Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miks salkkareissa osa II

Vierailija
11.12.2018 |

Uusi ketju poistetun tilalle.

Kommentit (45476)

Vierailija
7321/45476 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akin ja Satun suhteesta tulee vuosisadan rakkaustarina. Aki ei enää edes muista Sannia. 

Vierailija
7322/45476 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Samuli oikeasti ihastunut Ainoon? Jotenkin outoa, että seurustelevat, vai oonko tippunu kokonaan nykypäivän seurustelukuvioista ulos? :D Yrittääkö saada samalla Victoriuan mustasukkaseksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7323/45476 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoiko Mira esimerkiksi missä asuu jos vanhemmat ovat kuolleet? Onko asunut sijaisperheessä tai nuorisokodissa? Periaatteessa kai 16v yli saattavat päästä jo omilleen tukiasuntoihin. 

Vierailija
7324/45476 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akilla ja Sannilla oli potentiaalia tosi hyväksi pariksi, mutta käsikirjoittajat pilasivat kaiken. Jos palaavat vielä yhteen jossain vaiheessa, toivottavasti asiat sujuvat paremmin. 

Kuten moni muukin on sanonut, en usko Satun jäävän pysyvästi kuvioihin. Nähtäväksi jää onko Akin kiinnostus aitoa vai johtuuko vain siitä että näyttää Camillalta tai hakee lohtua Sannin takia. 

Vierailija
7325/45476 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertoiko Mira esimerkiksi missä asuu jos vanhemmat ovat kuolleet? Onko asunut sijaisperheessä tai nuorisokodissa? Periaatteessa kai 16v yli saattavat päästä jo omilleen tukiasuntoihin. 

En voi sille mitään, että jostain syystä on tunne, että Tero Puustinen ja Mira on sukulaisia. Hyvin epätodennäköistä kuitenkin et näin olisi. Eikä millään tavalla olisi loogista, mutta Tyynellä ei ollut juuri ollenkaan sukulaisia. Suurin osa oli kuollut ja joitakin ei tavoitettu. Ehkäpä joku jota ei tavoitettu oli Miran ja Teron vanhempi. Heillä voisi olla eri isä tai äiti. Miran kiusaaminen vaan pahentu keväällä. Ei ainakaan tarvis ihmetellä miksi Mira on semmonen, ku on. 

Vierailija
7326/45476 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Akilla ja Sannilla oli potentiaalia tosi hyväksi pariksi, mutta käsikirjoittajat pilasivat kaiken. Jos palaavat vielä yhteen jossain vaiheessa, toivottavasti asiat sujuvat paremmin. 

Kuten moni muukin on sanonut, en usko Satun jäävän pysyvästi kuvioihin. Nähtäväksi jää onko Akin kiinnostus aitoa vai johtuuko vain siitä että näyttää Camillalta tai hakee lohtua Sannin takia. 

Suurin syy Sannin ja Akin erolle on varmasti se, että ei haluta sarjaan oikean elämän pariskuntaa. Olen jopa muistaakseni kuullut, että semmosia vältetään, kun kyse on hektisestä työympäristöstä.

Joka tapauksessa Sanni ja Aki tulee olemaan tekemisissä, kun ovat syys-loka-marraskuussa kuvanneet yhdessä ja Sanni selvästi jää Vinottareen töihin. Tulevaisuus näyttää enemmän.

Vierailija
7327/45476 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella nuorisoporukalla on ollut oma teiniraskautensa. Tuleekohan Nella Talelle raskaaksi? Siinä oiskin kuvio, että Eva palaa vauvan kanssa ja tajuaa tyttärensä olevan raskaana. 

Vierailija
7328/45476 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavapiiriini kuuluva henkilö oli syksyllä salkkari-tuotannossa töissä. Tuli puheeksi Monican ja Lassen paluu sekä otin puheeksi Iltalehden uutisen missä viitattiin paluumuuttajiin. Heitin läpällä, että tietääkö kuka se on niin tiesi. Tietenkään ei voinut mulle sopimuksellisista syistä kertoa. Ilmeisesti siis joku vanha hahmo tekee vielä paluun syksyllä tai alkukeväästä. Voisko esimerkiksi olla huumejengin pomo tai Salla ja Jarkko palaa matkoilta?

