Mistä asioista tunnistaa pahan ihmisen?
Listatkaa
Kommentit (26)
Byrokratia ja arki kiinnostaa enemmän kuin inhimillisyys. Kylmä vivahde vaikka esittää ystävää. Mikroilmeet. Mairea imelä, tai töksäyttää liikaa koko ajan. Joku aitous puuttuu ystävällisyydestä.
Pahalla ihmisellä kasvaa sarvet päässä ja sillä on hiilihanko kädessä.
ilkeä ihan tarkoituksellisesti ja nauttii siitä, ihan tunnoton ja tunteeton
Vierailija kirjoitti:
Äänestää laitaoikeistoa.
Meinasin juuri tulla kirjoittamaan myös, että äänestää persuja tai kokoomusta. 😅
Yrittää rikkoa toisilta ihmisiltä parisuhteen, koska totta kai hän ITSE on maailman parhain upein hienoin, mutta eihän se sen kumppani ole mistään kotoisin, miksei se ota minua koska MIIIINÄÄÄÄÄÄ minä minä. Siis narsisti, sellainen on muiden suhteisiin tunkeileva ihminen, jos tietää varatuksi.
Myy avustusruoka rahasta ? Vohkii muille kuuluvia rahoja ? !! Väkivaltainen. Pahaa puhuva.
Varastaa toisilta pyöriä ja koiria . Takkeja . Kasseja . Väärentää ja kopioi muilta.
Itse olen kiltti, kohtelias ja käyttäydyn hyvin ja pukeudun asiallisesti. Tarvittaessa pystyn kuitenkin kytkemään tunteet täysin pois päältä. Tiedän pystyväni ikäviin asioihin, mikäli haluan.
Jokaista tekoa edellyttää aina päätös; valinta.
Valehtelu ja agressivinen käytös sekä uhriutuminen Em Riikka ja Petteri
Ainakin Perussuomalaisten, Kristillisdemonien, Kokoomuksen jäsenkirjan omistajat ovat pahoja jopa ilkeitä tyyppejä. Ja muut fassarit.
Egomaanisuus ja sairaalloinen kilpailuvietti: työpaikalla juonittelee ja panettelee ja arvostelee niitä, jotka kokee kilpailijoikseen, mutta tietysti myös mielistelee niitä, joista uskoo saavansa hyötyä itselleen. Olen joskus ollut tuollaisen kanssa samassa huoneessa töissä muutaman vuoden ajan. Olin tietysti yksi hänen kohteistaan. Kauhea kokemus.
Äänestää laitaoikeistoa.