Miks salkkareissa osa II
Kommentit (45476)
Olen kanssa miettinyt tuota, kun firman nimi on virallisesti Mustavaara. Joskus puhutaan Mustavaara-yhtiöistä ja joskus monikossa Mustavaara-yhtiöistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tässä käsikirjoittajilta unohtunut että Elinan ainoa lapsi ja lapsenlapsi kuolivat vasta hyvin vähän aikaa sitten traagisesti? Luulisi tuollaisen menetyksen kokeneen äidin olevan kuin elävä ruumis, mutta Elinan isoimmat ahdistuksen aiheet liittyvät miehiin. Ja joo, on vain sarja mutta olisiko suruaika voinut olla kuitenkin edes ihan vähän pidempi.
Suru on monimuotoinen. Vaikka näytetään, että Elina sanoo olevansa onnellinen ja hymyilee, kohta on taas surussa syvällä.
Ei ihmisen mieli ole tässä asiassa ainakaan mikään:nyt tämä, sitten tuo ja etiäpäin.
Mieli tuottaa päähän mitä milloinkin, siihen malliin kuin polla kestää.
Juuri näin ja jokainen suree tavallaan. Ihminen voi sisältä palaa tuskasta vaikka ei sitä ulospäin näytä.
Välillä miettii onko nämä mollaajat itse koskaan kokeneet suurta surua.
Vaikka Kallesta ja Elinasta suru näkyy kun sen ymmärtää, täällä mollataan kun eivät edes sure.
Ei vielä ensi viikollakaan selviä Sabrinan vainoaja. Se on kyl Noel
Salkkareissa aika kuluu eri tavalla. Kuinkahan pitkä aika perheen kuolemasta on jo? Ainakin jokunen aika sitten Elina puhui, että perheen olisi pitänyt tänään palata suomeen ja hautajaisetkin on vietetty. Helposti mennyt 3-4 viikkoa tapahtuneesta. Aika vähän ollaan näytetty surua. Itse olen ajatellut, että niin Elina kuin Kalle ja muut surevat yksinään omassa rauhassa. Harmi, ettei Kallen tekemää valokuva-albumia Sannista ja Iljasta näytetty. Olisivat ihan hyvin voineet vilauttaa Sannin ja Iljan kuvaa vielä kerran ruudussa asti.
Ottaako tuotanto fanien ideoita vastaan tulevista hahmoista, tapahtumista ym.? Keneen voi ottaa yhteyttä esimerkiksi sähköpostitse?
Vierailija kirjoitti:
Minua kiinnostaa tietää, miksi alkuperäinen henkilö jakoi noin kahden kuukauden paljastukset Laudalle? En syytä häntä. Oma syy, jos/kun lukee paljastukset. Kiinnostaa vaan.
Millä tavalla se on kenenkää oma syy, jos selaa keskustelua, joka on ennen ollut vapaa noin suurista spoilereista ja sitten silmille osuu monen kuukauden käänteet? Käsittämätöntä, että täällä puolustellaan tuota toimintaa ja syyllistetään paljastuksille tahtomattaan altistuneita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua kiinnostaa tietää, miksi alkuperäinen henkilö jakoi noin kahden kuukauden paljastukset Laudalle? En syytä häntä. Oma syy, jos/kun lukee paljastukset. Kiinnostaa vaan.
Millä tavalla se on kenenkää oma syy, jos selaa keskustelua, joka on ennen ollut vapaa noin suurista spoilereista ja sitten silmille osuu monen kuukauden käänteet? Käsittämätöntä, että täällä puolustellaan tuota toimintaa ja syyllistetään paljastuksille tahtomattaan altistuneita.
Lainattu Laudalta:
"Tulevien kuukausien juoni. Älä lue jos kiinnostaa seurata sarjaa normaalisti:"
Tässä vaiheessa pitäisi hälytyskellojen alkaa soida. Jos jatkaa lukemista, on itse vastuussa.
Toinen vaihtoehto on: jos ärsyttää että täällä paljastetaan, kannattaa pysyä poissa. Jos näkee spoiler merkityt viestit, kannattaa hypätä niiden yli.
Itse luin paljastukset. En voi syyttää alkuperäistä henkilöä, koska jatkoin varoituksesta huolimatta.
Laudalla tottakai juonipaljastukset on ihan kunnon spoilermerkinnöillä, ettei niitä edes näe. Täällä vauva-palstan ketjussa toki ihmiset alkoivat kirjoittaa ilman merkintöjä. Näin oikeastaan käy joka kerta C Morenkin kanssa. Kaksi ensimmäistä katselijaa laittaa merkinnät ja loput alkaa vastaamaan ilman merkintöjä.
On se jännä juttu, että Laudalla on kunnon spoiler merkinnät, mutta tänne jaettuna merkinnät häviävät yllättäen.
