Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Takuuvarma keino löytää seurustelukumppani -- vinkit jakoon!

Vierailija
10.12.2018 |

Naisille en osaa antaa vinkkejä, sillä olen itse nainen, mutta oma olettamukseni on se, että muodokkaat, blondit, pitkähiuksiset, korkeintaan normaalipainoiset ja alle 170 cm pitkät naiset löytävät käytännössä varmasti seurustelukumppanin. En täytä noita kriteerejä itse kuin vain osittain ja ehkä siksi olenkin sinkku.

Miesten osalta voisin itse neuvoa näin: hyvä hygienia, normaali paino, vahvat hiukset, hyvä itsetunto ja vähintään keskitasoinen älykkyys, supliikkitaidot, pituutta yli 175 cm, miehekäs ääni, jonkinlainen työpaikka/tulonlähde (muu kuin Kela) ja päihteettömyys ovat sellaisia tekijöitä, että niillä eväillä löytää aivan takuuvarmasti naisen.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kiinnostaisi tietää vinkkejä naisille! :)

Vierailija
2/31 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeen vinkkejä ovat asiat joihin ei mies voi itse vaikuttaa? Ja toisekseen, seurustelevissa naisissa ei todellakaan ole yliedustettuna muodokkaat pitkähiuksiset blondit. Siellä on ihan kaikennäköisiä.

Mutta, sen on kyllä huomannut että henkinen tasapainoisuus on jo kova valttikortti. Epätasapainoinen nainen jää sinkuksi tai suhteet ovat lyhyitä.

Muuten helpompina vinkkeinä on hymyily, kiinnostuksen osoittaminen, ei liika painostaminen ja itsestään huolen pitäminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtään mitään varmoja keinoja ei ole olemassakaan. Tiedän useita monilla mittareilla paljon itseäni parempia naisia jotka ovat sinkkuna ja toisaalta monissa asioissa itseäni huonommin pärjääviä naisia jotka ovat suhteessa. Ehkä koko halu saada seurustelukumppani on huono lähtökohta mihinkään ihmissuhteeseen sillä silloin toinen ihminen on ikäänkuin väline saada itselle jotain eikä pysty tutustumaan toiseen rauhassa ihmisenä.

Vierailija
4/31 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa pimppaa, tee voileivät valmiiksi ja anna miehen jatkaa teinielämää.

Vierailija
5/31 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etenkin älykkyys, hiusten laatu, pituus ja ääni on sellaisia mihin on täysin mahdoton itse vaikuttaa. Ne on synnynnäisiä ominaisuuksia. Kukaan ei voi päättää alkaa älykkäämmäksi tai kasvaa pituutta tuosta noin vaan kymmenen senttiä.

Jos ei ole geenilotossa tuuri käynyt niin saa kuolla yksinäisenä rottana sitten?

Vierailija
6/31 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takuuvarma keino on, kun löytää ihmisen, joka pitää sinua puoleensavetävänä, on kiinnostunut sun jutuistasi eikä pidä huumorintajuasi mänttinä, jonka kanssa arvomaailma tärkeimpien asioiden kohdalta osuu yksiin, joka on sinkku ja jonka elämäntilanteessa seurustelu on mahdollista ja jopa toivottavaa. 

Vierailija
7/31 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena katso silmiin, hymyile, puhu. Korosta rintoja ,vyötäröä ja heiluta pefaa kävellessäsi( mieluiten korkkarit jalassa). Näin itse sain pitkän, tumman ja komean miehen.

Vierailija
8/31 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laske kumppanille asettamasi odotukset nollaan. Lopeta listojen tekeminen vaatimuksista, jotka ainakin täytyy täyttyä. Jos luovut teinitytön unelmista prinssi rohkeasta, joka on komea, kohtelias ja rikas, ja joka vie jalat alta niin eiköhän se kumppani löydy.

Niin se vaan on että tarjonnan ja kysynnän lait vallitsee parisuhdemarkkinoillakin. Ota se mihin on varaa, tai ole ilman.

