Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaimolle joululahjaksi Victoria's Secrets alusasuja?

Vierailija
10.12.2018 |

Onko hyvä idea hankkia vaimolle joululahjaksi netistä Victoria's Secrets alusasuja? Satuin näkemään mainoksen ja tällainen ajatus tuli mieleeni.
-mies

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäisin ja olen saanutkin kivoja alusvaatteita. Jos koko epäilyttää voit ostaa tuossa mainitun esim. kimonon /yöpaidan/hyvää suihkusaippuaa/vartalovoidetta tms ja siihen kylkeen lahjakortin.

Kelpaisi kyllä

Vierailija
22/37 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kireä satiinikorsetti olisi paljon mielenkiintoisempi kuin V-S riepaleet. En kyllä luota ihan kehenkä hyvänsä että sellaisen edes osaisi ostaa, että sopii....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää tykkäisin.

Vierailija
24/37 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

sopii.... .. .. kirjoitti:

Kireä satiinikorsetti olisi paljon mielenkiintoisempi kuin V-S riepaleet. En kyllä luota ihan kehenkä hyvänsä että sellaisen edes osaisi ostaa, että sopii....

Ihana. Määkin tykkäisin, joulun punainen. Saisi olla. Tonttulakin haluaisin siihen vielä. Ja lisukkeita.

Vierailija
25/37 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

VS on nykyään todella Out, suosittelen tutustumaan Rihannan omaan brändiin, joka on ehdottomasti kuumin alusvaatebrändi pitkään aikaan. Lisäksi kyseessä on merkki, jonka kaikissa mainoksissa/näytöksissä on kaikenkokoisia naisia, ilman että siitä tehdään mitään numeroa. Laatukin on hieman eri tasoa, VS on nykyään valitettavasti ihan HM tasoinen.

Vierailija
26/37 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä itse kirjoitti:

sopii.... .. .. kirjoitti:

Ihana. Määkin tykkäisin, joulun punainen. Saisi olla. Tonttulakin haluaisin siihen vielä. Ja lisukkeita.

Kyllä, kaikilla lisukkeilla, niin että olisi aivan täydessä tällingissä.

Vierailija
27/37 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on tosi laadukkaita ja mukavia päällä, ehkä hieman hintavia. Itse en käytä muita, ostan aina matkoilta uusia. Koot ainakin s-m koossa pitää paikkansa. Osta vaan.

Vierailija
28/37 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No laatu on henkkamaukkaa. Mutta koska noin hölmön kysymyksen kysyjä on itsekin hölmö, niin aivan piruuttani en anna vinkkejä mistään muusta.

Vierailija
29/37 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies osti mulle joskus kalliita alusvaatteita. En tykännyt niistä. Ei ostanut toista kertaa.

Vierailija
30/37 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain kerran joululahjaksi 50 euron lahjakortin alusvaateliikkeeseen. Menin siihen pieneen ja kalliiseen liikkeeseen enkä löytänyt mitään, mistä pitäisin. Lopulta ostin jotkut ihan ok ihan perus rintaliivit, joista en voinut ymmärtää, miksi ne maksoivat niin paljon. Onneksi en ole saanut toista kertaa lahjakorttia samaan liikkeeseen.

Vierailija
31/37 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta mieluummin vaimolle jotain. Eksä harrasti tuota ja vinkui päälle seksiä "Kun et sä edes käytä mun ostamia lahjoja, yhyy." Eipä huvittanut kun miehellä oli mielessä vain oma mielihyvä.

Vierailija
32/37 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän on joskus toivonut sellaisia, niin ok. Jos ei, niin se on vähän samantasoinen p@ska lahja kuin jos hän antaisi sinulle pnispumpun. Lahjan pitäisi ilahduttaa saajaa, eikä antajaa.

Vierailija
33/37 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osta mieluummin vaimolle jotain. Eksä harrasti tuota ja vinkui päälle seksiä "Kun et sä edes käytä mun ostamia lahjoja, yhyy." Eipä huvittanut kun miehellä oli mielessä vain oma mielihyvä.

Naiset on samanlaisia. Ne vinkuu miesta, ja niilla on mielessa vain oma mielihyva. Miesta jolla on hallussaan fetisseja. Laatikossa tutkintotodistus, lompuukissa lupakirja, kaapissa (ennen seinalla tai olohuoneessa) aseita. Ruusukkeita kauluksessa. Sita ja tata vaatteissa ja missa hyvansa. Tai vaikka oma keikkajuliste eteisessa vastassa jne. jne. jne.

Tulee kosteaksi.

Se on ihan totta.

Naiselliset fetissit ovat taas lopulta usein erilaisia.

Vierailija
34/37 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut tosi kestäviä VS:n alusvaatteita.

Siellä on ihanat valikoimat ja tosi ihana palvelu. USA:sta olen näitä shoppaillut.

Vierailija
35/37 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset on samanlaisia. Ne vinkuu miesta, ja niilla on mielessa vain oma mielihyva. Miesta jolla on hallussaan fetisseja. Laatikossa tutkintotodistus, lompuukissa lupakirja, kaapissa (ennen seinalla tai olohuoneessa) aseita. Ruusukkeita kauluksessa. Sita ja tata vaatteissa ja missa hyvansa. Tai vaikka oma keikkajuliste eteisessa vastassa jne. jne. jne.

Tulee kosteaksi.

Se on ihan totta.

Egyptilaisilla jumaluuksilla on 2 erilaista vallan symbolia, jotka molemmat mainitsen fetissiksi. Toinen on WaS- sauva. Maskuliininen. WaS voi olla seka jumalattaren etta jumalan hallussa. Toinen on Feminiininen kukkasauva. Mutta nyt huomaan, etta se on aina jumalattaren hallussa. Ei koskaan jumaluuden.

Saatatte siis olla oikeassa. Siis aivan ruohonjuuritasolla ymmarran nyt etta nainen voi ostaa miehelle kalsareita, mutta on viisainta antaa naisen valita omat asiansa.

Hyva etta asia tuli esille.

Kiitos jumalien(tarien)

Vierailija
36/37 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

upup

Vierailija
37/37 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulee kosteaksi.

Se on ihan totta.

Egyptilaisilla jumaluuksilla on 2 erilaista vallan symbolia, jotka molemmat mainitsen fetissiksi. Toinen on WaS- sauva. Maskuliininen. WaS voi olla seka jumalattaren etta jumalan hallussa. Toinen on Feminiininen kukkasauva. Mutta nyt huomaan, etta se on aina jumalattaren hallussa. Ei koskaan jumaluuden.

Saatatte siis olla oikeassa. Siis aivan ruohonjuuritasolla ymmarran nyt etta nainen voi ostaa miehelle kalsareita, mutta on viisainta antaa naisen valita omat asiansa.

Hyva etta asia tuli esille.

Kiitos jumalien(tarien)

Kiitos totuudesta