka niitä ei oltu edes näytetty ollenkaan jne. Tuntuu, että olis jäänyt katsomatta jaksoja välistä. Katon just eilistä jaksoa ja olin ihan varma, että oon skipannut jonkun jakson välistä kun elina ja samuli rakastuneina makaa sängyssä :D Johtuu kai koronasta vai?
Jos Camilla jää yksin sarjaan, niin Elinan ja Noelin yhteydestä saisi kismaa Elinan ja Camillan välille.