Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

jehovien kansainvälinen propaganda yritti väittää, että olen Vilja Eerikan äitipuoli

10.12.2018 |

Vilja Eerikan tapauksen varmaan muistatte. Kyse oli jehovantodistaja perheestä (sekä isä,biologinen äiti että äitipuoli). Todistajien rahat ja niitä on paljon, ovat sijoitettuina soija- ja allergisten lasten erikoisvastikkeita valmistaveen yritysten osakkeisiin.
Moniallergisesta pojastani Akselista ja minusta tuli tunnettuja vuosituhannen vaihteen tienoilla, kun kirjoitin Akselin viiden ruoka-aineen dieetistä allergiapostituslistalle. Olennainen ongelma jehovien kannalta oli, että Akseli ei käyttänyt mitään erikoisvastiketta eikä soijamaitoa, oli iloinen, liikunnallinen ja kasvoi hyvin (on nykyään sotilas ja juokseen Cooperin 36000 m/15 min). Akselin esimerkki todisti, että lapsi parantuu paremmin ilman mitään maidonkorvaajaa yli puolen vuoden ikäisestä alkaen ja saavutti kansainvälistä huomiota
Tämä merkititsi merkittäviä taloudellisia tappioita todistajille ja vastahyökkäys oli mahdollisimman raaka, tuntemani lapsi eli Vilja Eerika (en tuntenut kovin hyvin, sillä isä ja äitipuoli asuivat kaukana. Biologinen äiti asui lähellä) tapettiin kiduttamalla ja jehovien propagandassa Akselia väitettiin täksi lapseksi ja minua äitipuoleksi. Vilja Eerika ei ole tytön oikea nimi, kyse on vanhemman poikani Eemelin ikäisestä tytöstä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä juoksen cooperin 12 minuuttiin.

Vierailija
2/8 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää idis vois toimia jos korvattais toi Vilja Eerika vaik E.T:llä, toi sun hahmo vois olla vaikka Alien Queen, ja jehovat... Jehovat voitais korvata illuminatin lähettämillä lisko-ihmisillä. Tai roboteilla. Tai lisko-ihmis-roboteilla? Niitä ei oo tainnu edes Asylum tai Sy-Fy vielä käyttää missään proggigsessa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menipä yli hilseen tämä aloitus.

4/8 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoksee cooperissa 36km / 15min. Aika hyvin.

Vierailija
5/8 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muita vainoharhoja?

Vierailija
6/8 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

catlady kirjoitti:

Juoksee cooperissa 36km / 15min. Aika hyvin.

Joo. Minun vanha pakettiautonikaan ei kulje noin lujaa: 144 km tunnissa.

Vierailija
7/8 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kovin hyvä suoritus. Itseltäni menee Cooperin testin juoksemiseen ainoastaan 12 minuuttia ja olen 50-vuotias sekä ylipainoinen.

Vierailija
8/8 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmin käki on kirjoittanut lähinnä allergioista. Sairaus on mennyt huonompaan suuntaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan