Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko tavannut ikinä täysin samanlaista ihmistä kuin itse olet?

Vierailija
10.12.2018 |

Klikkasiko teillä heti ja tuliko teistä ystäviä? Itse en ole, mutta olen kuullut jonkun tuntevan samanlaisen tyypin kuin minä. Todella hämmentävää, kuulemma eleemme ja käytöksemme on ihan samanlaista.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole koskaan tavannut oikein samanlaista. Parhaiden ystävienkin kanssa ollaan tosi erilaisia, vaikka niitä yhdistäviä tekijöitä tietysti löytyy tosi paljon. Veljenikin kanssa ollaan tavallaan tosi samanlaisia, mutta sitten meissä on myös muutama todella merkittävä ero.

Vierailija
2/6 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole, olen katsos uniikki keijuprinsessa toisesta ulottuvudesta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kentie suureksi onnekseni ja ilokseni en ole. En tiedä, miten olisin osannut käyttäytyä hänen läsnäollessaan luontevasti ja hyvin. - Vaikka en kai minä ihan niin luotaantyöntävä ole, mutta silti ajatus käyttäytyä hänen läsnäollessa tuntuisi haastavalta. Pelkästään oman äänen kuuleminen ensimmäistä kertaa tuntui tylsältä, enkä vieläkään ole siihen oikein tottunut. Ja itsestä otettuihin ja julkaistuihin kuviin en varmaan koskaan opi suhtautumaan täysin neutraalisti. 

Vierailija
4/6 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, mieheni.

Vierailija
5/6 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole, mutta yksi miespuolinen tuttavani on hämmentävän samankaltainen eleiltään, puhetavaltaan ja ilmeiltään. Voisi olla veljeni. Kasvoissa on myös jotain samaa, esim hymyillessä meillä on peilikuvahymyt, eli toinen silmä menee enemmän kiinni ja toinen suupieli nousee enemmän. Olen myös "lukenut" asioita hänestä, jotka hän on sitten myöhemmin kertonut minulle. No minä tiesin jo.

Vierailija
6/6 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tavannut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi neljä