Vierailija kirjoitti:
Ottaako tuotanto fanien ideoita vastaan tulevista hahmoista, tapahtumista ym.? Keneen voi ottaa yhteyttä esimerkiksi sähköpostitse?
Ainahan voi onneaan koittaa. Olen lähetelly Fremantle Medialle sähköposteja eri osoitteisiin teemalla Avustajaksi Salkkareihin...ilman tulosta. Olisin voinu tulla tai olla asiakkaana Ismon kaupassa ilman puheroolia,tai tulla olla tai lähteä Moosesta,kun siellä olevia kuvataan.. Vaan ei kun ei.
Vierailija kirjoitti:
Salkkareissa aika kuluu eri tavalla. Kuinkahan pitkä aika perheen kuolemasta on jo? Ainakin jokunen aika sitten Elina puhui, että perheen olisi pitänyt tänään palata suomeen ja hautajaisetkin on vietetty. Helposti mennyt 3-4 viikkoa tapahtuneesta. Aika vähän ollaan näytetty surua. Itse olen ajatellut, että niin Elina kuin Kalle ja muut surevat yksinään omassa rauhassa. Harmi, ettei Kallen tekemää valokuva-albumia Sannista ja Iljasta näytetty. Olisivat ihan hyvin voineet vilauttaa Sannin ja Iljan kuvaa vielä kerran ruudussa asti.
Kuuluupa kuluu. Sen huomaa hahmojen välisistä ikäeroista. Esimerkiksi vaikkapa Onni-Tale ja Elina. Poika ja äiti. Alle kolmikymppinen nainen esittää Elinaa,eikä Helena Ahti-Hallbergin Emil-poika ihan yläasteikäinen kait enää ole. Varmaan tollanen viisikymppinen pitäis Elinan näyttelijän olla. Kuinkas nuorena Tuomo ja Elina Onnin sai?
On mennyt mielenkiinto koko sarjaa kohtaan spoilereiden takia. En ole katsonut sitten ensimmäisen viikon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuuluupa kuluu. Sen huomaa hahmojen välisistä ikäeroista. Esimerkiksi vaikkapa Onni-Tale ja Elina. Poika ja äiti. Alle kolmikymppinen nainen esittää Elinaa,eikä Helena Ahti-Hallbergin Emil-poika ihan yläasteikäinen kait enää ole. Varmaan tollanen viisikymppinen pitäis Elinan näyttelijän olla. Kuinkas nuorena Tuomo ja Elina Onnin sai?
Alkuperäisen Elina näyttelijäkin on vasta 43v, mutta toki uskottavampi kuin nuori Elina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lainattu Laudalta:
"Tulevien kuukausien juoni. Älä lue jos kiinnostaa seurata sarjaa normaalisti:"
Tässä vaiheessa pitäisi hälytyskellojen alkaa soida. Jos jatkaa lukemista, on itse vastuussa.
Toinen vaihtoehto on: jos ärsyttää että täällä paljastetaan, kannattaa pysyä poissa. Jos näkee spoiler merkityt viestit, kannattaa hypätä niiden yli.
Itse luin paljastukset. En voi syyttää alkuperäistä henkilöä, koska jatkoin varoituksesta huolimatta.
Laudalla tietysti eri asia, kun niitä on mahdollista jakaa ilman, että se häiritsee normaaliin tahtiin seuraavia.
Tällä palstalla se on kuitenkin mahdotonta, ja on kohtuutonta vaatia näitä ketjuja vuosia lukeneita luopumaan keskustelusta vain sen takia, että muutama kiusantekijä haluaa pilata muilta sarjan katsomisen.
Juonipaljastukset ei niinkään kiinnosta, mutta mahtaako sisäpiiri tietää päivitetäänkö tunnaria? Ja jos päivitetään keitä siihen lisätään? Pääseekö Mira mukaan vai tuleeko max. Jere, Laila ja Matias vaan...
Entäs Jutan sukupuolileikkaus? Tietääkö Lasse?
Mitä Iidalle tapahtui Joonatin kanssa reissussa? Sitäkään ei ole vielä kerrottu.
Onhan täällä ketjussa jo kaksi vuotta jaettu spoilereita, toki merkinnöin ja jokaisena päätösjaksoja joku lirvauttanut etukäteen mitä tapahtuu. Ei pitäisi olla mitenkään uutta jos tänne spoilataan. Ja sitä paitsi, ei täällä ole ollut kaikkia syksyn paljastuksia. Vain hyvin pieni osa on julkaistu täällä missään muodossa.
Vierailija kirjoitti:
Entäs Jutan sukupuolileikkaus? Tietääkö Lasse?
Jossain vaiheessa tuo selvinnee sekin..
Kiinteistösijoitusyhtiö ja holding yhtiö. On pörssissä eli liikevaihto 10 tuhansia euroja.