Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Raskaana ja kiukkunen ku mikä!

Vierailija
09.12.2018 |

Ei aiemmissa ole (muistaakseni) tällaita ollut. Mitä ihmettä tää on ja miten tästä jatkuvasta vitutuksesta pääsee eroon? Pitäis olla parasta aikaa tämä toka kolmannes, ni ketun... jutut!

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkoko niitä kaksroita on hankkia?

Vierailija
2/16 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakkoko niitä kaksroita on hankkia?

Niin kuin huomaat, jotkut ovat v*ttumaisia ihan ilman niitä lapsiakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita levätä enemmän ja syödä tasaisin väliajoin veden juomista unohtamatta.

Olen itse viimeisellä kolmanneksella ja kiukkualtis, mutta vain väsyneenä ja/tai nälkäisenä. Myös stressi lisää ärsyynteisyyttä helposti.

Vierailija
4/16 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koita levätä enemmän ja syödä tasaisin väliajoin veden juomista unohtamatta.

Olen itse viimeisellä kolmanneksella ja kiukkualtis, mutta vain väsyneenä ja/tai nälkäisenä. Myös stressi lisää ärsyynteisyyttä helposti.

Kiitos, täytyy yrittää eliminoida kaikki riskitekijät :)

Ja tosiaan, tällaista ei ole aiemmin ollut.

Vierailija
5/16 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako lasta sulla ap on?

Vierailija
6/16 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama juttu. Koko tän raskauden olen ollut niin kiukkuinen ja haastanut miehen kans riitaa ihan kaikesta. Onneks mies ei lähde mukaan niihin riitoihin kun tietää etten oikeesti ole tällainen..

Eka raskaus ei ollut tällaista..

Mulle on sanottu että johtuu siittä että nyt odottaisin tyttöä..(ei oo varmistunut vielä)

Ekassa odotin poikaa.. en tiedä onko jotain perää.

Mutta kiukuttaa ihan kaikki tyhmätkin jutut mihin en normisti edes kiinnittäis sen enempää huomioo..

Tsemppiä AP kai tää tästä vielä iloksi muuttuu..

Vierailija
7/16 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Montako lasta sulla ap on?

2 ennestään, kolmas tulossa.

Vierailija
8/16 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama juttu. Koko tän raskauden olen ollut niin kiukkuinen ja haastanut miehen kans riitaa ihan kaikesta. Onneks mies ei lähde mukaan niihin riitoihin kun tietää etten oikeesti ole tällainen..

Mulle on sanottu että johtuu siittä että nyt odottaisin tyttöä..(ei oo varmistunut vielä)

Mutta kiukuttaa ihan kaikki tyhmätkin jutut mihin en normisti edes kiinnittäis sen enempää huomioo..

Minulla on molemmat, eli minun kohdallani lapsen sukupuolella ei aiemmin ole ollut merkitystä. En tiedä kumpi tämä on. Mut mieliala on kyllä heitellyt koko ajan enemmän ku muissa. Ensin se oli alakuloa ja nyt tätä lyhyttä pinnaa, (suorastaan olematonta).

Vierailija
9/16 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo kiukku välttämättä lopu edes siihen lapseen, siitä voi tulla pitkäkin ystävä.

Vierailija
10/16 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on molemmat, eli minun kohdallani lapsen sukupuolella ei aiemmin ole ollut merkitystä. En tiedä kumpi tämä on. Mut mieliala on kyllä heitellyt koko ajan enemmän ku muissa. Ensin se oli alakuloa ja nyt tätä lyhyttä pinnaa, (suorastaan olematonta).

Ja tsemppiä tosiaan sinnekin. Kiva saada vertaistukea!

Ap

Vierailija
11/16 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuo kiukku välttämättä lopu edes siihen lapseen, siitä voi tulla pitkäkin ystävä.

Älä pelottele :/

En tällasta ystävyyssuhdetta kaipais...

Ap

Vierailija
12/16 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kaikissa raskauksissani kärttyisähkö. Normaalisti olen hyvin sopeutuva ja sovitteleva. Toisaalta oli ihan hyvä välillä pitää puoliaankin. En ole ollut raskaana ollessani + mensujen edellä kuitenkaan sen itsekkäämpi kuin miehet pakkaavat olemaan 24/7.

Vierailija
13/16 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tsemppiä tosiaan sinnekin. Kiva saada vertaistukea!

Ap

Kiitos! Ja hyvä tietää ettei kiukku ainakaan lapsen sukupuolesta sit johdu, nää on vaan noita vanhoja uskomuksia ..

Vierailija
14/16 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää lepoa. Moni tulee kiukkuiseksi, jos ei saa levättyä tarpeeksi. Raskausaikana levontarve lisääntyy.

Vierailija
15/16 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin kaikissa raskauksissani kärttyisähkö. Normaalisti olen hyvin sopeutuva ja sovitteleva. Toisaalta oli ihan hyvä välillä pitää puoliaankin. En ole ollut raskaana ollessani + mensujen edellä kuitenkaan sen itsekkäämpi kuin miehet pakkaavat olemaan 24/7.

No olipa typerä yleistys! Ei epäoikeutettu kiukun purkaminen ole oikein enkä allekirjoita tuota yleistystä miesten osalta.

16/16 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin raivosin miehelle ja kunnolla raskaan ollessa. Miestä se lähinnä huvitti kun karjui väärin asetelluista hammasmukeista kylppärissä. 

Kai tuo kuuluu kuitenkin asiaan.