Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tänään loppui tupakointi. Ajattelin käydä hakemassa nicorette suusumutteen korvaavaksi aineeksi, kokemuksia?

Vierailija
10.12.2018 |

Siis olen eilen viimeksi tupakoinut ja olen päättänyt että siihen saa jäädäkin. Nikke iskee kuitenkin kohta ja meinasin korvaushoidoksi tuota suu suihketta. Olisi kiva lukea kokemuksia siitä. Onko auttanut?

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lopetin tuon suihkeen avulla. Käyttäminen toi paljon suuremman nautinnon kuin tupakka konsanaan, mutta muutaman kuukauden jälkeen se alkoi jotenkin tökkimään eikä enää maistunut hyvälle, jolloin sorruin taas maistamaan tupakkaa. Mutta kas kummaa ei maistunut enää sekään ja nyt olen ollut ilman nikotiiniä jo useamman vuoden.

Katso kotimaisen Youtubettajan testi: "Nicorette vs. Marlboro" ja muista sitten itse suihkauttaa ainetta varovasti vain kielen alle eikä suoraan kurkkuun niinkuin kyseinen herra tekee!!

Vierailija
22/39 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö joku tämän sumutteen vaikutuksesta hampaiden kuntoon? Aiheuttaako siis happohyökkäyksen suussa? En löytänyt googlesta tietoa.

Itse lopetin tämän avulla ja käytin suihketta pitkään, puolisen vuotta. Ikinä ei ole ollut ongelmia hampaiden kanssa, mutta tämän kokemuksen jälkeen hampaisiin oli tullut paljon reikiä. Onkohan sattumaa, vai onko niin, että minulla on ollut tämän suihkuttelun takia jatkuvasti happohyökkäys suussa, ja hampaat ovat tästä kärsineet. 

Tärkeintä tietysti on, että sain lopetettua polttamisen, mutta asia mietityttää. Jos tuote aiheuttaa happohyökkäyksen, täytyisi siitä mielestäni varoittaa, koska hampaat eivät sellaista kestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihke auttoi hyvin tupakan himoon ja pääsin tupakasta ja sähkötupakasta eroon.. Suihkeen lopettaminen sen sijaan oli hankalaa, käytin sitä joku 2-3 vuotta

Vierailija
24/39 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Röökin lopettaminen on helppoa, silloin kun oikeasti haluaa lopettaa. Itselle tuntuu olevan maailman vaikein asia, koska olen aina pitänyt tupakasta. Sama kun alkaisi munkiksi, vaikka tykkää n***ia ja r**k*ta.

Vierailija
25/39 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cold turkey se pitää olla, muuten olet jatkossa riippuvainen noista korvaustuotteista.

Vierailija
26/39 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokeile heroinia. se auttaa tupakanhimoon

Vierailija
27/39 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

polttamatta 2 vuotta kirjoitti:

Tottakai nikotiini auttaa nikotiinin vieroitusoireisiin. Tee nyt itsellesi palvelus ja lopeta nikotiinin käyttö kokonaan. Helppoa ja mukavaa se ei hyvin todennäköisesti ole, kannattavaa? Erittäin.
Eikä sitten edes sitä yhtä, jos meinaat päästä irti. Varsinkin jos on yhtään ketjupolttajan ominaisuutta.

Kunpa auttaisikin. Ainakin nikotiinipurkka on yhtä tyhjän kanssa.

Vierailija
28/39 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras ja nopeavaikutteisin nikotiinikorvaustuote, tosin ei hetkeen kannata nielaista kun sitä käyttää, polttaa muuten kurkkua.

Vierailija
29/39 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koin sumutteen turhan vahvana aikoinaan kun kokeilin. Vedin vähän aikaa nikotiinipurkkaa puolikkaan tyynyn silloin tällöin, mutta sekään ei auttanut varsinaisesti eroon tupakasta, sillä ongelmanani oli enemmän tapariippuvuus tupakointiin kuin nikotiini. Aikansa siinä räpiköi halujensa kanssa, mutta nyt olen ollut parisen vuotta tupakoimatta.

Vierailija
30/39 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin Zonnic-sumutteen avulla, se on kaikkein halvin suihke. 200 suihkausta menee mulla viidessä päivässä, maksaa n. 19 euroa. Itselläni toimii tosi hyvin. Alussa polttaa suuta, mutta se menee pian ohi. Oon ollu 4 vuotta polttamatta. Tsemppiä!

