1,5-vuotias hereillä ja lapsenvahti nukkuu?
Meillä oli 22-vuotias sukulainen lapsenvahtina pari tuntia ja kun tulin kotiin, niin oli ihan unenpöpperössä. Sanoi, että lapsi ollut tosi rauhallinen ja luki kirjaa lattialla paikallaan, vaikka hän nukkuikin.
Nyt mua nyppii... Pitäiskö soittaa perään ja huomauttaa asiasta ihan jatkon kannalta. Vai olenko nipo? Kyseessä lähisukulainen, joka tykkää lapsesta ja saa hiukan rahaa vahtimisesta. Siis muuten kaikin puolin hyvä ratkaisu.
Kommentit (6)
Kyllä sitä itsekkin joskus sohvalla vähän torkahtaa.
mutta jos lapsenvahti tekisi niin, minäkin hermostuin.
En minäkään saa torkkua työpaikallani tai potkut tulisi. Jos lapsikin olis nukkunu niin ymmärtäisin paremmin.
1,5v kun on aikalailla vahdittava vielä niin ties mitä voi sattua jos lapsenlikka vaan vetelee tirsoja =/
kun olin nuorna tyttönä hoitamassa kahta lasta ja nukahdin. Olin niiiin väsynyt(edellinen yö oli mennyt valvoessa erittäin vakavasta syystä) Mutta kumminkin perheen äiti tuli kotiin ja olihan ne lapset saaneet sotkua aikaan. Vieläkin hävettää ku muistui mieleen :(
Teen tota usein, ei siinä kuitenkaan kykene nukkumaan, kun tietää, että täytyy olla vastuussa pienestä.
...tosin sanoiko ihan suoraan, että nukkui?