Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ihmeellistä ja paheksuttavaa siinä on, jos ei ole kiinnostunut jostakin paikasta?

Vierailija
10.12.2018 |

Eräs henkilö on sanonut minulle, että paikat joissa en halua käydä, "eivät kelpaa" minulle. Mitä ihmeellistä ja paheksuttavaa siinä on, että en ole kiinnostunut niistä? Tuskin kukaan ihminen on kiinnostunut aivan kaikista maailman paikoista. Tarkoitan paheksumisella sitä, että jos sanotaan, että jokin ei kelpaa, niin silloin ajatellaan, että se on minulta väärin, että en hyväksy sitä ja että minun pitäisi hyväksyä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään mitään. Usein kyse on kyllä ennakkoluuloista. Esim minä en halua mennä Venäjälle, eli se ei siis "kelpaa" minulle ja kyse on siitä, että minulla on ennakkoluuloja. Mutta entä sitten? Saa minulla olla. 

Vierailija
2/4 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei yhtään mitään. Usein kyse on kyllä ennakkoluuloista. Esim minä en halua mennä Venäjälle, eli se ei siis "kelpaa" minulle ja kyse on siitä, että minulla on ennakkoluuloja. Mutta entä sitten? Saa minulla olla. 

Minulla itselläni ei ole ennakkoluuloja niistä paikoista, mitkä eivät kiinnosta. Ne vain eivät satu kiinnostamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla itselläni ei ole ennakkoluuloja niistä paikoista, mitkä eivät kiinnosta. Ne vain eivät satu kiinnostamaan.

Ei se mitään haittaa, ei tarvitse olla kiinnostunut. Se on vähän omituista, miten jotkut vaativat toisia olemaan kiinnostuneita. :) Usein just niistä paikoista, joista itse pitävät ja kun toinen ei innostu, kiinnostu, niin sitten närkästytään. Sama asia monen muunkin jutun kanssa. Hurahtajat hurahtavat milloin mihinkin ja ottavat henkilökohtaisena loukkauksena, kun muu maailma ei hurahda heidän kanssaan milloin karppaukseen, zumbaan, jääkiekkoon, sähköautoon, rokottamiseen/rokottamattomuuteen, ihan mihin vaan. 

Vierailija
4/4 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidän mielestään olet nirso.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yhdeksän