Vierailija
7329/45476 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika kallista on colajuoma Delismossa kun 2 kpl 1,5l pulloa maksoi yhteensä 7 egeä.

Mulla on parhaiten jäänyt mieleen, kun Tiina osti kaupalta yhden juotavan jugurtin ja se maksoi reippaasti yli 5 euroa. Amandassa kanasalaatti/pasta oli yhteen aikaan 12 euroa, joka Amandan tasoisesta paikasta kohtuullinen hinta.

Vierailija
7330/45476 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse harkitsen keskustelupaikan vaihtoa, koska menee totaalisesti hermo tuohon Ikähulluun, joka päivystää täällä 7-23, jankkaa samaa asiaa 100xpvä + poistattaa muiden viestejä, vaikkei ne edes liittyisi hänen agendaan. En vaan ymmärrä miksei sitä saada kuriin.

Vierailija
7331/45476 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitihän se arvata että poistoon meni mun viesti jossa kerroin tehneeni Poliisille nettivinkin ikähullusta yksityishenkilöiden loukkaamisen ja perättömän tiedon levittämisen vuoksi.  On se kumma että yksi henkilö saa riehua täällä ja kirjoittaa mitä sattuu, mutta muiden viestit menee poistoon.

Vierailija
7332/45476 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa joutaa romukoppaan ajatus että Severistä tulee sarjan seuraava biseksuaali, jos Viola on nyt se. Tai on mikä on, mutta joka tapauksessa teiniporukassa vähemmistöjä nyt käsitellään.

Vierailija
7333/45476 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten mua ihmetyttää ettei ikis hyödynnä ketjua ja perustele kunnolla näkemystään. Aina vaan sama jankkaus ilman perusteluita. Ihmiset maailmalla rakastuu ja menee naimisiin rakennuksienkin kanssa eli ei kovin uskottavaa, etteikö Sami voisi rakastaa Kerttua.

Vierailija
7334/45476 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitihän se arvata että poistoon meni mun viesti jossa kerroin tehneeni Poliisille nettivinkin ikähullusta yksityishenkilöiden loukkaamisen ja perättömän tiedon levittämisen vuoksi.  On se kumma että yksi henkilö saa riehua täällä ja kirjoittaa mitä sattuu, mutta muiden viestit menee poistoon.

Kyllähän itsekin poistatat muiden viestejä, jotka kyseenalaistavat sinun näkemyksesi ja määräyksesi, mitä pareja muut saavat kannattaa.

Vierailija
7335/45476 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon varmaan ainut, jonka mielestä Miran ja Violan kuvio oli liian ennalta-arvattava. Yritetään tehdä selvästi Larias-ilmiötä. Muuten kyllä hyvä käänne, mutta tosiaan muu lähestymistapa olisi ollut parempi.

Vierailija
7336/45476 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon varmaan ainut, jonka mielestä Miran ja Violan kuvio oli liian ennalta-arvattava. Yritetään tehdä selvästi Larias-ilmiötä. Muuten kyllä hyvä käänne, mutta tosiaan muu lähestymistapa olisi ollut parempi.

Tuohan täällä veikattiin moneen otteeseen jo kuukausia sitten.

Vierailija
7337/45476 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et varmaan ole ainoa mutta minua ei haittaa ollenkaan jos muistuttaa Lariasta. Shippaan heitä täysillä, siitä on ikuisuus kun sarjoissa on ollut söpö tyttöpari. Mikähän nimi heille sitten keksitään? Mira ja Viola=Miola?

Kumma että täältä joskus häviää ihan asiallisiakin viestejä.

Vierailija
7338/45476 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ingvarin näyttelijä on varmasti ollut jossakin aikaisemmin, mutta en millään saa päähän missä.

Vierailija
7339/45476 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ingvarin näyttelijä on varmasti ollut jossakin aikaisemmin, mutta en millään saa päähän missä.

Kuka näyttelee Ingvaria? Tai mistä löytyy kuva?

Vierailija
7340/45476 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jakso nimeltä Victorian salaisuudet tulee tammikuun alussa. Taitaa siellä taustalla olla jotain isompaa, joka vähitellen alkaa selviämään.

Ketju on lukittu.