Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ahdistus työssä

Vierailija
10.12.2018 |

Olen töissä sairaalassa. Työ on mielenkiintoista ja pidän itse työstä ja potilaista sekä työajasta (päivätyö, vkl vapaat).
Olen työskennellyt nyt kohta 1,5 vuotta ko. paikassa. Aluksi kaikki meni hyvin vaikka minulla on tosi huono itsetunto ja sen vuoksi koen olevani huono oppimaan uutta ja tunnen oloni tyhmäksi uusissa tilanteissa. Nyt työni on muuttunut enemmän vastuulliseksi ja tuntuu että hukun työni alle. Tuntuu että muut pärjäävät samassa tilanteessa paljon paremmin ja itse vaan räpiköin. Tuntuu etten muista kaikkea mitä pitäisi. Kysyn mutta sitten tunnen itseni vielä tyhmemmäksi kun toiset pyörittelee silmiään :(

Mä herään öisin ja olen todella stressaantunut. Kehenkään ei voi luottaa töissä, pomo puhuu muiden työtekijöiden asioita kahvihuoneessa joten hänelle en aio avautua.

Tuntuu että minulta myös vaaditaa enemmän koska olen uusin ja näin ollen pitää osoittaa olevansa tarpeeksi hyvä. Mä en esim. Käy tupakalla toisin kuin työkaverit mutta silti mun oletetaan tekevän heidän työnsä tupakkataukojen ajan..
Mä olen niin ujo enkä uskalla sanoa vastaan. En tiedä mitä voisin tehdä..

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvinhän sä olet pärjännyt jos olet jo 1,5 vuotta ollut samassa duunissa ilman potkuja.

Taputa itseäsi olalle ja relaa hiukan. Ei ihmisen tarvitse hallita laajoja kokonaisuuksia ja täydellisesti osata alaansa, kunhan hallitsee työtehtävänsä mistä vastuussa. Sitäpaitsi jokainen jännittää ja stressaa välillä asioista , kuka mistäkin.

Vierailija
2/2 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähe menee siit työpaikasta. Kyllä töitä riittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla