Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten seksihepeneet

Vierailija
10.12.2018 |

Pidättekö seksihepeneitä kun sekstailette. Pitääkö miehenne niistä, itse sytyn kun naisella on sellaiset ja meikattu huolella. Annatko miehesi repiä niitä ja kiihottaako se naisia.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä kyllä.joko sukkanauha asuja tai babydoll asuja.joskus vain stay up:it ja sexyt liivit.joskus olen miehen toiveesta yhdistänyt tähän vielä korkeat bootsit.

Vierailija
2/5 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun haluan seksiä, pukeudun vähintään stay-uppeihin. Mutta niitä en anna repiä. Jos menevät rikki taistelun tiimellyksesää, se on eri asia. Kun mies haluaa seksiä, hän ostaa jotain kivaa minulle. Liittyy usein seksiin, asuja, leluja jne. Mutta suklaarasia tai kukkakimppu käy myös. Harrastamme myös spontaania seksiä, älkää huolehtiko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama, jos vaimo haluaa seksiä hän laittaa stay-upit jalkaan, lisäksi jelko usein jotain muutakin seksikästä. Ei ole koskaan jäänyt ilman kun näin on tehnyt. Itsekin sanoi että kiihottuu jo stay-uppeja pukiessa, koska tietää 100% varmasti saavansa. Aika usein pukeutuu salaa ja odottelee sängyssä pukeissaan. Kiva sitten peiton alle mennessä huomata vaimon seksikkään pukeutumisen.

Ei näitä revitä, mutta kuten toinen komnentoija sanoi, taistelu tappioita tulee ja sukkia kuluu melkoisesti vuodessa.

Myös minä pyydän vaimia usein pukeutumaan, mutta itse pidän enemmän catsuit asuista tai tiukousta rintsikoista missä on "nänni aukot". Myös latex asut ovat kivoja, mutta pukeutumiseen menee sitten vähän enemmän aikaa.

Vierailija
4/5 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustat seksivaatteet kiihottavat minua. Annan kovaa kyytiä vaimolleni, myös seksikkäät pitkät nahkasaappaat. Minä riuhtasen pitsiset rintsikat alas siinävaiheessa kun vaimoni aloittaa ratsastamisen. Imen rintoja ja näykin nännejä, hän pitää siitä ja huohottaa, minä tulen viidessä minuutissa otan kyrpäni pois ja ruikin spermani hänen keholleen. Tämän jälkeen nuolen pillua se on aivan märkä hän saa mahtavan orgasin. Sitä en tiedä johtuuko siitä että annan illan ja yön aikana kovaa kyytiä. Vaiko siitä että tuntee itsensä vieläkin seksikkäämäksi.  Vaimoni tulee paitulissa nukkumaan kun emme harrasta seksiä, ja sanoen hyvää yötäM50+.

Vierailija
5/5 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stay-upit ja korsetin kun laitan niin saan 100% varmasti seksiä. Usein pukeudun salaa ja odotan peiton alla sitä että mieheni tulee nukkumaan. Pidän pukeutumisesta "hepeneisiin" ja meillä on niitä tosi laaja valikoima. Play boy pupusta sisäkköasuihin + kymmeniä eri "hutsu" asuja, sekä catsuiteja. Stay-uppeja kuluu 3-5 paria kuukaudessa, ne kun eivät ole järin kestäviä, mutta kuitenkin maksavat ~15€kpl. Mieheni maksaakin minulle aina välillä sukkarahaa, joilla sitten tilaan enempi kerralla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yhdeksän