Voiko työterveyshoitaja lähteä treffeille asiakkaan kanssa?
Hei. Työterveyslääkärini on syntisen kuuma, ja haluaisin vain heittää hänet pöydälle ja pyöritellä häntä ympäriinsä pari tuntia! Ajattelin kuitenkin hieman rauhallisempaa lähestymistapaa esim. viinilasillisen merkeissä. Onkohan kellään hoitoalalla olevalla tietoa joutuuko tt-hoitaja kieltäytymään kutsusta vedoten asiakassuhteeseen? Kiitos paljon!
Kommentit (12)
Kyllä näin on. Eli annapa olla ettet järjestä potkuja sille kisulille.
Ne on koulutettua väkeä. Ei ne duunaria huoli.
Kiitos hyvistä vastauksista vierailijat!
Laitanpa viestin toimarille että voitais vaihtaa tota työterveyshuollon palveluntarjoajaa ASAP....
Itse asiassa Suomessa se ei ole laissa kiellettyä, eli kyllä tällaisia romansseja joskus pääsee syntymään. Th/lääkäri ei kuitenkaan voi itse tehdä aloitetta. Toki tuo on eettisiä ohjeistuksia vastaan, mutta mihinkään rikosoikeudelliseen vastuuseen treffeillä käymisestä ei joudu.
Jos olet kiinnostunut, ehdota vaan treffejä, mutta älä tee sitä vastaanotolla vaan sen jälkeen. Tee samalla selväksi, että katsot hoitosuhteen päättyneeksi, ja että kysyt ihan yksityishnkilönä häntä treffeille. Ei se mitään ota, jos ei annakaan!
🇺🇦🇮🇱
Jos lääkäri on syntisen kuuma, niin miksi ihmeessä haluat viedä lasilliselle hoitajan?
Vierailija kirjoitti:
Ne on koulutettua väkeä. Ei ne duunaria huoli.
Jos työterveyshoitajani on käynyt enemmän kouluja kuin minä niin hattua kyllä nostan. :)
Kaffepulla kirjoitti:
Jos olet kiinnostunut, ehdota vaan treffejä, mutta älä tee sitä vastaanotolla vaan sen jälkeen.
Kiitos vastauksesta! Ehkä sittenkin laitan daamille viestin. :)
namu kirjoitti:
Kiitos hyvistä vastauksista vierailijat!
Laitanpa viestin toimarille että voitais vaihtaa tota työterveyshuollon palveluntarjoajaa ASAP....
Ne on kilpailutettu ja firma ottaa aina halvimman.
Vierailija kirjoitti:
Jos lääkäri on syntisen kuuma, niin miksi ihmeessä haluat viedä lasilliselle hoitajan?
Ilmeisesti tarkoituksena on sekoittaa lääkärin suuntavaisto ja pää että ehtii viedä hoitajan treffeille sen huomaamatta.
Pahoittelut, lipsahti yhteen kohtaan väärä ammattinimike, kyseessä siis hoitaja.
Kaffepulla kirjoitti:
Itse asiassa Suomessa se ei ole laissa kiellettyä, eli kyllä tällaisia romansseja joskus pääsee syntymään. Th/lääkäri ei kuitenkaan voi itse tehdä aloitetta. Toki tuo on eettisiä ohjeistuksia vastaan, mutta mihinkään rikosoikeudelliseen vastuuseen treffeillä käymisestä ei joudu.
Jos olet kiinnostunut, ehdota vaan treffejä, mutta älä tee sitä vastaanotolla vaan sen jälkeen. Tee samalla selväksi, että katsot hoitosuhteen päättyneeksi, ja että kysyt ihan yksityishnkilönä häntä treffeille. Ei se mitään ota, jos ei annakaan!
Kiitokset tälle postaajalle, sain minuutissa haluamani vastauksen. :)
Oli sitten lääkäri tai hoitaja, niin ei voi olla suhteessa asiakkaan/potilaan kanssa. Eri asia sitten, kun asiakkuussuhde on päättynyt.