T. N42, joka on päättänyt olla ilman

Vierailija
9/31 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisena katso silmiin, hymyile, puhu. Korosta rintoja ,vyötäröä ja heiluta pefaa kävellessäsi( mieluiten korkkarit jalassa). Näin itse sain pitkän, tumman ja komean miehen.

Ja tyhmän, jos sille miehelle riittää tuollaiset kriteerit :D

Vierailija
10/31 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Takuuvarma keino on, kun löytää ihmisen, joka pitää sinua puoleensavetävänä, on kiinnostunut sun jutuistasi eikä pidä huumorintajuasi mänttinä, jonka kanssa arvomaailma tärkeimpien asioiden kohdalta osuu yksiin, joka on sinkku ja jonka elämäntilanteessa seurustelu on mahdollista ja jopa toivottavaa. 

On erittäin epätodennäköistä kohdata sellaista ihmistä sattumalta missään. Sen vuoksi mietinkin keinoja muuttaa itsensä sellaiseksi, jotta flaksi kävisi käytännössä takuuvarmasti. Itselläni on ongelmana pituus (yli 170 cm) sekä se, että olen pienehkörintainen sekä olen melkein 40-vuotias. Kiinnostuneiden miesten pooli vähenee jo niillä ainakin 90%. Jos olisin lyhyempi ja isompirintainen, mutta esim. 23-vuotias, niin ehkä se vähenemä olisi ollut vain noin 60%.

Mietin tässä, että voisihan sitä alkaa pukeutua jotenkin naisellisesti mekkoihin tai hameisiin sekä alkaa hoitaa käsiä ja lakata kynsiä; ainoa ongelma on vain se, että se vaihe ennen kumppanin löytämistä olisi nolo, kun pitäisi joissain mekoissa ja kynsilakoissa olla ja saada huomiota turhain päiten ehkä sitten muiltakin kuin "siltä oikealta", jonka haluaisi kumppanikseen.

Vierailija
11/31 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjausta äskeiseen viestiin:

^siis lyhyempi ja isompirintainen, mutta samanikäinen kuin nyt

Vierailija
12/31 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisella riittää että on isot tissit. T. katkera aa-kuppinen lauta ikisinkku

Vierailija
13/31 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi ihmistä, älä jotain tiettyjä ominaisuuksia. Ole avoin jumiutuneiden käsitysten sijaan. 

Vierailija
14/31 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisille en osaa antaa vinkkejä, sillä olen itse nainen, mutta oma olettamukseni on se, että muodokkaat, blondit, pitkähiuksiset, korkeintaan normaalipainoiset ja alle 170 cm pitkät naiset löytävät käytännössä varmasti seurustelukumppanin. En täytä noita kriteerejä itse kuin vain osittain ja ehkä siksi olenkin sinkku.

Miesten osalta voisin itse neuvoa näin: hyvä hygienia, normaali paino, vahvat hiukset, hyvä itsetunto ja vähintään keskitasoinen älykkyys, supliikkitaidot, pituutta yli 175 cm, miehekäs ääni, jonkinlainen työpaikka/tulonlähde (muu kuin Kela) ja päihteettömyys ovat sellaisia tekijöitä, että niillä eväillä löytää aivan takuuvarmasti naisen.

eli pitää olla joku mr. finland :(

Vierailija
15/31 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras vinkki on se, että lakkaa etsimällä etsimästä. Toki kannattaa käydä ihmisten ilmoilla, sillä ei kukaan tule kotoa hakemaan, mutta ei aina kannata lähteä liikkeelle sillä mentaliteetilla, että tänään löydän itselleni kumppanin. Turhauttavaa odotella vain tekemättä juuri mitään, mutta toimii!

Vierailija
16/31 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sit joissain maailman maissa, kuten ainakin paikoin intiaa ja joissain Afrikan valtioissa ole vielä tapana, että suvut tai perheet ratkaisevat sen, kenen kanssa heidän nuorensa muodostaa parisuhteen. Apuna tässä kaikessa voidaan käyttää "parittajaa" tai vastaavaa muuta "naittajaa." -pitäsikö vastaava käytäntö saattaa, ainakin osaksi Suomeen, kun onhan tuo enempi -vähempi satunnainen ja  ihastumiseen ja romanttiseen rakkauteen perustuva tapa saada kumppani hieman epävarma saada itselleen kumppani.   

