Muilla miehiä, jotka kiroilee paljon?
Mies ei siis kiroile yhtenään, vaikka ei siis mitenkään varokaan sillä tavalla asiaa. Mutta jos joku ei suju, epäonnistuu tai menee nyt tavalla tai toisella pieleen jokin juttu niin se kiroilun määrä on ihan järkyttävää. Siis sellaista ettei siihen osaa sanoa eikä suhtautua mitenkään. Eikä tee sitä mitenkään hiljaa. Olen joskus kuullut ulkoa sisälle saakka ihan järkyttävää huutokiroamista. Pelkkiä kirosanoja kirosanojen perään.
Kommentit (2)
Taitaa olla luonnekysymys. Itse saatan joskus ujuttaa kirosanan tai pari aivan tavalliseen keskusteluunkin, mutta vain silloin jos tilanteessa on sellainen ihminen, joka on ennenkin kuullut kiroamistani. Lasten kuullen en kiroile livenä koskaan, mutta netissä en välitä vaikka näin tapahtuisikin, mutta silloinkin vain nimettömänä, en ikinä omalla nimellä kuten vaikkapa Facebookissa. Voimasanojen käyttö on itselleni todella tavallista etenkin silloin, jos en löydä jotain. Oli se sitten kateissa oleva esine tai esim. reitti johonkin osoitteeseen.
Vihanhallintakurssia mulle on joskus suositeltu, mutta sellaiseen en ikinä menisi. Räjähtävä luonne, joka puskee joskus esiin, on niin luontainen osa minua tiettyjen ihmisten seurassa. Pyrin kuitenkin ennakoimaan kiroilua aikaansaavia tilanteita mahdollisimman hyvin, etten toisi "pimeää puoltani" esiin. Ehkä miehesi on myös niin tottunut kiroiluun, ettei välitä muiden suhtautumisesta sen kamaluuteen.
Nostetaanpas.