Miks salkkareissa osa II
Kommentit (45476)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen odottanut käännettä, joss Aki pyytää Satua esittämään Camillaa. Susukin voisi tälläiseen pikaheräämiseen suostua. Tietenkin "Camilla" vajoaa takaisin koomaan, kun tahto yhtiön asioista on kerrottu.
Ei tarvita mitää Noraa esittää Camilla/Satua kun Susanna Laine tulee kohta esittää Camillaa.
Tästä nousisi ihan valtava kohu fanien keskuudessa. Camilla on niin ainutlaatuinen hahmo, jonka Nora Rinne on uskomattomalla roolisuorituksellaan luonut. Voin vaan kuvitella, että tilalle tulee jokin B-luokan Camilla, jossa ei ole yhtään vanhaa särmää jäljellä. Akin ja Camillan kohtaukset eivät enää olisi samanlaisia.
Enkä tässä hauku Susanna Lainetta. Hän on varmasti ihan hyvä näyttelijä ja ulkonäöllisesti sopiva rooliin, mutta Camilla on kuitenkin suhteellisen eleetön ja hillitty. Nora on luonut Camillalle ihan oman tavan puhuakin.
Toisinsanoen Camillan saappaan on niin isot, että niitä ei tosta noin vaan kukaan täyttäisi.
Olen täysin samaa mieltä. Jos Nora itse haluaa sarjasta pois, ikävä kyllä kuolema on ainoa fiksu keino poistaa Camillan hahmo.
Se mua tässä mietityttää että miten Aaron muisti sit palautuu ja missä. Ja miettikää Aaron reaktio sit ku muisti palautunu et se autto Evan pois mökiltä ja, kaikki muut tälläset. Hyvisaaro on hyvä, mutta alkaa olla pahista jo ikävä.
Onko tämä antiklimaattinen plot twist? Lauri ei tiedä, että myös joku muu vainoaa Sabrinaa. Vainoaja 2 yrittää tappaa Sabrinan ja lavastaa Laurin syylliseksi Sabrinan kuolemaan.
Salkkarit22 kirjoitti:
Se mua tässä mietityttää että miten Aaron muisti sit palautuu ja missä. Ja miettikää Aaron reaktio sit ku muisti palautunu et se autto Evan pois mökiltä ja, kaikki muut tälläset. Hyvisaaro on hyvä, mutta alkaa olla pahista jo ikävä.
Onko varma että reaktio oli aito ? Ettei Aaro pelannut omaan pussiinsa. Entisenä poliisina tietää kyllä hyvin miten välttyä tuomiolta. Surutta kyllä lähetti äitinsä linnaan.
Aaron muisti vois palautua sillee et on Jutan kanssa Amandan huoneessa ja sit on vaa yhtäkkiä sillee "Mitä helvettiä, kuka sä olet ja missä Eva on?"
Luulen kyllä Konstan lopettaneen kuvauksissa. Yleensä Tuuli on kuvannut paljonkin Konstan kanssa, mutta tammikuussa ei ole ollenkaan somen perusteella. Eikä näy muitakaan merkkejä Konstan mukana olosta. Ellei Konsta ole sitten päättänyt tietoisesti pitää matalaa profiilia julkisuudessa/somessa, ja pyytänyt ettei häntä kuvattaisi studiolla.
Tuulilla ja Samilla ollu tänää kahestaan ulkokuvaukset. Miki ja Susu tulee eroamaan jossain vaiheessa se on varma, tuleekohan Susulle ja Akille sittenkin jotain.
Ja miksi täällä aina käy sama, eli poistelu alkaa. Välillä saa puhua, mutta yhtäkkiä taas alkoi viestien katoaminen.
Vierailija kirjoitti:
Ja miksi täällä aina käy sama, eli poistelu alkaa. Välillä saa puhua, mutta yhtäkkiä taas alkoi viestien katoaminen.
Karma osaa olla aika b*tch.
Jos Miki ja Susu eroaisivat lopulta, niin ehkä Konstalla ei edes ole ollut kuvauksia Tuulin kanssa. Voisin kuvitella esim. Mikin ja Cindyn yhteen. Eihän Kallenkaan näyttelijä ole päivittänyt mitään, mutta on kuvauksissa.
Monica, Lauri ja Benjamin vissii poistuu varmuudella, mutta miten käy Sabrinan ja Mikin?
Ilona on kieltämättä aina ennen aktiivisesti päivitellyt kuvauksista ja puhunut töistä. Nykyään lähinnä kaupallisia yhteistöitä tai muuta normaalia arkea. Olisiko sitten omasta tahdosta lähtenyt vai kirjoitettiinko pois?
Linda ja Viola antaa Aarolle anteeksi, samoin Jutta. Katsojille uskotellaan, että nyt alkaa hyvis Aaron aika, puhtaalta pöydältä. Wrong. Pahan Aaron aika palata on tullut... Lasse, Lasse, Lasse 😅
Vierailija kirjoitti:
Linda ja Viola antaa Aarolle anteeksi, samoin Jutta. Katsojille uskotellaan, että nyt alkaa hyvis Aaron aika, puhtaalta pöydältä. Wrong. Pahan Aaron aika palata on tullut... Lasse, Lasse, Lasse 😅
Pahis-Aaro ei ole mitään ilman Lauraa ja/tai Paulaa.
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä antiklimaattinen plot twist? Lauri ei tiedä, että myös joku muu vainoaa Sabrinaa. Vainoaja 2 yrittää tappaa Sabrinan ja lavastaa Laurin syylliseksi Sabrinan kuolemaan.
Tuskin, koska Laurilla on se taulukin seinällä. Ja todistettavasti on ollut yhtiöllä kuristamassa Ainoa. Eiköhän tätä vain jotenkin pitkitetä seuraavat pari kuukautta ennen kuin homma lähtee lopullisesti käsistä.
Vierailija kirjoitti:
Mites täällä aina käy näin...
vaikka hahmo olisi ollut miten kamala tahansa tai tehnyt julmiakin tekoja, sopivassa kohdassa se unohtuu ja hahmoa aletaan puolustamaan. Alissa Aki Aaro ja nyt Sabrina.
Pahiksia ei saa puolustella tai heitä kohtaan ei saa tuntea mitään myönteistä tunnetta? Mielestäni siinä ei olisi järkeä, jos esim. Pahis-Aaro kokisi olevansa huono, turha paha jne.
Epäsuosittu mielipide: tuomitsen pahat teot, en ihmisiä, jotka syyllistyvät pahoihin tekoihin.
Salkkareissa myös ihan pääkäsikirjoittajan sanomana päästään normaalia elämää nopeammin eteenpäin. Itse olisin ehkä kirjoittanut pari viikkoa lisää välirikkoa ja sillä välin Aaro vaikkapa palannut yhtään Jutan kanssa.
Torstain jaksossa Miki vetää susukalleudet esiin. Mutta miten 60luvun Ford Anglia liittyy siihen?
Mitenköhän Lauri lopulta jää kiinni? Yhdessä jaksonimessä viitataan siihen, et Kalle näkisi sen huoneen.
Jospa tekoveri liittyy Laurin menneisyyteen eikä nykyhetkeen?