Vierailija
17/31 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkkejä miehille:

1. Ole oikeasti kiinnostunut

2. Ole normaalipainoinen

3. Peseydy

Tässä mun kriteerit. Kohta 1. tuntuu olevan haasteellisin..

Vierailija
18/31 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vinkkejä miehille:

1. Ole oikeasti kiinnostunut

2. Ole normaalipainoinen

3. Peseydy

Tässä mun kriteerit. Kohta 1. tuntuu olevan haasteellisin..

Tässä vaiheessa 2. on kaikkein vaikein. Se voisi korjautua jos olisi suhde ja lapsia tulossa mutta tuskin ennen sitä.

Vierailija
19/31 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tyhmän, jos sille miehelle riittää tuollaiset kriteerit :D

Kyllä se fiksumpikin menee vipuun kun on tarpeeksi hyvä syötti. Toki suhteen jatkumisen kannalta älykkyys on olennaista. Täytyy ymmärtää mitä se toinen on hakemassa ja näin voi esittää täydellistä vastausta miehen kaikkiin toiveisiin.

Vierailija
20/31 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On erittäin epätodennäköistä kohdata sellaista ihmistä sattumalta missään. Sen vuoksi mietinkin keinoja muuttaa itsensä sellaiseksi, jotta flaksi kävisi käytännössä takuuvarmasti. Itselläni on ongelmana pituus (yli 170 cm) sekä se, että olen pienehkörintainen sekä olen melkein 40-vuotias. Kiinnostuneiden miesten pooli vähenee jo niillä ainakin 90%. Jos olisin lyhyempi ja isompirintainen, mutta esim. 23-vuotias, niin ehkä se vähenemä olisi ollut vain noin 60%.

Mietin tässä, että voisihan sitä alkaa pukeutua jotenkin naisellisesti mekkoihin tai hameisiin sekä alkaa hoitaa käsiä ja lakata kynsiä; ainoa ongelma on vain se, että se vaihe ennen kumppanin löytämistä olisi nolo, kun pitäisi joissain mekoissa ja kynsilakoissa olla ja saada huomiota turhain päiten ehkä sitten muiltakin kuin "siltä oikealta", jonka haluaisi kumppanikseen.

Ulkonäön parantaminen esim pukeutumisella tai meikillä on toki hyvä keino kiinnittää toisen huomio. Mutta vain kiinnittää huomio, koska et kuitenkaan jaksaisi aina olla samalla tavalla laitettu ja miehen pitää olla susta kiinnostunut myös silloin, kun olet omana itsenäsi. Jos siis olet ensimmäisen kerran tavatessanne parhaimmillasi ja toisilla treffeillä et enää olekaan, mies, joka on kiinnittänyt sinuun huomioita vain ulkonäkösi vuoksi, ei ehkä haluakaan enää kolmansia treffejä ellet ole ehtinyt tuomaan itsestäsi esille muita ominaisuuksia, joihin mies ihastuu.

On kuitenkin tilanteita, joihin on ihan ok tälläytyä normaalia  enemmän eli esim baariin tai juhliin meneminen. Jos tapaat siellä naisellisesti pukeutuneena ja laittautuneenasi mukavalta vaikuttavan miehen ja sovitte treffit, mene treffeille vähemmän laittautuneena eli sellaisena, kuin normaalisti olet esim töissä. Näin mies saa heti käsityksen, millainen yleensä olet eikä näe vain sitä, millainen olet poikkeustilanteissa. Siis ulkonäön suhteen. Jotkut naiset tykkäävät laittautua aina, ihan vaikka kaupassakäyntiä vartenkin, mutta mikäli et kuulu heihin, ei kannata teeskennelläkään kuuluvansa. Et nimittäin jaksa kovin pitkään teeskennellä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yksi