Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen nyt sitten isompi sivusuunnassa kuin edestä katsottaessa

Vierailija
10.12.2018 |

Mitähän helvettiä tässä nyt tekisi asian korjaamiseksi.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käännyt aina niin päin, että sua katsotaan edestä.

Vierailija
2/11 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko raskaana? Jos olet, ongelma korjaantuu itsestään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetäänkö kalaaan. Pulkille ja kosssu mukaaan.

Vierailija
4/11 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko yhtä leveä kuin pitkä?

Vierailija
5/11 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot tissit on hyvä asia!

Vierailija
6/11 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ravintoympyrä on koko päivän ruuat, eikä yksi ateria. Minulla paino putosi, kun tämä selvisi.

Vierailija
7/11 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama! Edestä päin näytän sopusuhtaiselta, sivusta tankilta. Ainoa keino lie keventää ruokavaliota... sit joulukauden jälkeen!

Vierailija
8/11 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu täällä. Tänään aloitin muuttamaan elämäntapojani tosissani. Tavoitteena kesään mennessä pudottaa 15kg.

Vierailija
9/11 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama juttu, edestäpäin näytän kropaltani ihan normaalipainoiselta mutta sivusta katsottuna olenkin oikeasti lihava. Oli oikeasti ihan hirveä järkytys huomata tämä (vielä puoliksi vahingossa) kun jotenkin olin mieltänyt itseni ihan sutjakkaaksi mimmiksi ja peilikuva oli oikeinkin fine.

Pahinta on, että tuo keskivartalo tuntuu vaan paisuvan eteenpäin vaikka oikeasti olen lisännyt liikuntaa ja ruokavaliotakin olen viilannut kasvisvoittoisemmaksi. Ja juu, en tosiaan ole raskaana eikä tämä kyllä raskausvatsalta näytäkään edes vaatteet päällä.

160/84

Vierailija
10/11 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu täällä. Tänään aloitin muuttamaan elämäntapojani tosissani. Tavoitteena kesään mennessä pudottaa 15kg.

Mä aloitin elämäntaparemontin jo viime kuussa ja tavoite kesään mennessä on -25kg ja vyötäröltä saman verran senttejä. Lähtöpaino 82 kiloa ja vyötärönympärys 94 senttiä. Hurjat luvut kun pituutta on vain 162 senttiä :-(

Vierailija
11/11 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, lenkille!

Mutta muistakaa laittaa hyvät kengät jalkaan. Noilla mitoilla jos kaatuu mäessä, pyörii varmasti alas saakka kuin keilapallo, ja saattaa muut ulkona olijat hengenvaaraan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kaksi