Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olin 15+ vuotta miehen kanssa, jolla oli ollut kauhea lapsuus

Vierailija
10.12.2018 |

Yritin tukea häntä ja rakastaa niin paljon kuin ikinä ja saatiinkin yhdessä asiat ok ja pari lasta. Mies ei kuitenkaan sitten arvostanutkaan sitä normaalia perhe-elämää ja sitä että kaikki oli hyvin vaan alkoi sooloilla: pettää ja juoda. Mun on ihan kauhean vaikea toipua siitä, että teki niin. sanoi että rakastaa mua aina, mutta sitten kuitenkin petti ja jätti toisen naisen takia.
Mitä voin tehdä, jotta saan rauhan tuosta kaikesta? Kirjoitanko miehelle jonkun kirjeen? Uusi nainen haukkui minut, vaikka en ole mitään väärää tehnyt ja rakastin miestäni yli kaiken. Exäni lienee haukkunut minut hänelle. Olen aivan rikki!!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita jaksaa, anna ajan kulua. Itsekin rakastin ja tsemppasin kurjan lapsuuden kokenutta ex-miestäni ja samoin kävi minulle. Nyt on kuitenkin parempi olla, kun ei enää tarvitse olla toisen ainaisena tukena. Kyllä se huono lapsuus usein jättää pysyvät jäljet, sen huomaa sitten, kun on uudessa parisuhteessa ja huomaa, kuinka kevyttä elämä voikaan olla toisen ihmisen kanssa. Usko tulevaisuuteen ap!

Vierailija
2/7 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos. Toivottavasti joskus vielä löytyy joku. Ikä alkaa vaan olla esteenä. ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoinen lapsuus aiheuttaa erikoisia tarpeita, joita harmoninen perhe-elämä tuskin riittää täyttämään. Sisäinen nälkä ja tarvitsevuus yltyy, kunnes räjähtää silmille. Ihminen on voinut kerätä kaikenlaista kaunaa, josta et ole huomannut mitään.

Älä ota henkilökohtaisesti. Miten paljon on kulunut aikaa? Muista, että aika on ainoa asia joka auttaa. Nujuuta miestäsi mielin määrin mielessäsi, kirjoita vaikka mitä mutta älä lähetä. Älä unohda, että hän on nyt ennen muuta lasten isä. Pidä heidän takiaan kohteliaat ja etäiset välit.

Vierailija
4/7 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos. Toivottavasti joskus vielä löytyy joku. Ikä alkaa vaan olla esteenä. ap.

Yksinkin on parempi kuin huonossa suhteessa roikkuminen. 

Vierailija
5/7 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erikoinen lapsuus aiheuttaa erikoisia tarpeita, joita harmoninen perhe-elämä tuskin riittää täyttämään. Sisäinen nälkä ja tarvitsevuus yltyy, kunnes räjähtää silmille. Ihminen on voinut kerätä kaikenlaista kaunaa, josta et ole huomannut mitään.

Älä ota henkilökohtaisesti. Miten paljon on kulunut aikaa? Muista, että aika on ainoa asia joka auttaa. Nujuuta miestäsi mielin määrin mielessäsi, kirjoita vaikka mitä mutta älä lähetä. Älä unohda, että hän on nyt ennen muuta lasten isä. Pidä heidän takiaan kohteliaat ja etäiset välit.

Kiitos. Hienoja ajatuksia ja oikeita. Ongelma vaan se, että ei ole edes lasten isä enää eli hylkäsi heidätkin samalla kun jätti minut. Jätti siis kirjaimellisesti koko perheensä.  Mutta nyt tuo on uudesa suhteessa vanhempaan naiseen, joka ehkä sitten täyttää jotain tarpeitaan? Ihan hirveän vaikea vaan sulattaa kaikkea tapahtunutta ja tulla itse ehjäksi kun kaikkensa antoi ja ex sanoi silloin vielä pari päivää ennen lähtöään, että rakastaa minua yli kaiken:( ap.

Vierailija
6/7 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh.. Tuli kyllä tosi paha olo sun puolesta. Tsemppiä❤️

Vierailija
7/7 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huh.. Tuli kyllä tosi paha olo sun puolesta. Tsemppiä❤️

Et ikinä usko kuinka ihanalta tuntuu viestisi:) kiitos ja  Kaikkeea hyvää. Olet hyvä ihminen. ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kolme