Vaimolle joululahjaksi Victoria's Secrets alusasuja?
Onko hyvä idea hankkia vaimolle joululahjaksi netistä Victoria's Secrets alusasuja? Satuin näkemään mainoksen ja tällainen ajatus tuli mieleeni.
-mies
Kommentit (37)
Riippuu tiedätkö hänen tykkäävän sellaisista ja tiedätkö hänen kokonsa, muuten saattaa tulla vain paha mieli.
osta ennemmin vaimolle jotain, älä itsellesi. hän arvostaisi sitä enemmän.
Monelle varmaan mieleinen. Ongelma on lähinnä se, että jos ei ole käyttänyt ennen juuri sitä merkkiä, ainakin liivit pitäisi sovittaa. Siksi lahjakortti, niin tylsä kuin onkin, on parempi kuin väärän kokoiset/malliset liivit.
En kyllä itse pitäisi. Haluan sovittaa itse alusvaatteeni. Oikean kokoisia liivejä on hankala löytää..
Hienoa että vaimo käy mielessä, mutta alusasujen osto kokeilematta on erittäin vaikeaa itsellekin saati ostaessa jollekin toiselle, ja vaihtokin on netin kautta hankalaa. Lisäksi mietihän hieman ostatko vaimolle seksyjä alusvaatteita häntä vai itseäsi varten, ja mieti sitten ilahtuuko vaimosi edes ajatuksen tasolla asiasta.
Anna vaimosi hankkia alusasunsa itse. Jo ihan siitä syystä, että saa sopivat ja mieluiset. Jos välttämättä tätä haluat niin anna lahjakortti. Henkilökohtaisesti pidän sloggeja ja urheiluliivejä , joten toivottavasti et ole mieheni.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu tiedätkö hänen tykkäävän sellaisista ja tiedätkö hänen kokonsa, muuten saattaa tulla vain paha mieli.
Varsinkin alusvaatteissa koon teoreettinen tietäminen ei riitä, esim. saman naisen rintaliiveissä voi kokonumeroissa olla hurjiakin heittoja valmistajasta ja mallistakin riippuen.
Lahjakortti parempi. Rintaliivit on kurja ostaa sovittamatta. Voi olla paljonkin eroa merkeillä. Voi käydä rakkaasi itse valitsemassa sopivat alusvaatteet 😊
Victoria's secret-alusvaatteiden laatu on huono. Älä osta sieltä. Osta vaikka Change tai Hanro- merkeiltä. Change- myymälöitä löytyy myös Suomesta, niin vaimosi voi vaihtaa tuotteen jos se alkuperäinen ei olekaan mieleinen. Rintaliivit on tosiaan hankala ostaa toiselle, niin miten olisi esim joku sikkinen aamutakki / kimono?
Jenkki koot ei päde eu-kokojen kanssa. Ei vaikka vastaavan tilaisi. Mulla ainakin victorias secret on ihan eri kokoluokassa lun kotimaiset. Niitä pitää ekalla ostokerralla päästä sovittamaan
Vain miehille saa ostaa alusvaatteita (sloggi, black horse)
Itse tykkäisin lahjakortista alusvaateliikkeeseen.
Vierailija kirjoitti:
Victoria's secret-alusvaatteiden laatu on huono. Älä osta sieltä. Osta vaikka Change tai Hanro- merkeiltä. Change- myymälöitä löytyy myös Suomesta, niin vaimosi voi vaihtaa tuotteen jos se alkuperäinen ei olekaan mieleinen. Rintaliivit on tosiaan hankala ostaa toiselle, niin miten olisi esim joku sikkinen aamutakki / kimono?
No itselläni on paljon kauemmin kestänyt vs:n rintsikat hyvänä kuin Changen. Alushousut vs:lla on huonompilaatuisia, mutta on ne changeltakin ostetut kyllä nukkaantuneet. Mulla on yhdet todella hyvänä pysyneet Changen rintsikat, niitä kun en ole käyttänyt kun ovat todella epämukavat vaikka myyjä vakuutti että se oli minun kokoni.
Mun mielestäni VS on mauton brändi ja tuotteiden laatu huonoa. Anna mieluummin hänelle lahjakortti laadukkaaseen alusasuliikkeeseen. Tai jos haluat ostaa itse, valitse joku laatumerkki. La Perla tai Aubade jos kukkaro antaa myöten, ja tarkista että tuotteet voi vaihtaa jos ne eivät sovi.
Jos osaat ostaa oikeaa kokoa. Ei ole halpaa lystiä. Minä tykkäisin jos mies ostaisi alusvaatteita.
Mies ostaa minulle usein alusasuja ja muita seksikkäitä hepeneitä. Tykkään kovasti :D
Ymmärrän toki että ne ei sovi kaikille, esim jos ei ole kaunis ja laiha :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No itselläni on paljon kauemmin kestänyt vs:n rintsikat hyvänä kuin Changen. Alushousut vs:lla on huonompilaatuisia, mutta on ne changeltakin ostetut kyllä nukkaantuneet. Mulla on yhdet todella hyvänä pysyneet Changen rintsikat, niitä kun en ole käyttänyt kun ovat todella epämukavat vaikka myyjä vakuutti että se oli minun kokoni.
Mulla on varmaan oudon malliset rinnat koskapa en ikinä ole saanut hyvin istuvia liivejä Changesta. Vaikka joka kerran on ollut myyjä apuna.
Vierailija kirjoitti:
Mies ostaa minulle usein alusasuja ja muita seksikkäitä hepeneitä. Tykkään kovasti :D
Ymmärrän toki että ne ei sovi kaikille, esim jos ei ole kaunis ja laiha :)
No anorektisille luuskille onkim paljon helpompi ostaa mitä tahansa kuin naisellisemmat muodot omaaville-roikkuuhan ne rievut oikein nätisti hengarissakin. .; )
Vierailija kirjoitti:
Jenkki koot ei päde eu-kokojen kanssa. Ei vaikka vastaavan tilaisi. Mulla ainakin victorias secret on ihan eri kokoluokassa lun kotimaiset. Niitä pitää ekalla ostokerralla päästä sovittamaan
VS:n kuppikoko on aivan erilainen kuin eurooppalaiset eli paljon väljempi. Minulla on 80DD Suomessa, 36DD/36E Briteissä ja "vain" 36D Jenkeissä.
Jos tykkää merkin alusasuista niin ei huonompi lahja. Valikoimaa kyllä riittää.