Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko yleistäkin vanheta naamasta ilman että sitä itse edes tajuaa?

Vierailija
10.12.2018 |

Ja pitää itseään nuoremman näköisenä kuin oikeasti onkaan.

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kai. Samoin kavereidensa ei huomaa vanhentuvan, mutta ulkopuolisten huomaa.

Vierailija
2/47 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä varmaan. Mä näen sisäisesti, silloin kun en katso itseäni peilistä, itseni saman näköisenä kuin olin kaksikymppisenä. Sellaisena sympaattisen ja energisen näköisenä tyyppinä. Sitten kun joskus vahingossa näkee peilikuvansa jostain ihan säikähtää: onpa ruma bulldog poskinen vanha äm_mä, oikein semmoinen v-mäisen marisijan näköinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Vierailija
4/47 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaisi olevan etenkin miesten keskuudessa. Ainakin jos deittipalstoja lukee.

Vierailija
5/47 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Joka toinen näyttää mielestään ikäistään nuoremmalta.

Vierailija
6/47 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kai. Kun hymyilee peilikuvalleen tai katsoo itseään parhaasta kulmasta, sitä ei itse huomaa, että jostain suunnasta tarkasteltuna ja elehtiessään näyttääkin vanhemmalta.

Mutta on sentään hyvä, kun muu kroppa on nuorekkaan näköinen vs naama. Normaalipainoisen ja lihaksiaan ylläpitävän sekä ihon auringolta suojaavan on helppoa pitää parempi keho kuin nuoren, joka ei tee em asioita!

Vierailija
7/47 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan sitä pikkuhiljaa tapahtuvaa ikääntymistä ei edes peilistä huomaa. Ihminen tottuu siihen ulkonäköönsä. Valokuva herättää parhaiten huomaamaan muutokset.

Vierailija
8/47 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ystävä on ihan mestari tässä. Se hämmästelee, miten kauheesti muut meidän ikäset on vanhentunut. Meidän vanhenemista se ei huomaa ollenkaan. Sinänsä hassua, ettei 53v kehtaa pitää edes silmälaseja, kun ne saattaa vanhentaa ulkonäköä. Ihanan hömelö ystävä mulla.

Vierailija
9/47 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kerran havahduin kun katsoin napakymppiä ja siellä oli ikäisiäni naisia kisaamassa. Mietin, että onpa nuo vanhan näköisiä, vaikka ollaan samanikäisiä. Sitten aloin miettimään, että hetkinen, ne kaikki kerrat kun olen katsomut itseäni peilistä ja miettinyt, että olenpa väsyneen ja rasittuneen näköinen tänään, ei johdukaan siitä, että olen väsynyt ja rasittunut, vaan siitä, että olen vanhentunut. Iski oikein paniikki, että ei tämä naama tästä paremmaksikaan enää muutu, vaan tulee vaan pahenemaan iän myötä.

Vierailija
10/47 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, näkyy olevan. Minä just viikonloppuna huomasin että en ole enää niin nuoren näköinen kuin olen kuvitellut olevani.

Vierailija
11/47 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauan kuin vain joinain päivinä teititellään ja toisina päivinä sinutellaan, on toivoa.

Mulla on niin.

Vierailija
12/47 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kerran havahduin kun katsoin napakymppiä ja siellä oli ikäisiäni naisia kisaamassa. Mietin, että onpa nuo vanhan näköisiä, vaikka ollaan samanikäisiä. Sitten aloin miettimään, että hetkinen, ne kaikki kerrat kun olen katsomut itseäni peilistä ja miettinyt, että olenpa väsyneen ja rasittuneen näköinen tänään, ei johdukaan siitä, että olen väsynyt ja rasittunut, vaan siitä, että olen vanhentunut. Iski oikein paniikki, että ei tämä naama tästä paremmaksikaan enää muutu, vaan tulee vaan pahenemaan iän myötä.

Olen vasta 30 ja mullekin on tullut ekat ”olenpas väsyneen näköinen tänään”-hetket ja tämä osui ja upposi. Täytyypäs tarkistaa tilanne uudelleen.

Vierailija
13/47 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä.

Miehistä 200% on tämän harhan vallassa.

Vaikka tukasta ei ole kuin muisto ja naama roikkuu kuin patalappu.

Vierailija
14/47 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei. Jos on ollut aivan v*ttumaisessa avioliitossa, eron jälkeen stressin jäljet katoavat. Itseäni nauratti, kun olin joutunut leikkaamaan otsatukan otsaryppyjen takia eikä mennyt kuin puoli vuotta erosta niin rypyt katosivat. Ei tarvittu botoxia tai mitään. 

Vierailija
15/47 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

30 - vuotias on uskomattoman nuori.

Vierailija
16/47 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

30 - vuotias on uskomattoman nuori.

Varmasti se tuntuu enemmän siltä mitä vanhemmaksi tulee. Ehkä 50-vuotiaan mielestä meissä ei ikä vielä kaksikymppiseen verrattuna erityisesti näy, mutta nyt itse tässä iässä näen iän ensimerkit rasittavan selvästi. Munkin mielestä esim 18- ja 22-vuotiaat on ihan samaa kauraa, mutta sanopa se niille niin suuttuvat (tai ainakin se 22-v).

Vierailija
17/47 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin. 

Aika harvassa ovat ne +35v ihmiset jotka eivät omasta mielestään näytä selvästi ikäistään nuoremmilta, poikkeuksellisen hyvin säilyneiltä tms. Todellisuudessa suurin osa ihmisistä näyttää suurin piirtein ikäisiltään. Eivätkä ne harvat luonnostaan hyvin säilyneet välttämättä tiedosta olevansa mitenkään erityisiä.  

Hoikkuus ei tee nuoremman näköiseksi- kyllä hoikkakin vartalo alkaa valahtaa vanhemmiten, rasvakerros vähenee, tulee ryppyjä ja pigmenttimuutoksia, ihosta häviää nuoruuden hehku jne.  

Kauneudenhoito ei tee nuoremman näköiseksi- parhaimmillaan ihminen näyttää itsestään hyvin huolehtivalta ja omalla tavallaan kauniilta, huonoimmillaan operoidulta ja epätoivoiselta.

Parhaat kuvittelevat vielä pukeutuvansakin "nuorekkaasti" koskapa pukeutuvat samantyyppisiin vaatteisiin kuin nuorempana, tajuamatta että heidän tyylinsä on nykyään tätien tyyli ja tämän päivän teinit pukeutuvat aivan toisin.

Ihmislajin edustajat on rakennettu niin että ulkonäöstä voi aika hyvin päätellä iän. Mitäs jos hyväksyttäisiin tämä eikä ihannoitaisi nuoruutta yli kaiken järjen?

Vierailija
18/47 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ulkonäöstä ette arvaisi ikinä ikääni.

Vierailija
19/47 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttaisi olevan etenkin miesten keskuudessa. Ainakin jos deittipalstoja lukee.

Vaikuttaisi olevan etenkin naisten keskuudessa. Ainakin jos Palstoja, instaa, ym. KATSOO.

On ankkahuulta ja pötöksiä ym. ajan hengen mukasia jätöksiä pitkin naamaa, tissejä ja per settä.

Mikään ei oo ns. omaa.

Vierailija
20/47 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin kauan kuin vain joinain päivinä teititellään ja toisina päivinä sinutellaan, on toivoa.

Mulla on niin.

Teitittely riippuu kyllä asiakaspalvelijan käytöstavoista eikä sun naamarista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä seitsemän