Vierailija
31/39 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polttanu 17 vuotta ja nyt alkaa olemaan aika kypsä lopettamiselle. Pari vuotta sitten olin noin 2-3 viikkoa ilman, mutta tuska kävi ylenpalttisen kovaksi ja kun tuli elämässä vastoinkäymisiä ni siitä se taas sitte lähti. Itselle ei se tapa tunnu olevan ongelma, vaan se riippuvuus, ja omalla kohdalla sen ylipääseminen tulee olee vaikeaa. Zonnic-suihketta olen juurikin miettinyt kuten edellinen kirjoittaja mainitsi, joskus kokeilin purkkaa mutta siitä ei ollut mitään hyötyä, poltin siitä huolimatta ja se vain teki kurkun ärtyneeksi.  Oli tuossa juuri pari päivää polttamatta ja olosta tuli todella kummallinen, hyvin voimakkaat fyysiset vierotusoireet ja myös henkinen riippuvuus alkoi parin päivän jälkeen olemaan liikaa. Ostin sitten taas askin ja kaduin sitä heti ensimmäisen röökin jälkeen, tuntui kuin olisi taas kantanut rekkaa selässä. Zonnic lähtee kokeiluun, tsemppiä myös muille ketkä painivat tämän asian äärellä.

Vierailija
32/39 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Polttanu 17 vuotta ja nyt alkaa olemaan aika kypsä lopettamiselle. Pari vuotta sitten olin noin 2-3 viikkoa ilman, mutta tuska kävi ylenpalttisen kovaksi ja kun tuli elämässä vastoinkäymisiä ni siitä se taas sitte lähti. Itselle ei se tapa tunnu olevan ongelma, vaan se riippuvuus, ja omalla kohdalla sen ylipääseminen tulee olee vaikeaa. Zonnic-suihketta olen juurikin miettinyt kuten edellinen kirjoittaja mainitsi, joskus kokeilin purkkaa mutta siitä ei ollut mitään hyötyä, poltin siitä huolimatta ja se vain teki kurkun ärtyneeksi.  Oli tuossa juuri pari päivää polttamatta ja olosta tuli todella kummallinen, hyvin voimakkaat fyysiset vierotusoireet ja myös henkinen riippuvuus alkoi parin päivän jälkeen olemaan liikaa. Ostin sitten taas askin ja kaduin sitä heti ensimmäisen röökin jälkeen, tuntui kuin olisi taas kantanut rekkaa selässä. Zonnic lähtee kokeiluun, tsemppiä myös muille ketkä painivat tämän asian äärellä.

Toivon kovasti, ja myös uskon, että onnistut!

Vierailija
33/39 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin on toiminut. Olen lopettanut ainakin viisi kertaa jo.

Vierailija
34/39 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

polttamatta 2 vuotta kirjoitti:

Tottakai nikotiini auttaa nikotiinin vieroitusoireisiin. Tee nyt itsellesi palvelus ja lopeta nikotiinin käyttö kokonaan. Helppoa ja mukavaa se ei hyvin todennäköisesti ole, kannattavaa? Erittäin.

Eikä sitten edes sitä yhtä, jos meinaat päästä irti. Varsinkin jos on yhtään ketjupolttajan ominaisuutta.

Nikotiini itsessään on yhtä haitallista kuin kofeiini, jota sinäkin ryystät kahvin seassa. Savukkeiden savu on se haitallinen osa.

Nikotiinin riippuvuutta aiheuttava osa ei voi olla yhtä haitatonta kuin kofeiinin, eli sikäli se on taatusti ainakin lompakolle haitallisempaa kuin kofeiini.

Tänään 2.6.2023 jälleen puhetta uusista nikotiinivalmisteista. Hyvät vanhemmat, kertokaa lapsillenne, nikotiini todettu yhteydessä syöpään ja nämä uudet tuotteet erittäin koukuttavia.

Vierailija
35/39 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun astmaatikko poikani 18v on hankkinut jostain sähkötupakan jossa nikotiinia on 50mg/ml. Ei ole poltellut kuin parisen viikkoa, mutta on jo pahemman kerran addiktoitunut nikotiinin. Äitinä olen erittäin huolissani pojan terveydestä ja olen sen monesti tuonut ilmi. Olen tässä yrittänyt aivopestä häntä lopettamaan. Mikä olisi paras apu? Hankinko hänelle Nicorette -tuotteita vai mitä tekisin?

Vierailija
36/39 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purkassa oli se hyvä puoli että pystyi aika vaivattomasti siirtymään ihan tavalliseen xylitolipurkkaan. Sitä kyllä kuluu. Noita suusuihkeitakin kyllä saa ilman nikotiinia jos tapa jää päälle.

Vierailija
37/39 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku sanoi että nikotiiniriippuvuudesta pääsee parissa päivässä.  Olisipa kertonut mullekin aikanaan, ei olisi tarvinnut kuukausikaupalla tuskailla!

Vierailija
38/39 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zonnic suihke käytettynä vie tupakanhimon.

Olin ollut puoli vuotta polttamatta kun menin Espanjaan ja siellä tuota Zonnicia ei myydä, sorruin polttamaan. Suomessa taas suihke käyttöön ja polttelu loppui siihen. Ikävästi ovat Suomessa nostaneet tuotteen hintaa, Ruotsista saa huomattavasti halvemmalla. Tuotteen on aikoinaan kehittänyt ruotsalainen mieshenkilö.

Vierailija
39/39 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aki Mannisen avulla pääset tavoitteeseesi.

Lopetat röökin kuin seinään

Manniselta loppuu kohta hormoonit.

Voipi olla ukko sekaisin